Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Crayon Group Holding (CRAYN)

De er mye større og sterkere enn de får kreditt for.
Jeg tror personlig det er et spørsmål om tid før vi ser 1-2 oppkjøp som vil styrke deres satsning i NA.

Synd de ikke er notert på NAS100, hadde hatt en helt annen prising.

Det oppleves som et selskap med store ambisjoner, så man skal kanskje ikke se bort fra at et blir tatt opp til notering på andre børser også.

Der kom bruddet gjennom 70.
Får vi volum her i morgen burde det være kort vei opp mot 80!

Edit:

Herlig, da er det bare å sitte og vente på 80, burde gå kjappere enn 70!

1 Like

Q2 blir veldig spennende. Kanskje spesielt om de greier å vise til solide og grønne tall på den internasjonale delen av selskapet .

når skjer d?

  1. August👍
1 Like

Crayon doblingskandidat?

Nok en stor tillitserklæring til Crayon: https://newsweb.oslobors.no/message/510686

1 Like

Ny ATH på 83… Er det da man tenker: “Skulle kjøpt mer”

To uker tok det :slight_smile:

Nå tipper jeg vi skal ha en god runde med konsolidering og nedsalg til området 75-79 så får vi se fremover

Du tror ikke på videre oppgang etter tirsdag?:slightly_smiling_face:

på sikt, jo, men tror vi får en mellomperiode først.

Har tro på gode nyheter til tirsdag, blir spennende å se hva det strekker til👍

Edit:

Rimelig spesielt å gå ut med en slik påstand etter min mening. Amazon er en gigant som kommer til å valse over norden de neste årene, hvordan er det mulig å overvurdere dem som kunde? Knappe 7.5% gikk aksjen opp. Siste melding om milliardkontrakt fra Crayon for det nederlandske forsvarsdepartementet medførte liten eller ingen bevegelse i kursen. Forøvrig kan jo selskap som Nel legge på seg et par milliarder i børsverdi for kontrakter på noen få millioner, uten at dette kommenteres spesielt.

…hva er agendaen her?

1 Like

Noen andre som ikke fikk med seg denne fra juli i år?
Crayon tilegnet seg den australske Oracle-eksperten Navicle.
https://www.crayon.com/en/news-and-resources/crayon-acquires-navicle--leading-expert-in-oracle-cloud-and-on-premise-licensing-optimization/

1 Like

Ser ut som jeg fikk rett her :slight_smile:

Noe av tilbakegangen skyldes vel uttalelsene til SB1 og DNB. Var faktisk redd kursen kom til å få seg en på tryne, men ser ikke slik ut foreløpig.

Crayon Group Holding ASA: Financial results for Q2 2020

Crayon Group Holding ASA: Financial results for Q2 2020

«Best ever» kvartal, dobling av bunnlinja, 44% inntektsvekst og oppjustering av guiding på vekst fra 15-20% til 25-30%. Fantastisk!

1 Like