Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DeFi- Desentralisert Finans

Fint! :slight_smile:
Det er nå en skal handle, spesielt hvis man er smule langsiktig. :slight_smile:

Noen ser på BTC.D og vil lette seg på ALTS av ulike årsaker.

Jeg kjøper og hodler også.

1 Like

Husk at vi er på ca. 200.000$ i MC her nå.
Produkt lansering på Fantom, betyr minst x5 - x10.
Forsvinner bjørnene da blir det FOMO.

https://charts-sushi.zoocoin.cash/?symbol=FOO-WFTM--1

I tillegg hvis det viser seg at bridge fra Matic fungerer, ja da kan det virkelig ta av.
https://www.xpollinate.io/

1 Like

Ja fulgt med i Discord ja, spent på utviklingen :ok_hand::crossed_fingers:

1 Like

Ja tror det kan være mer å hente, mange positive der ute. Glad jeg solgte meg ut da jeg gjorde uansett. Virker som flere er bull på Holo framover https://capital.com/holochain-hot-price-prediction-2021-2025

Men skulle nok vært bedre på å ha litt i sparekassa for sånne stunder som det her. Prøver meg på swing trading, men er dårlig på å sette av cash :sweat_smile:

Men om det blir bear en periode kanskje flere inngangsmuligheter i framover :crossed_fingers:

Og bruke mer tid på å bli flinkere å lese markedet. Nå har jeg mest hatt flaks og basert meg på det jeg leser og hører :upside_down_face:

1 Like

Da tok jeg endelig et lodd i Unidex og, fin inngang prismessig idag :ok_hand::+1:

1 Like

@cristobal har du mintet din rareible? :slight_smile:

FOO kommer til å skyte fart så fort airdropers er ute! Vi har allerede doblet innsatsen. :slight_smile:

Skulle man sett etter inngang er det bra pris under 0.08

Og det er ikke sikkert prisen for å minte blir 10 FTM for alltid. :wink:

Hvordan får jeg minta?
Er det noen guide der ute?
Tror jeg var for sent ute til AirDrop 2 :sweat:

Bare å gå inn på fantums.com og koble til metamask, veldig lett og selvforklarende.

Disse små rareibles forblir ikke lenge på 10 FTM.

1 Like

Kan man minte mer enn 1?

Ja, så mange du orker, 10 FTM per NFT

Og vi er ikke alene om å like dette.

Fikk minta en igår og resten idag (var no issues med minting igår utover kvelden) ser ut til å gå opp 1ftm / dag, isåfall på billigsalg enda :sweat_smile:

2 Likes

Sorry, men hvem har lyst til å kjøpe det? Dårlig kvalitetet

Tydeligvis nok folk, Fantums 2640 stykker minta so far

ingen som pusher deg her til å kjøpe heller, folk kjøpte vel og cryptokitties i sin tid og solgte for god fortjeneste når det var hot med NFT, nå er det vel bear marked men vil vel komme en tid igjen når det er god butikk kanskje :upside_down_face: :man_shrugging:

Det er heller ikke dette fantums går ut på men å få plass Polygon bridge til Fantom sitt nettverk,

2 Likes

Det ser ikke pent ut :sweat_smile: Det har vel vært de “dyreste” ukene så langt i mitt liv :see_no_evil:

Litt spessielt da, at en coin kan falle 70% og så har man allikevel mange gangern i gevinst. Må bare se slik på det :upside_down_face:

2 Likes

Yup helt enig ned 50%, men fortsatt 10x fra ifjor se det fra den lyse siden :upside_down_face:

For satse på det snur, nesten mer brutalt enn starten på 2018 dette :sweat_smile:

2 Likes

Har du testet ut Fmint? Man kan bruke coins man har staket til å minte Fusd som man kan bruke i defi og f.eks kjøpe mer Ftm. Har sagt til meg at jeg aldri mer skal gire porteføljen, men må innrømme det frister meget nå…

Ja har testa det mista vel 100FTM i fees ca. fram og tilbake.

Man kan tjene wFTM som man kan veksle om til fUSD, men regna litt på det og måtte sitte litt idet for lenge. Lenger enn det jeg har låst mine tokens. Hvis man har 100k FTM så kan det lønne seg vil jeg tro, posta en lenke om det tidligere.

Pluss nå kom det en warning for ikke så lenge siden at folk burde være forsiktig med å bruke fUSD til å minte sFTM siden de skal begynne med likvidering dersom man er overcollaterized og c-ratio faller for mye for lenge. Så litt glad jeg kom meg ut strengt tatt før det krakk ned, ellers så hadde jeg nok fått likvidert en betydelig del av min stake. Hadde det gått andre veien så kan man tjene ganske bra og betalt ned lånet med en brøkdel av det man tok opp i lån for fUSD for å minte sFTM.

Begynt å forstå litt hvordan det fungerer, men som sagt ville vært forsiktig med det i dette bear markedet og så gjelder det å låne på bunn så man kan betale tilbake på topp og tjent på det.

Jeg ordnet det nå. C-ratio er 440% nå. Så det skal falle ekstremt nå før jeg trenger å bekymre meg for likvidering.

Men her får jeg renter på mine stakede coins. Så kan jeg minte til fusd og så kjøpe Ftm for, på en lav kurs (etter min mening). Så det er jo klart det kan bli usedvanlig god butikk dersom det går slik man håper. Det finnes vel ingen andre blokkjeder hvor man kan bruke sine mynter til både staking og i defi? Man må vel velge andre plasser?

Ser ut som jeg var heldig med inngang. Nå er c-ratio 460%. Ser man får rewards dersom den er over 500% i Wftm.
Men det var jo selvsagt kursstigning jeg tenkte med god butikk.

1 Like