Ikke noe annet enn magefølelsen min som sier at prisen er hauset opp. Men godt mulig jeg er på bærtur her.
Kult det viste jeg ikke at de hadde et samarbeid pågang med Polygon
Men fortsatt skeptisk til den roadmap, veldig overoptimistisk
Ikke noe annet enn magefølelsen min som sier at prisen er hauset opp. Men godt mulig jeg er på bærtur her.
Kult det viste jeg ikke at de hadde et samarbeid pågang med Polygon
Men fortsatt skeptisk til den roadmap, veldig overoptimistisk
De har mye bra samarbeid på gang det skjønner jeg, men man har fortsatt ikke sett et ferdig produkt ute enda. Starter opp med testnet neste måned. Tenker sammenlignet med Unidex som har blitt nevnt her er et par ganger som har et produkt som fungerer men et dårlig UI allerede priset under det Glitch er priset til nå.
Den har svinget i helt motsatt retning av markedet denne uken oppover, mulig at den kanskje følger Polygon(Matic) som og er opp denne uken. Mulig den går opp til skyene og jeg er helt ute på videne, men jeg tenker denne vil korrigere litt i pris før den går videre opp igjen og spørs hvordan produktet de leverer blir og hvor mye verdi som strømmer gjennom Glitch når det først er på plass.
Synes ikke Glitch er så overpriset med tanke på evalueringer av andre blockchains egentlig, heller tvert imot…
Fully diluted mcap på ca 100mill - i forhold til mer etablerte som Avalance og Solana på rundt 22mrd feks.
Kanskje å blande fugl og fisk, jeg er ingen ekspert!
Enig i at roadmap ser optimistisk ut, og litt skeptisk til ceo uttalelser, også at han har en del skrivefeil i det han skriver.
De er jo nye og det ville re rart om de klarer å utvikle så mye på så kort tid. Kjenner dårlig prosjektet men har en liten posisjon faktisk fordi jeg syntes det var billig i forhold til mye annet.
Hvor lenge har de holdt på med utvikling egentlig…? De må vel ha holdt på lenge før de token ble lansert?
Det kan jeg nok tenke meg at de har jobbet med utvikling lenge før token ble lansert, bare leste litt på whitepaper, og sammenlignet med andre blockchains som har roadmaps der ute så virker dette litt overoptimistisk ut ja. Men hvem vet kanskje de klarer å levere på alt det de sier
Instant gas-less Ethereum transactions on Loopring using L2
håper de får inn flere token pairs
Minner om Demex (SWTH) bortsett fra at Demex er en fullskala trading-plattform i tillegg…!
Edit: men Demex kjører på sin egen høyhastighets blockchain (Tradehub), ikke zk rollups.
Er bare å flytte over Eth-tokens på Fantom sin blokkjede. Så vil transaksjonene koste mindre en 1 cent og ferdig bekreftet innen 1 sekund.
Jeg vet nok om blokkjeder til ikke å stole på en der du får en ny blokk hvert sekund.
Man kan vel ikke ha ETH eller WETH på Fantom sitt nettverket, men man kan veksle om til FTM.
Hadde vært kult med en bridge for WETH på Fantom sitt nettverk, men tvilsomt om det lar seg gjøre
Kan du utdype svaret ditt litt her, hvorfor vil du ikke stole på en Blockchain som Fantom?
Hvis disse klarer å lansere nft produktet sitt på Fantom så snakker vi om mange dobling.
Følg med.
Man kan kjøpe disse på sushi.
For inngang, ville jeg enten gått inn nå og holdt eller ventet etter airdrop 2.
Med fare for å høres helt fjern ut, er det noen av dere som har tatt en nærmere kikk på «shitcoinen» Shiba Inu? Etter å ha lest gjennom «Woofpaper» og forhørt meg litt rundt på internett begynner jeg å lure på om den ikke er fullt så shitty alikevel. Shiba Inu er en erc-20 token i et økosystem som skal kjøre på Polygon. Når Shibaswap lanseres sies det at det kommer til å erstatte uniswap og at erc20 tokens kan trades uten fees. Så fort Shibaswap blir lansert kommer den til å bli listet på Coinbase. At Vitalik ga bort 1b$ verdt Shiba tokens til Covidrelief som ble startet av Sandeep, grunnleggeren av Polygon kan neppe være tilfeldig. Hører ofte Vitalik snakke om verdien av community. Har noen veldig interessante videoer, men får ikke linket her.
Vitalik dumpet vel beholdningen sin i Shiba (som han hadde fått?) i forrige uke? Dvs, han ga noe til veldedighet og brant resten?
Noen som har synspunkt på revenue sharing?
Nå husker jeg ikke hvilken podcast jeg hørte dette fra igjen.
Men det ble nevnt at han dumpet og solgte Shiba som var låst hos ham, da Shiba hadde påført en del congestion på ETH nettverket og bidratt til høyere fees.
Han ga vel en del til veldedighet av det han solgte, blant annet til Covid behandling i India.
Ja, han sendte 10% til Sandeep. 5% ble overført tilbake for å teste Shibaswap, mens resten ble burnet.
SHIBA INU (SHIB) SHIBASWAP WILL RUN ON POLYGON AND BE LISTED ON COINBASE
Hvis dere søker på dette så kommer det opp en veldig interessant video av Rocket crypto på YouTube
Jepp, og derfor tror jeg Vitalik har litt mer enn en finger med i spillet her. Det er en win win situasjon. Det løser et problem for Vitalik og for Polygon. Så vidt jeg har forstått vil Polygon dra fordeler av at Shibaswap staker på nettverket.
Utdyp gjerne ja…