Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Kom meg først inn på 36 så hadde vært digg å komt inn en gang til på 20-tallet :ok_hand:

1 Like

Det ligger an til litt volum i dag, order på 35k på 28,99, samt en liten post på 29,99 som sikker blir første handel.

Får vi se da om vi skal opp på 32kr eller ned på 28,99 etterpå.

Gikk en post på 50.000 a 28 kr nå

Har veldig lyst å kjøpe litt mer aksjer her, men markedet er preget av masse makro, så dette kan svinge mange veier.

Men magefølelsen min sier at du skal nok være heldig om du får tak i flere av denne under 24-26kr.

Så hvem kjøpte 50.000 aksjer av hvem… det er ikke så mange aksjer, men jeg undrer meg om noen vet noe… Hva sier du @HO5 ? :slight_smile:

Topplistene har minimale bevegelser de siste dagene. Må ha 90 k for å vises der, så 50 k kan gli under radaren både på kjøp og salg.

Tror ikke det vil skje så mye her før vi får en oppdatert guiding fra selskapet.

Lurer også på om den stillingsannonsen antyder rusk i maskineriet?

Regner med GF 7.april, evt ivnestor-letter før dette kan gi noen svar.

Kan også nevne at CondAlign - egen tråd - kom på NOTC denne uka (Rinnan som har noteringsregien her også vil jeg tro). Ikke beslektet med Cnano, men noe overlapp i styret. Handles omtrent til emi-kurs på 16,7.

Kanskje noen som selger litt CrayoNano for å kjøpe mer i CondAlign da?

Takk for deling H

@HO5, hvorfor skulle det tyde på rusk? Personlig ville jeg trodd det handler om noen som kan teste og validere teknologien mot ulike bruksområder, og kanskje bistå produktutviklerne med input til behov for endringer i design som følge av funn i testingen.

Skummelt å lese for mye mellom linjene i stillingsannonser. Spesielt for en spekulant uten forutsetninger for å si noe om hvordan slike prosesser foregår. Var denne som fanget oppmerksomheten min, men sikkert helt normaltScreenshot_20210321_204052_com.tekinvestor.forum


Registrering her:
https://register.gotowebinar.com/register/413080335221663500

Forventer forøvrig flere stillingsannonser utover året. Dette som en følge av EU-tilskuddet og de forpliktelsene/milepælene som de sannsynligvis har mot kommisjonen hva angår vekst.

Nå synes jeg bunnen må være nådd her.
26kr i dag…

Skulle gjerne hatt mulighet til å fylle på litt… men den gang ei.

Ser frem til webinar 8 April.

Innkalling til ordinær generalforsamling - CRAYONANO AS 7 April…

Dette er jo ganske rått!

CNANO: EU Horizon2020/EIC Accelerator adds another €5Mil EURO funding to CrayoNano in addition to the initial €2.4Mil EURO grant

4 Likes

Om jeg ikke husker feil så gikk denne aksjen enormt sist når de 2.4mill Euro ble annonsert?

Dette er et tilbud om en investering på EUR 5 mill i egenkapital. Dette er ikke et tilskudd på linje med de EUR 2,4 mill de fikk i første runde. Blir spennende å se hva som skjer


Uansett en meget god anerkjennelse å få med på veien!

Edit: Hvis de benytter seg av dette tilbudet blir det spennende å se hva de priser selskapet til på innskuddet.

Edit 2: Ser ut som Tvenge er på vei ut. Han har redusert betydelig siste tiden, og viser stor salgsvilje på dette nivået. På siste liste satt han igjen med ca 200k, etter å ha lempet ut ca 50k på en dag. I dag er det omsatt ca 60k så langt. Når han er ferdig solgt, eller nyheten har nådd markedet, tenker jeg det er tid for 30-tallet igjen.

5 Likes

Håper du har rett :slight_smile:

Nå er det omsatt 80.000.

Tok litt mer nå på 27kr, tror du har rett i dine analyser @HO5 :ok_hand:

Jeg tror selskapet vil få mer oppmerksomhet fremover, og når de som vil ut etter hvert har fått tømt seg, så er det bare én vei denne skal. :muscle:

Kan se ut som Tvenge la ut hele posten sin på 27, og så tatt påskeferie? :joy:
Bare å forsyne seg - Torstein hat tatt på seg spanderbuksene :shushing_face:

2 Likes

Målet må være å kjøpe opp alt Tvenge har lagt ut til salgs før han kommer hjem fra påskeferie :smiley: Tipper han nærmer seg ferdigsolgt? Måtte fylle på selv nå etter at selskapet har kommet med skikkelig positive nyheter uten at det har blitt reflektert i kursen enda.

1 Like