Sikkert god trim for immunsystemet dette! I motsetning til det sterile livet mange lever her i Vesten
Hadde Nakstad anbefalt folk å smøre seg inn med kumøkk så skal du se at store deler av befolkningen hadde tatt turen til nærmeste bondegård og hoppet ned i møkkakjelleren.
Anbefalt? Vennligst vis kumøkksertifikatet ditt når du går i butikken
Kl 1034 skriver vg at Erna «hasteinnkaller» til pressekonferanse om coronasituasjonen.
Klikker på linken og leser tidspunktet. Det er kl 18.
Så en hel arbeidsdag før, så «hasteinnkaller» man.
#fryktspredning
#klikkhoreri
Viktigere informasjon:
«Det er ingen som anbefaler noen å slutte og bruke solkrem. Det finnes en mellomting: Etter en halv time soling slutter huden å produsere vitamin D. Hvis du venter en halvtime før du smører på solkremen, får du både max tilskudd av vitamin D og beskyttelse mot hudkreft. «
«Vitamin D kan få over 3000 menneskelige gener til å fyre opp programvaren sin. Ett av disse genene som påvirkes av vitamin D heter SLC6A4 og er genet som koder for proteinet som transporterer serotonin rundt i hjernen. Når det blir for lite vitamin D, blir det kaos i både produksjon og transport av serotonin. Legene behandler problemet med lykkepiller (SSRI), som rått og brutalt parkerer serotonintransportøren. «
You can’t sue Pfizer or Moderna if you have severe Covid vaccine side effects. The government likely won’t compensate you for damages either
Du: Jammen jeg tok oppfordringen om å løpe så fort som overhodet mulig til nærmeste nålestikk for ta what ever de hadde tilgjengelig, uten å stille spørsmål overhodet…???
Staten:
Syns synd på de mange tusen som har sterkt blitt oppmodet til å ta Astra-vaksinen og skal nå bli skremmes i nyhetene med at den er en stor risiko som kan føre til død og den skal derfor «skrotes» i Norge. Er det ikke rundt 100.000 personer i Norge som har tatt den? Hovedsakelig sykepleiere.
Media nevner nesten ikke lengre at den er godkjent og brukes nesten i nesten hele verden.
Samtidig, hvor var skepsisen i begynnelsen? Jeg syns mange politikere tar lett på å «tvangsvaksinere» så mange unge ned til 12år. Det må da nesten garantert bli flere sterke bivirkninger av vaksinerte folk under 40 år enn av samme aldersgruppe med senskader av corona? (Uavhengig av hvilken vaksine de tar)
Det er ikke tatt noen snarveier bla bla liten skrift nederst obs dette er en nødgodkjenning og vi aner ikke om det er sjeldne, men alvorlige eller langtidsbivirkninger fra vaksinen
Begynner faktisk å bli litt tragikomisk å se på nyhetene. Tallet på antall innlagte har vel kommet ned i rundt 100stk(?), alle i risikosonen er vaksinerte (de som «dugnaden» var for… har folk glemt det nå?), nesten ingen dør lengre. samtidig som enkelte (eksempelvis) ordførere med null medisinsk eller annen passende bakgrunn lager ramaskrik av 13 stk «smitta» og truer med veldig inngripende tiltak.
det er plass til 7500 innlegg i en tråd her på tekinvestor, jeg krysser fingre og tær for at vi ikke får behov for en “Covid-19 Småprat #2”
back to topic
Over 9000 høringssvar har rent inn på én uke. Flere trekker paralleller mellom regjeringens forslag om coronasertifikat og nazismen. «Mot dette vil jeg sloss selv om det koster meg livet» og «hvis dette blir innført, vil jeg sørge for å bli smittet», er blant reaksjonene som har kommet.
[
Anmeldes for å nekte å hjelpe smittesporerne:
](Nyhetsstudio - Anmeldes for å nekte å hjelpe smittesporerne)
For to uker siden ble det ble avholdt flere private fester blant folk fra andre kommuner i Hemsedal. Det viste seg at de hadde smitte med seg, og totalt 17 festdeltakere er nå bekreftet smittet.
Arbeidet med å smittespore var alt annet en enkelt, ifølge kommunen. Nå er to av festdeltakerne anmeldt for å ha hindret smittesporerne i å gjøre jobben sin, skriver Hallingdølen.
De ble også anmeldt for brudd på den lokale forskriften Hemsedal hadde på tidspunktet festen ble avholdt. Det var ikke lov å samle flere enn fem.
- Å spøre er en helt fundamental del av TISK-strategien, som er viktig for å holde samfunnet smittefritt. Når personer bevisst hindrer dette, legger på telefonen midt i en samtale og nekter å oppgi nærkontaktene sine, er det direkte brudd på smittevernloven, ser ordfører Pål Rørby (Sp) til avisa.
God lesning!
Mother of mother av alle longcovid-symptomer; limp dick.
La gå, pfizer har medisin for det også:)
Ser ut som man må flytte til Østlandet får å få vaksine i løpet av sommeren om man er rundt 50 år
Joda, så neida
Regjeringen glimte til igjen.
Dette er et informert valg som du skal ta. Vi vil ikke stenge for at folk skal kunne ta denne vaksinen. Alle vaksiner kan medføre at man blir syk eller får bivirkninger. Man skal være godt informert om det, og vi anbefaler ikke det til alle, men det er ingenting i vårt samfunn som er risikofritt, ei heller det å ta vaksine, sa Solberg.
Helse- og omsorgsministeren var også tydelig:
Det er knyttet risiko for alvorlige bivirkninger og død til denne vaksinen, så det betyr at når vi tilbyr denne vaksinen som et frivillig valg, så kan det innebære at noen av dem som tar dette valget får bivirkninger som gjør at de dør av den, sa Høie og fortsatte:
Med andre ord, du kan gjerna dø, bare ikkje av covid
Det var ingen dugnad, men et missbruk av ordet for å redusere sinne.
Jeg blir med på en dugnad; jeg lar være å ta vaksine, og gir den til de som tror de ikke har noe eget immunforsvar, eller som ikke liker sol eller tran. ( Og/eller som har dårlig tallforståelse, og mener 750 er et høyere tall enn 1500. )
Nå er du ikke spesielt godt oppdatert.
“Stoltenberg sier også at dette ikke forandrer på planen om at alle ned til 18 år vil ha fått første dose i slutten av juli.”