Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Covid-19 Småprat

Ja, og så åpnet de opp så snart de fikk med Europa på samme strategien. Rart det der.

2 Likes
4 Likes

For alle over 18 år skal vaksinere seg nå plutselig.

2 Likes

Det blir interessant å se hvordan man vil prøve å presse unge, friske mennesker til å ta vaksinen.

Ser for meg at media kommer til å kjøre en endeles strøm av historier om “ettervirkninger” og diverse skrekkhistorier om unge folk som har fått livene sine ødelagt av disse.

Eller så kommer man bare til å kjøre på beinhard vaksinepass-tvang.

Eller en kombo av begge, sannsynligvis.

8 Likes

Når jeg har vaksinert meg mot influensa de siste 15 til 20 årene, så er det ikke fordi jeg har vært redd for å dø men fordi jeg gidder ikke kaste bort 14 dager med sykdom dersom jeg kan slippe med et sprøytestikk.
Med Covid-19 er det enda større grunn for å slippe de mulige langtidsvirkningene av sykdommen.
Dessuten er det en motivasjon å vite at dess fortere mange blir vaksinert, dess fortere kommer samfunnet tilbake til normalen.

2 Likes

Sikker mange som tror at det er slik det fungerer ja.

I Gibraltar er så og si hele befolkningen vaksinert. Fremdeles masse tiltak.

5 Likes

Det er det jo allerede da.

3 Likes

Skal suboptimale vaksiner og nye mutasjoner sette stopper for sommaren og gjennopninga mon tro? opp til 3 mnd lenger å få folk over 18 vaksinert. Gir oss nok tid til å finne eit par mutasjoner som driter i om folk er vaksinerte.

Sommargleda tar eg hvertfall ikkje på forskot! :sweat_smile:

Dersom det skulle skjære seg, så går eg full on konspirasjon, deep state, bill gates og globalist-Erna :joy: :rofl:

7 Likes

Da tror jeg like godt du kan begynne å varme opp med en gang :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 Likes

Stakkars helsepersonell som har levd med munnbind i 100 år

6 Likes

Problemet var vel på generelt basis. Da det var dukket opp mangen nye leverandører fra utlandet. Og det var ikke krav om merking om disse var produsert med hjelp av farlige kjemikalier.

Og basert på tester i Tyskland hadde dem funnet spor etter formaldehyd og fluor blant annet.

3 Likes

For vi er jo ikke vaksinert fra før av med BCG vaksine osv osv. Husk at vi klarte å utrydde kopper.

Men dere hadde vel nektet å vaksinere dere mot de sykdommene også om dere hadde hatt muligheten :face_vomiting:

2 Likes

Jo men du/dere sitter og jasser om tidenes største helse eksperiment og masse annet piss. Det er helt greit å være skeptisk, det er jeg også. Men det trengs da vel ikke å gå full retard fordet vel?

2 Likes

Er det 5G du snakker om?

Greit du er kanskje mildere enn enkelte andre. Men nivået og konspireringen som foregår her er bare trist lesning.

2 Likes

Det var en vits basert på de som konspirerer om at 5G sprer covid osv osv osv. Nyanser er fint det men enkelte mennesker forstår bare ikke hverandre.

1 Like

er sikkert fullt mulig å finne en artikkel med referanse til en independent Proffessor MD som viser signifikante data på at 5G gir covid-symptomer:)

Tror faktisk den hadde fått ettpar-tre “likes” her inne også

5 Likes

Med tanke på om den Britiske varianten gir mer alvorlig sykdom eller ikke så tok jeg en titt på de svenske innleggelsene. Ikke noe vitenskapelig men ser jo ut som det kan være noe i at det gir litt mer alvorlig sykdom.