Hvor kjøper man Unidex? Og hva synes folk om Frankenstein.Finance. Heftige årlige prosenter må man si.
Frankenstein: ikke farm native-token, og vær forsiktig for det kan være en rug-pull; da mister du alt.
Unidex: kjøpes via Metamask på unidexbeta.app
Edit: unidexbeta.app er kun en foreløpig beta som er heeelt anderledes enn den nye brukerinterfacen, den funger men er litt knotete.
Ny UI før utgangen av mai sies det?
Jeg skal lese meg litt opp på Unidex.
Det som er utfordring nå er at alt er på tilbud og så mye å velge mellom…
Fikk det til til slutt, og fikk swappet med FTM tokens så det var knall
Slang inn en liten slant så får vi håpe den mooner snart
Helt enig der, allerede brukt opp det meste og vekslet inn det meste. Feriepenger kunne ha vært her nå, har en liste med tokens jeg har lyst å ta et lodd i
Jeg driver og ser på HOT, altså Holochain.
Med energiforbruk i fokus kan det være lurt å være litt eksponert.
Rdaindex:
- Energy consumption extremely low
- Does not require mining
- A world where 3rd party sites don’t spy on you
- Will replace the blockchain imo
- Ranked number 1 intrinsic value on rdaindex
- Value at 0.008
Kan vipse deg om du trenger mer å gjøre
Jeg solgte meg ut der tok vel ut 10x der allerede. Reinvesterte et annet sted men vurderer å gå inn i den igjen på et nytt tidspunkt.
Takk for tilbudet det går bra
Smøre seg inn med tålmodighet bare
Jeg tenkte bare å cashe inn på det toget du tar, etter å ha sett dine gains.
PS. offtopic, soz
Må sies at gains er blitt redusert en del denne uken. Men er in the game for the long run her. Men mange tips om du vil inn nå så er det bra investeringstidspunkt nå
Tenker du det er så mye mer å hente i HOT, solgte meg ut på $0.01 ca. og hadde kjøpt et år tidligere ca. Følte det stagnerte litt og litt vel stor supply, for at prisen skal stige så mye mer. Ser nå det er snakk om burn av tokens men tenker vel at det kanskje kommer en redominasjon på et tidspunkt klarer ikke å se helt at de kan dra opp prisen så mye mer med så stor supply eller er det noe jeg ikke ser her?
Tror chart til HOT tilsier stort potensiale.
Fundamentalt må jeg lese meg opp mer.
Tror BTC.D går til ca 50% nå før den fullstendig kollapser, det kan være bra inngang til HOT når BTC.D er i øvre sjiktet.
Jeg kan utdype litt. Altså nå skal først BTC på banen og gjøre sitt, fordi han er kongen/veileder. All fokus bør være der.
Forventer den å være i mellom 65k-72k, mens eth og alts vil stort sett være i akkumulering i ca 1-3mnd fra nå av og eksplodere deretter.
Hvis man er i minus nå på noen av alts, skal man bare vente, ikke selge nå men heller øyne en inngang/ evt. snitte ned.
Det gjelder også HOT, vi har god tid til å sikte inn en fin fin inngang.
I mellomtiden skal man lese og lære om krypto.
Det vanlige er vel å selge nå, for så å kjøpe seg inn igjen på neste topp
Kan også være et alternativ for den erfarne ja. Det er en del som vil lette seg litt nå på 43k BTC med alts.
Men om du har kjøpt f.eks FTM på 0.60$ så ville jeg heller ventet. Gode prosjekter kommer tilbake og da fyker 1$ ved neste rykk.
Her ryktes det produkt lansering imorgen og webside oppdatering.
Var jo ikke ment som en anbefaling da selge på bunner og kjøpe på topper er en dyr hobby vil jeg tro.
Jeg kjøper nå.
Husker jeg angret på at jeg ikke tok gevinst i Ftm da den bykset opp til 5 cent når den gikk nedover til 2 cent igjen. Men ble fort glemt da den fortsatte opp til 90 cent.
Stakingen går uansett. Så de står fint i ro