Testet 3 ganger, og fått 3 falske positive… Er ikke det litt voldsomt?
Egoistiske rasshøl som vil trene. Du er deg selv lik, Hakon.
Selv er du naturligvis uselvisk, forutenom at du ønsker å nekte folk å trene, kjøpe alkohol, dra på hytta, møte venner, holde arbeidsplassen åpen. Tvang er den nye uselviskheten.
Ekte uselviskhet! Det er selvfølgelig alle andre som er egoister🤷♂️
Kan ikke du bare ta rennafart og sykle vannrett inn i helvete?
Nekter ikke folk noen ting men det er faktisk lov å endre tankesettet sitt. Man kan fint trene uten å være på treningssenter. Man kan være sosial uten å være på en fyllefest. Lov å ha mer enn to tanker på en gang.
Med mindre man setter på seg en hjelm med horn, stormer Stortinget og får seg nok mennesker så må vi pr nå innfinne oss i det som skjer, så må vi se i etterkant om det var feil eller ei. Feil ifht kost/nytte.
Dattera til en på jobben hadde Covid for ca 9 mnd siden, og har fremdeles veldig dårlig luktesans og litt slapp. Det positive er at hun fremdeles har 3 ganger “minstekravet” ifht antistoffer,det lover jo bra. Men det vel de som ikke har antistoffer etter å ha testet positivt men kan de også ha vært dårlige, testet positivt men ikke hatt covid selv med positiv test?
Husk forumreglene nå folkens
Vi må ha litt skikkelig takhøyde på denne tråden, typ kirketak, og kanskje akseptere litt russisk/erkebritisk fremtoning
Apropos britisk.
Når Lilly (10) forstår alvoret så bør de fleste voksne også klare det…
Nei, jeg holder meg her på jorden tenker jeg kompis:)
Jeg klarer det helt fint, har fulgt alle regler som jeg skal følge. Har allikevel blitt smittet. Skjønner bare ikke hvorfor vinmonopol blir holdt åpent…det er jo ingen nødvendig vare.
For noen gir det litt glede i en ellers trist koronatilværelse å kose seg med et glass rødvin på fredagskvelden. Synes det er det minste vi kan unne folk i disse tider.
Jeg er veldig glad for at barnehager og skoler holder åpne i Norge.
Det er jeg også, det er koselig med barn, men med 3 på 2,4 og 6 år er det helt essensielt så man får litt ro i sjela på jobb
Det skyldes vel bare at myndighetene tar konsekvensene av den menneskelige natur.
Dersom folk reiser ut over kommunegrensene for å få gå på andre pol, så oppnår jo myndighetene det stikk motsatte av det de ønsket ved å stenge polet. Denne erkjennelsen har gjort at de velger å holde polet åpent. Det betyr da selvsagt ikke at de samme myndigheter mener at polvarer er viktigere enn trening.
Stengte pol fører altså til større folkevandringer enn stengte treningssenter.
Når en i et hjem pådrar seg smitte og tar det med hjem blir det vel fort flest smittet hjemme. Er vel ikke så veldig overraskende resultat synes jeg.
Hurtigtestene er nok dessverre ikke pålitelige nok. En helt annen nøyaktighet på de vanlige testene.
FHI bør kreve innføring av 1-meter regel i hjemmet og at ektepar har hvert sitt soverom. Dette vil jo på sikt også redusere folketallet og slik bidra til å redusere belastningen for helsevesenet…
Hadde ikke det vært “Allright”?