Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Covid-19 Småprat

Testet 3 ganger, og fått 3 falske positive… Er ikke det litt voldsomt?

1 Like

Egoistiske rasshøl som vil trene. Du er deg selv lik, Hakon.

Selv er du naturligvis uselvisk, forutenom at du ønsker å nekte folk å trene, kjøpe alkohol, dra på hytta, møte venner, holde arbeidsplassen åpen. Tvang er den nye uselviskheten.

Ekte uselviskhet! Det er selvfølgelig alle andre som er egoister🤷‍♂️

3 Likes

Kan ikke du bare ta rennafart og sykle vannrett inn i helvete?

Nekter ikke folk noen ting men det er faktisk lov å endre tankesettet sitt. Man kan fint trene uten å være på treningssenter. Man kan være sosial uten å være på en fyllefest. Lov å ha mer enn to tanker på en gang.

2 Likes

Med mindre man setter på seg en hjelm med horn, stormer Stortinget og får seg nok mennesker så må vi pr nå innfinne oss i det som skjer, så må vi se i etterkant om det var feil eller ei. Feil ifht kost/nytte.

Dattera til en på jobben hadde Covid for ca 9 mnd siden, og har fremdeles veldig dårlig luktesans og litt slapp. Det positive er at hun fremdeles har 3 ganger “minstekravet” ifht antistoffer,det lover jo bra. Men det vel de som ikke har antistoffer etter å ha testet positivt men kan de også ha vært dårlige, testet positivt men ikke hatt covid selv med positiv test?

2 Likes

Husk forumreglene nå folkens

4 Likes

Vi må ha litt skikkelig takhøyde på denne tråden, typ kirketak, og kanskje akseptere litt russisk/erkebritisk fremtoning :slightly_smiling_face:

2 Likes

Apropos britisk.

Når Lilly (10) forstår alvoret så bør de fleste voksne også klare det…

3 Likes

Nei, jeg holder meg her på jorden tenker jeg kompis:)

Jeg klarer det helt fint, har fulgt alle regler som jeg skal følge. Har allikevel blitt smittet. Skjønner bare ikke hvorfor vinmonopol blir holdt åpent…det er jo ingen nødvendig vare.

2 Likes

For noen gir det litt glede i en ellers trist koronatilværelse å kose seg med et glass rødvin på fredagskvelden. Synes det er det minste vi kan unne folk i disse tider.

4 Likes
1 Like
2 Likes

Jeg er veldig glad for at barnehager og skoler holder åpne i Norge.

8 Likes

Det er jeg også, det er koselig med barn, men med 3 på 2,4 og 6 år er det helt essensielt så man får litt ro i sjela på jobb :sweat_smile:

8 Likes

Det skyldes vel bare at myndighetene tar konsekvensene av den menneskelige natur.
Dersom folk reiser ut over kommunegrensene for å få gå på andre pol, så oppnår jo myndighetene det stikk motsatte av det de ønsket ved å stenge polet. Denne erkjennelsen har gjort at de velger å holde polet åpent. Det betyr da selvsagt ikke at de samme myndigheter mener at polvarer er viktigere enn trening.
Stengte pol fører altså til større folkevandringer enn stengte treningssenter.

1 Like

krysser :crossed_fingers: for at vi ser bedre tall om ett år… :unamused:

…men det ser ikke sånn altfor gale da… :man_shrugging:

1 Like
1 Like

Når en i et hjem pådrar seg smitte og tar det med hjem blir det vel fort flest smittet hjemme. Er vel ikke så veldig overraskende resultat synes jeg.

2 Likes

Hurtigtestene er nok dessverre ikke pålitelige nok. En helt annen nøyaktighet på de vanlige testene.

1 Like

FHI bør kreve innføring av 1-meter regel i hjemmet og at ektepar har hvert sitt soverom. Dette vil jo på sikt også redusere folketallet og slik bidra til å redusere belastningen for helsevesenet…
Hadde ikke det vært “Allright”? :rofl:

3 Likes