Ellers er det interessant å lese tilsvaret fra Viktigviten til Faktisk.no som aldri kom på trykk vedrørende den covid-19-filmen som ble slettet på FB/Youtube som følge av sensureringen til Faktisk.no som er eid av MSM.
Er det msn du mener?
MSM=Mainstream Media. På norsk = massemedier.
Her er oversikt over finansieringen
Gunnar Tjomlid hadde også en del kommentarer til filmen:
Stemmer det. Og det var den Faktisk.no i stor grad baserte seg på. Som da ViktigViten gir tilsvar på.
Leste for øvrig igjennom Tjomlid sine kommentarer for en stund tilbake. Etter mitt skjønn var de veldig tynne, noe som jeg også begrunnet i et tidligere innlegg her på tråden.
– Hovedbekymringen vår ved denne type «dobbeltmutasjoner» er redusert vaksineeffekt og immunitet som følge av redusert antistoff-effekt. Det er rett og slett en noe økt risiko for at man kan bli smittet på nytt selv om man har gjennomgått covid-19 tidligere, og selv om man er vaksinert, skriver han til Dagbladet.
Var det ikkje det de messa om i lange tider om den britiske varianten og… Og no var det plutselig ein artikkel i Lancet som hinta til at de fant ingen statistisk overvekt av alvorlige tilfeller med dem britiske varianten… No var ikkje det ein ferdig rapport, men dog. Krise til det motsatte er bevist.
Såååå vinter 2021!
Nå er det indisk variant med nye spiker og mye curry som er den store skrekken
Indisk variant? Nei, det blir rasistisk.
De finner nok på et annet ord for denne skal du se.
Lol, dette er ikkje akkurat svartedøden
True dat.
Britisk var greit tydeligvis, så det kan bli x-britisk koloni virus
Edit: Hvor mange er vi oppi nå? Sør afrika, Brasil, California, India, britisk…
Bør vi endre vaksinestrategien, og vaksinere de unge først, slik at vi eldre er sikret vår pensjon?
For om de unge dør, hvem skal da føre samfunnet videre?
Denne tråden har over tid konvertert til en latterliggjøring av hele pandemien.
Hadde kanskje vært fruktbart med en mer ydmyk og undrende tilnærming.
Kanskje folk trenger et lite pustehull fra den endeløse krisemaksimeringen og alle negative oppslag i media?
well played
Hysj nå!
og jeg gjentar, jeg tar vaksinen med en gang jeg kan få den. 49 av 20 millioner høres ut som en gjennomsnits kjøretur til jobb.