Så mye vi har funnet oss i og så mye mer vi må finne oss i av dårlige besluttninger så er det ikkje rart det klikker for folk… No joke.
Ja vi har det fint i Norge. Men er det virkelig nødvendig å ødelegge det. Nei tenker eg, det er ikkje nødvendig.
Edit: eg har fulgt ALLE anbefalinger råd og tilltak i denne såkalte dugnaden. Men no begynner det å bli skikkelig nok av det.
Denne kovidpolitikken har krakkelert siden starten og sprekkene har ikkje blitt mindre. Det er på tide å stille mer kritiske spørsmål til hva det er som foregår.
Eg er også et offer for denne politikken, og ja eg kan godt innrømme at det har gitt meg og mangen eg kjenner store plager, og alvorlige bekymringer. Mye større enn hva kovid har gitt, og eller frykten for å få det.
Eg kommer til å fortsette å gjøre det som eg blir pålagt. Men eg har en veldig kritisk stemme å den føler eg det er viktig å bruke, mest fordi at det er så mangen som ikkje gjør det, når det er så åpenbart at vi burde.
Håper det går fint til slutt.
(Redigerte bort “evneveike politikere” eg hørte på hip hop når eg skrev innlegget, så eg ble litt revet med, har sansen for noen politikere altså, å erna er sikkert koselig nok hun, men eg sliter med å finne meg i det)