Jeg bruker ikke drikke kjempedyre viner så vi kan godt la taperen velge en vin til minimum 200 kroner da.
Eller litt høyere om du vil. Greit å være enige om minimum da.
Jeg er mer opptatt av makspris enn mininimumspris .
Edit: Men range 200-500 er helt OK for meg.
Kommer sikkert til å bli masse inflasjon så…
Det er jeg helt sikker på er fordi den ikke smitter mellom mennesker. Har heller ikke stengt ned pga hjerteproblemer eller kreft.
Taperen bestemmer vin.
Atte hva hæ?
Dere er en klikk som har gjort det til livets mening å opptre på mest begredelige måte. At du anser deg selv som saklig må du gjerne gjøre. Jeg anser deg som hakket mer seriøs enn et par av dine kompanjonger.
At du nå serverer ei smørbrødliste tyder bare på at jeg treffer spikeren på hodet. Jeg synes det er særs smålig å skulle sette i gang med hersketeknikker bare fordi jeg avviker fra din såkalte diskusjonsnorm. Jeg mener dere oppfører dere som idioter og da kaller jeg dere idioter. Du kan ikke kneble en som ikke deler ditt syn på pandemien vi sitter i. Og samtidig skal du få opponere mot gud og hvermann samt tiltak. Det er ris for egen bak det.
Ingen som kaller deg for en idiot, har du merket det?
Men vi kan godt begynne siden du mener det er slik man skal diskutere.
Kan dra på polet med en gang. For hva du tror ikke vil skje, skjer nå…
Utrolig hva man får til under dekke av medienes oppmerksomhet på andre ting.
Du har tydeligvis ikke skjønt veddemålet. Veddemålet går på om jeg må vise vaksinepass når jeg går på butikken om ett år.
Du har kanskje sett at du når du skal skrive et innlegg, så står det: “Skriv saklig, høflig og ærlig”. Det at forumdeltakere forholder seg til noen felles regler vil jo sørge for et bedre diskusjonsklima. Så kanskje du bør spare deg for å kalle folk for idioter mv? Og hvis du tenker deg litt bedre om, så vil du kanskje bedre forstå hvem det egentlig er som bruker hersketeknikker og forsøker å kneble meningsmotstanderen. Er det den som prøver å legge frem argumenter med innhold, eller er det den som kaller folk for idioter?
Malaria smitter ikke mellom mennesker.
Så du snublefella jeg la der? Begge dere hang dere opp i setningen som koker ned til å kalle en spade for en spade. Resten handler om sunt norsk bondevett og det med å ta hensyn til de som er svakere stilt enn resten av oss. Vi bor i verdens rikeste land og dere oppfører dere som en gjeng utakknemlige drittunger.
Jeg registrerer at du igjen ikke evner til å legge frem argumenter med innhold, men kun tendensiøse usakligheter og personkarakteristikker.
Pinlig.
Utrolig at jeg blir sensurert her inne, men det oppgulpet til Hakon er tydeligvis helt greit. Ikke det at jeg mener at Hakon eller noen andre skal sensureres.
Så du kan sitte på en høy hvit hest og kaste rundt deg med at folk er både useriøse og tendensiøse. Scrollet godt bakover i tid så er det akkurat den samme jamringen om folk som ikke deler ditt smale syn. Oi! Var det også en fornærmelse? Tenk at du skal fremstå som en debattant men som ikke takler litt temperatur? Det er absolutt ingen forskjell i mitt utsagn om at deres oppførsel kan sammenliknes med oppstanasige drittunger eller at du kan sitte der og kalle de fleste som taler deg imot useriøse. Corona er som nevnt tidligere ganske personlig for mitt vedkommende. Blir du aspeløv av at noen sier imot oppgulpet ditt så ta deg en kaffe og nyt sola
Jeg har fått min dose sensur jeg også. Det blir slik når poster rapporteres/flagges av brukere. Burde vært en disclaimer om høy temperatur når man trykker seg inn på denne tråden.
Jeg mener lærere er en av grupperingene som bør prioriteres når de ned til 45 år er vaksinert.
Det er ikke annet å gjøre enn å se humoren i det hele. Forandre folk får man sjeldent til uansett. Skal heller følge oppfordringen din med kaffe i solen!
Til forsvar for @Hakon må dere forstå at det er mange som blir ekstremt provosert over den som regel svært ensidige harselering over Covid-19 tiltakene som bedrives i denne tråden. De fleste velger tydeligvis å utebli fra diskusjonen.
Helsepersonell og myndigheter blir mistenkeliggjort på det groveste og absolutt alt blir vinklet på verst tenkelige måte.
Å snakke om seriøsitet bør man kanskje se seg selv i speilet før man gjør…
Senvirkninger etter covid: KRISE VI TRENGER TILTAK
Senvirkninger av tiltak: MEH