Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DeFi- Desentralisert Finans

Fantom har en meget bra support-funksjon som jeg bruker en del. Får svar på alt jeg lurer på.

Men fusd blir på en måte det samme som en lp-token. Du låser noe så får du en ny en tilbake. Men derfor må jo selvsagt likvidering på plass. Dersom noen har mindre depositum en fusd-verdi. Så er det selvsagt ikke helt bra. Men i og med at den er på min 300% så er det uansett mer backing enn utstedt fusd tenker jeg :wink:
Noen har kanskje fått mintet noe helt på toppen og har da lavere verdi enn fusd.

Slik det fungerer nå, så blir kontoen låst når den bikker under 300%, men ikke likvidert.

1 Like

Blir veldig mye Fantom her nå, kunne noen laget en Fantom-tråd?

1 Like

Hvis ingen tar ansvar, så kan jeg ordne senere ute på tur nå :sunny:

1 Like

Heheh​:sweat_smile: jeg burde vel egentlig tatt ansvar for en evighet siden :sweat_smile: men nå er jeg på sjøen å drikker øl :sunny::beers::beers: så tar det senere dersom den ikke er oppe å går da :ok_hand:

1 Like

For Fantom-fans (siden det ikke er egen tråd enda deler jeg her): https://twitter.com/Microtruffle/status/1398991020596080641?s=20

1 Like

Opprettet:

1 Like

Synes forresten det er helt greit om vi nevner prosjekter som Fantom eller Unidex også i denne tråden, er bare at det blir litt mye av det når praten går :sweat_smile:

Hyggelig om noen av dere som følger fantom kommenterer tweeten forresten… :relaxed:

1 Like

Tenkte på det samme forleden at det burde vært en separat Fantom tråd manglet at noen sparket det igang :sweat_smile::v:

1 Like

Har begynt å kikke litt på AllianceBlock (ALBT). Virker veldig spennende. Andre som kikker på den?

Legg forøvrig merke til hvor få som har sett den til tross for at den er fra ALBT sin egen youtubebruker og har lagt ute 1 uke. Sier noe om hvor lite kjent de er pr nå.

Har fulgt med viste ikke at de hadde egen token, de har vist med en finger litt overalt.
Hørt om dem i podcasts hvor de blir nevnt av andre, kult må nok ta et kort her på et tidspunkt :+1:

1 Like

Da er SpiritSwap på CMC SpiritSwap price today, SPIRIT live marketcap, chart, and info | CoinMarketCap, langt under det som var initial markedpris, men har trua på at denne kommer til å levere :rocket:

Men begynner å bli litt usikker på SpookySwap godt miljø der men ikke så mye som skjer (var og litt negativ feedback om dem i Unidex Discord). Men med ZooCoin virker det som om det skjer en del, de har laget en god del med ting. Har mer trua på ZooCoin enn SpookySwap virker som de har et solid team og at de lager gode produkter.

2 Likes
2 Likes

1 Like

Shiba blir listet på Coinbase. Akkurat som jeg sa for 30 dager siden :slight_smile:

En liten oppdatering:

Spiritswap, en av de større exchanges/pools på Fantom, får limit-ordre funksjonalitet levert gjennom Unidex API.

På unidex kan man nå trade desentralisert på 9 blockchains, opp 5 siste måned.

I løpet av juli vil leverage trolig være på plass også.

Hvordan vil leverage påvirke volum og derigjen airdrops, mtp prising av UNIDX?

Kommer jo an på hvor mange som bruker terminalen, men normalt øker leverage volumet en del. Personlig trader jeg lite for tiden, men hadde jeg gjort det ville det nok vært kortsiktig og med litt giring.

Når det gjelder fees og airdrops så tror jeg fees på leverage vil avhenge av fees på den/de børsene som gjennomfører handelen.

Founder har sagt at han ikke ønsker å ruinere noen med fees…! Ta feks en ordre på 100.000$ med (100x leverage, koster 1000$) som har 0.2% fee på exchange, så legger man til 0.1% på Unidex, så blir det totalt 300$ i fees. Jeg tror derfor fees blir litt lavere på leverage, men som du ser kan det fort bli en del selv om de feks halveres…!

Om du har en nettside og synes det hadde vært gøy å integrere trading på siden, kan du nå legge inn API for limit ordre på 11 blockchains inkludert ethereum, fantom, bsc mm, i løpet av minutter. Volumet går gjennom Unidex, og holders av token får 50% av feex (mellom 0,1-0,2%).

2 Likes

Denne har fin utvikling nå.

2 Likes

Ja de burna en haug med FOO :rocket:

Og ny farm :ok_hand:

2 Likes