Finner ikke fully diluted mcap på spirit og boo, hvor finner du det? Evt hva er de…?
Edit: sitter på mobil og litt pes å dypdykke i diverse explorers og telegrams for å finne…
Finner ikke fully diluted mcap på spirit og boo, hvor finner du det? Evt hva er de…?
Edit: sitter på mobil og litt pes å dypdykke i diverse explorers og telegrams for å finne…
Står at Spirit er 1B token men blir en del burn
https://layer3.gitbook.io/spirit-swap/tokenomics/emissions
Boo har en maks supply på rundt 13,6M tokens
https://docs.spookyswap.finance/tokenomics-1/token-and-supply-breakdown
Det ryktes at Spirit får cross-chain med BSC. Jeg lukter mange dobling.
If $SPIRIT goes cross-chain this opens them up to a world or utility and partnerships on #BSC which gives their token new demand. The possibilities of what this could potentially produce are endless
Er skeptisk til slike modeller der såpass mye tokens blir sluppet senere…! Har brent meg på sånt før
Du er inne på noe der, er det noen spesielle tokens du tenker på og sammenligner med?
Tar et lodd har litt trua, men kan fort være at jeg er på bærtur. Tenker at hvis det mange dobles fort så tar jeg ut det jeg gikk inn med og sitter igjen med resten og ser hvordan ferden går
Bitcoin under 45 og Glitch holder seg rundt 1. Godt
I såkalte farming-tokens går de ofte drastisk ned før de evt jevnes ut. Siste jeg var med i var PolyVolve på Matic, som i tillegg viste seg å være en rug-pull. Ble fortalt om prosjektet da kursen var 10$ ca og advarte andre om å ikke bli med, men tok likevel en liten slant bare for å se nå er den på 0,02$
Men det er jo en exchange så kan godt hende det skal gå bra…!
Ja kun staking for min del. Bra APR foreløpig, men synker fort og
Så lenge du ikke staker den coinen du får i rewards så går det sikkert bra, for normalt går den raskt ned i verdi ved høye rewards…!
Glitch
Dobbler.
CEO Glitch på Telegram
Hi all, I just wanted to drop in an say hi and personally address a few things.
As community I feel like we all miss the most important factors here. We are building (almost done) an absolute beast of a blockcahin that has a world first revenue sharing model build it. This is amazing. We will have a venue positive operation immediately. The second things that I feel we all miss is the GEX. We have not minted a native GEX coin for this and we are going to tear the likes of uniswap and co to shreads. This will exponentially increase the price with adoption of GLCH 100fold compared to any partnership or CEX listing.
With the above being said I can confirm we have some huge new in the coming days in regards to a top 5 listing and we are going to have some fun with this.
Partnerships are not something we will just churred out like other projects to try and pull the wool over the communities eyes. Constantly working on purposeful partnerships.
Launchpad partnership particulars are still being discuss and will be finalised in no time.
Developer incentive schemes are about to begin.
Everything is coming together as I promised and as we planned.
It is time for as to expand our hirozons and start to all chip in as a community and spread the word. The next two weeks leading into June (Testnet) month will set us up for huge success and the more humans we can reach as community the more success we will have. Spread the word and spread the love.
I appreciate everyone of you and all the support thus far and although this has been said on numerous occasion I will say it again. This is just the begining.
Hmm… Ganske bull melding det der, men liker ikke at CEO prøver å prate opp prisen på denne måten. Hva er agendaen her liksom?
Adopsjon. Få mange nok til å bry seg om Glitch slik at de har større sjanse til å oppnå suksess. Er jo sånn det funker i kryptoverden. Liker det ikke selv heller, men it’s the name of the game
Joda. Men se f.eks. Charles Hoskinson. Han prater utelukkende om teknologien og økosystemet, og nekter å prate om pris. Det fundamentale snakker. Men i et bullmarket må man kanskje snakke opp prisen for å rekke raketten, bekymringen min er bare en lite bærekraftig prisutvikling med dertilhørende krakk.
Cardano er fjerde største i marketcap. Det er ikke lenge siden Glitch var nr 700 (379 nå). Ikke helt sammenlignbar situasjon for de to.
Altså. Som jeg sa isted så liker jeg det ikke selv, og du har utvilsomt et poeng med CH for Cardano var vel et stykke nedi sumpen for ikke så lenge siden. Skjønt, det har vel hatt milliard mc leeenge?
Cardano hadde mcap under $1mrd i 2020, og fokuset til IOHK var fortsatt å fokusere på det fundamentale.
Jeg forstår hvorfor Glitch markedsfører prisutvikling og sammenlikner seg med bl.a. Solana og Polkadot. Jeg tror bare det ikke er sunt for prisen på lang sikt. Liker Ergo sin markedsføring mye bedre. Er i samme situasjon som Glitch og opplever samme prisutvikling, men har et mye mer bærekraftig fokus.
Fantom holder seg bra
Klarer ikke helt å forstå hvordan Glitch skal være like bra som Solana og Polkadot.
Fra det jeg leser i Whitepaper så skal de basere seg på Tendermint, men det å sammenligne seg med Solana med tanke på performance er vel hardt å ta i.
Mulig Tendermint har bedre performance nå, men fra en tidligere Solana artikkel:
Practical Byzantine Fault Tolerance-based (PBFT) Proof of Stake (PoS) systems like Tendermint support about 1,000 TPS with 100–200 nodes. Solana, a PBFT-like PoS blockchain, supports upwards of 50,000 TPS with over 200 nodes on current testnet iterations, making it the most performant blockchain and the world’s first web-scale decentralized network.
Virker som de har noen seriøse partners i bilde som taler til deres fordel:
De som taler mest av samarbeidspartnere er vel Orion og Cellframe.
Men må si meg enig som andre har nevnt tidligere, at de er veldig på markedsføring for å pumpe opp prisen. Minner meg litt om esg aksjen NEL bare i Kryptoverden. Verken Solana, Polkadot eller ADA som ble nevnt har gått så hardt inn for å pumpe prisen ever.
Synes roadmap virker veldig optimitisk
Usikker hvor mye de skal utvikle selv, og hvor mye de tar i bruk av eksisterende teknologi.
Selv med eksisterende tek så bør de kanskje gange med PI for å få et realistisk tidsestimat
Jeg følger med denne, men virker som meg de har fortsatt et stykke å gå og virker overpriset. Og de konkurrer med mange andre her som allerede er langt mer etablerte.
Det er jo heller ikke noe verdier locked in i plattformen, mye prat lite å se på enda. Det eneste som taler til deres fordel er vel at det er en scarcity på $GLHC tokenet deres.
Launch av testnet er satt til 30. juni. Blir spennende å se om de klarer å møte denne.
Hva vil du prise glitch til da? Hva sammenligner du med når du sier overpriset?
De startet også sammarbeid med polygon(matic) 5.Mai.