Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DeFi- Desentralisert Finans

Det har jeg ikke svaret på. Det er jo enda i tidlig fase. Men Andre Cronje virker å være imponert. Han er ikke kjent for å hausse opp noen prosjekter. Ikke sine egne en gang som Yearn Finance osv…

Cross-chain transfer fra Ethereum til Fantom= 10 usd i fees
Skal man gjøre samme transaksjon tilbake igjen fra Fantom= 0,00046 usd i fees

Liker man det dyrt og tregt eller raskt og billig? :sweat_smile:

image

Stor og slapp eller liten og kjapp :laughing: Jeg bare måtte, ble for enkelt :smirk:

Min Fantom-portefølje passerer faktisk nå min Cardano portefølje…

1 Like

Tok faktisk et lodd den 14 feb etter å lest litt på denne tråden og googlet litt. Angerer ikke på det nå :smirk:

Satt de til staking i dag.

2 Likes

Hei. Jeg gjorde det samme:)
Hvor staker du?

1 Like

Den er kompatibel med Ledger nå :slight_smile:

1 Like

I utvikler- modus.

Bruker samme selv veldig fornøyd :slight_smile: :ok_hand:

Skulle gjerne staket nuls, men gidder ikke så lenge de ikke er ledger kompatibel. Noen andre som har nuls her?

Har Nuls! Husker jeg var rimelig bull på prosjektet i 17/18, men den falt bra etter at jeg kjøpte. Om man kan stake det, kan det hende jeg kan få litt mer ut av denne enn jeg hadde trodd. Får sjekke ut!

Ja man kan stake de. Nuls er fortsatt ganske aktive, så jeg har troen :slight_smile:

1 Like

Ja, men det er jo ikke noe forskjell for oss av den grunn. Ganske vanlig i starten. Samme var Vechain når appen først kom ut.

Var bare til info, så han slapp og slite med å ikke komme inn :nerd_face:

1 Like

Hehe, jo ser den :wink:

:rocket: :rocket: :rocket:
image

2 Likes

@Buffet

Du virker å ha litt peiling. Jeg har kikket litt på Frontier, og syns den virker lovende med store samarbeidspartnere. Den har gått litt mye, og lider litt enda etter en Pump’n dump. Har du den på radaren din og vil dele litt kunnskap? Den holder seg uforskammet godt selv med en weekly rsi på 90+.

Fant noe jeg tror er en interessant analyse på tradingview;

2 Likes

Hmm, interessant. Jeg har faktisk ikke hørt om denne. Så kan ta en kikk på den når anledningen byr seg ja :slight_smile:

1 Like

Ser på FB og noen forum at det klages på en rød kryptodag :grinning: