Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DeFi- Desentralisert Finans

Andre Cronje har uttalt at Ethereum-brukere kan bli flyttet over på Opera uten at de merker forskjell. De vil kun merke at det blir ekstremt billig og ekstremt raskt.

2 Likes

Andre Cronje er vel blokkjedeteknologiens svar på Musk, en jævlig smart visjonær. Jeg ønsker å være med på hans lag, derfor holder jeg litt Fantom.

2 Likes

Ingen som har et synspunkt på revenue sharingen?

Er det ikke litt samme prinsipper som Unidex, man får en percentage av fees? Har ikke lest meg opp på Glitch, selv om jeg nettopp vekslet om litt Krypto til Glitch :sweat_smile:

1 Like

Solgte meg ut av et par tokens noe som jeg angrer litt på men sånn går det når krigskassen er tom som @VargVemund sa. Benyttet sjansen til å fylle opp på Glitch og Ocean (sistnevnte var på salg). Nå håper jeg at de holder seg nogenlunde og at par andre coins jeg har fyker opp og får solgt og kjøpt meg inn igjen i de jeg solgte i.

1 Like

Heh. Var ikke Glitch overpriset da? :wink:

Community er virkelig verdt mye, Metcalfs law osv, og derfor er sikkert Shiba Inu verdt mye; likevel ville jeg heller satset på Unidex, rundt 4 mill mcap, så langt større oppside og kommer til å kunne trade via Shibaswap fra en bedre plattform, og hvis en annen Matic/Polygon-plattform har en bedre pris så fylles ordren der istedenfor.

MEN: Unidex har lite community så langt, og begrenset med markedsføringsmidler annet enn gjennom DefiBoost og deres PR-team.

Edit: skrivefeil

1 Like

Synes den fortsatt er det med tanke på at den ikke har noe produkt ute enda.
Og når man sammenligner med tokens som har ico sale på feks. coinlist så ligger de ofte mellom 0.4-0.6$. Men når @VargVemund sier at den er riktig priset så bør man nok høre på hva han har å si. Men må og sies fra all time high denne uken på nesten 1.53$ så fikk jeg kjøpt den på rundt 0.9$ så ikke så verst synes jeg :slightly_smiling_face:

Samt var det vel at jeg og hørte på denne podcasten fra epicenter med Sandeep Nailwal fra Polygon(Matic) som fikk meg på andre tanker og gå inn nå enn å vente til senere.

Begynner å få en bang anelse at Glitch lener seg veldig mye på andre, og er flinke til å samle folk.
Skulle gjerne sett litt mer på teknisk implementasjon og community på Discord blant annet.

Er vel mcap som er vesentlig her. $77m er veldig lav prising sammenliknet med mange andre prosjekter i samme fase.

Har glitch mye pga. de er flinke med markedsføring gjennom twitter. Vet de prøver også gjennom YouTube. Sjefen sjæl sa han hadde sendt melding til Sheldon Evans, men ikkje fått svar enda. Han har nok prøvd flere også.
De har også lovet en topp 5 exchange før slutten av Mai og tenker den går opp på det.
Testnet kommer 30. Juni.
Vet ikke om jeg kommer til å sitte her et år, men tror jeg kan tjene penger her de neste månedene👍

2 Likes

GlitchFather med twittertease i natt. Kan det være listing på Huobi på gang?

1 Like

Prøvde å sette meg inn i Foo men skjønte ikke helt greia deres, noe annet som irriterte meg er at de ikke har swap på Fantom Opera, når de skal være Fantums of Opera :man_shrugging:

Endte meg å swappe litt FTM i Zoocoin i stedet knapt nevneverdig, men synes det så litt artig ut.

1 Like

Zoocoin er også bra.

Ang. FOO.
Det skal være litt vanskelig, det er helt nytt prosjekt på Fantom og vi har muligheten til å delta.

Jeg skrev inn kontrakten på sushiswap og swapet den for Fantom.

Går Fantom bra, klarer FOO lansere et bra produkt og vi ser BSC, Matic moonboys på Fantom snart så kan den gå 100x.

Svært høy risiko, så sats et lite beløp og DCA hvis den går ned etter airdrop 2.

Roger that takk for forklaringen :slightly_smiling_face::+1:

1 Like

Morsomt å følge med for tiden. Går faktisk ikke en dag uten at man leser nye spennende saker om Fantom selv eller prosjekter på nettverket :star_struck:

2 Likes

Klarer ikke å finne kontrakten på SushiSwap lenger Sushi noe å bekymre seg over?

Regner med at du skrev riktig kontrakt ID.

Når du limer den inn i sushiswap skal det komme forsalg om FOO og at du må velge å stole på kontrakten du har skrevet inn.

Deretter når du f.eks går inn på zoo walet eller sushi igjen, skal FOO komme automatisk som et forslag du kan swape fra metamask walleten.

Det geniale er at FOO, ZOO osv osv, alt kan handles på Unidex - og de som har egne swaps blir koblet til så man kan handle gjennom zoocoin eller spiritswap via en mye bedre terminal.

Billigere.

OG være sikker på at man betaler minst mulig for selve kjøpet, evt får best mulig betalt om du selger.

Hvis det blir daglig volum på 10mill dollar gjennom Unidex gir det en årlig avkastning på 150%.

Og 10 mill daglig volum er LITE!

Har man 10.000 UNIDX får man utbetalt 40$/dag ved 10mill daglig volum.

Personlig tror jeg 100mill/dag er oppnåelig over litt tid, og egentlig langt mer enn det, kan fint bli over 1bill/dag med adoption.

Her er screenshots av ny UI, mange andre varianter også, kan endre på UI som man vil.

Snart er dette ute.

Hvorfor gidder jeg å snakke så mye om Unidex?

Fordi jeg tror de som kommer seg inn nå har mulighet til å endre fremtiden sin i stor grad og få et mer behagelig liv. NÅ er det billig, om en mnd er det ikke nødvendigvis det.

Og fordi jeg tror det vil lette hverdagen til folk.

Hvorfor ikke bare ha en trading-terminal der du handler på zoocoin, sushishwap, U idex, Pancakeswap, spiritswap, zoocoin, 1inch og hundrevis av andre exchanges og aggregators, istedenfor å bytte mellom 5 eller 10 eller 20 ulike nettsider for å utføre akkurat de samme handlene? Med garantert samme eller lavere fees? Og i tillegg er sikret den beste prisen på coinen du kjøper eller selger?

Fuzzy (Beyond Bitcoin) som kommenterer i screenshot over er forresten en gammel OG i Bitcoin som tydelig er imponert over utviklingen.

Uansett; ja jeg har en del Unidex selv og ønsker at prosjektet skal gå bra, men jeg ønsker også at dere andre skal se hvor genialt dette egentlig er og få muligheten selv.

3 Likes

Flott, flott og flott. Veldig bra at du deler og gir oss “alpha” her.

Jeg har stor tro på desentraliserte exchanges. Hva gjør Unidex spesiell i forhold til andre alternativer?

Nevn gjerne et alternativ som gjør det Unidex gjør…!

I tillegg har Unidex mye oppunder ermet, som at de vil gjøre det samme med derivater/futures/opsjoner; markeder som gir ekstremt mye høyere volum; feks perp.fi hadde 380mill volum her om dagen, en protokoll som ble lansert bare noen måneder siden. Når Unidex da leverer en mye bedre trading-terminal det man handler både på Perp, DyDx og andre derivat/futures-plattformer samtidig ser jeg ikke hvordan ikke Unidex bør få mye volum.

Altså: hvilke reelle konkurrenter har Unidex?

1 Like