Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Covid-19 Småprat

Corona kan vel ikke være arvtakeren til de forrige influensavarientene, kan den vel?! Neeeh

3 Likes

Når folk ikke lenger går rundt med antistoffer i kroppen, så kan du være sikker på at neste sykdomsforløp blir my verre enn tidligere. Men svenskene er jo idioter?

5 Likes

Du tenker antistoffer ene og alene avgjør sykdomsbyrde hos ett menneske, du får gjerne dokumentere.

Greit å ha premissene på plass

1 Like

Hvor skriver jeg det mr. stråmann?

2 Likes

Haha hva i all verden er det du jazzer om. Ditt utsagn din byrde

1 Like

ok…if u say so

Du tror ikke at sykdomsforløp blir verre uten antistoffer? Du får gjerne dokumentere det…

Nei, jeg har ikke satt meg selv opp i noen forpliktelser til å opplyse ytterligere.

Dere kan lese litt om T-celler, memory B cells etc.

Og fortsatt er vi altså på under halvparten av Koronainfluensa-døde i Norge, i forhold til vanlige influensaår
Overdødligheten i verden er varierende fra land til land, men i sum ikke urovekkende.

3 Likes

«Det som kreves er all vår sunne fornuft, vår evne til å skape nettverk, og motet til å bruke vår egen fornuft. Fordi de mektige, som har tenkt ut det hele, beveger seg på tynn is. Hvis deres hovedfortellinger blir angrepet – som f.eks PCR-testene og myten om en «epidemi av nasjonalt omfang» – så kollapser hele korthuset.

…Propaganda er et angrep på rasjonalitet og logikk. Propaganda snur verden på hodet, den fungerer takket være frykt, forvirring og desorientering. …Plutselig vet du ikke om du fortsatt kan stole på dine egne øyne og ører.
…Bare det faktum at at propagandistiske midler brukes, er i seg selv en sterk pekepinn på at noe er galt…og til slutt reduserer den hver nasjon til intet annet enn en flokk fryktede og hardtarbeidende dyr, som regjeringen er gjeter for. «

5 Likes
2 Likes

Tiltakene ble forlenget ja. For et sjokk. Det hadde jeg aldri sett for meg nei.

6 Likes

5 Likes

Tror fremdeles det blir noe i den duren, men tipper det blir tidligst annonsert forhåpninger om gjenåpning mot slutten av april-tidlig mai med «fri ferdsel» fra 1. juni. Kun fordi det det er sommermåned og ett fint rundt tall.

1 Like

Det her er dei beste nyhetene vi kunne ha fått - eg frykta dei skulle bli videreført til 18. Mai.

Og hva får deg til å tro at de ikke vil bli videreført til det?

1 Like

Å gå ut allerede no for å seie at tiltaka vert forlenga med 2 dagar harmonerer ikkje med at dei skal vidare føre i 3+ veker. Trenda indikerer heller ikkje eit stort behov.

Den 14. april kommer smittetallene til å nærme seg null, siden sesongen da er så godt som over.

Men dette kommer jo selvsagt til å bli kreditert de strenge tiltakene, og derfor må de videreføres litt til. Bare et par uker. Den siste motbakken. Osv.

Håper jeg tar feil, så klart.

3 Likes