Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DeFi- Desentralisert Finans

Merker at jeg lider av “jeg er for sen til festen”-syndromet, når noen nevner noe som allerede har gått mye så tenker jeg for mye på risiko for at den går ned.

Har enda ikke klart å få skikkelig inn i blodet at “the trend is your friend”. Kanskje ikke den beste dage n å si det men likevel, viktig lærdom.

2 Likes

Sliter med det samme. Kjøpte ikke AZT på 12 kr fordi den hadde doblet seg. Senere går den til 80 kr…

1 Like

Nokon andre som ser på UBT(Baseledger, Unibright) ? Ser ut som dei har ein enormt sterk case, partnerskap med både microsoft, SAP og cocacola samt ein del andre, whitepaper lansering på torsdag, har ivertfall tatt ein del lodd hos dei sjølv

1 Like

Det kan se ut som at Fantom nå begynner å nærme seg gulvet i trendkanalen på weekly :wink: :sweat_smile: :rocket: :joy:

1 Like

Trendkanal. Ser mer ut som et vertikalt rør :joy:

1 Like

Den reagerte fint opp i fra gulvet i trendkanalen. Den bryter nå opp igjennom trendtaket. Noe som signaliserer enda sterkere stigningstakt :rocket: :joy:

2 Likes

Ser vi 1 dollar ila sommeren? :grin:

Vil nesten tro det ja. Fryktlig bra momentum nå!

Kan se ut som et bullish flag på 15 min chartet.

1 Like

Uansett er den sykt sterk i disse fjellrastider :skier:

Bryter opp av formasjonen nå.

1 Like

Må bare presisere så det ikke missforstås.
Her snakker vi Ethereum-helper.
Det er IKKE Ethereum-killer som er målet.

Kjøpte ftm før helgen etter å ha sett denne tråden og lest meg opp litt selv. Takk for tips!:+1:

2 Likes

image

5 Likes

Det råeste jeg noensinne har vært med på :rocket: :rocket: :rocket: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :champagne: :champagne: :champagne:

6 Likes

Er selv inne etter tips fra deg! Først AAVE (som jeg fortsatt holder), og nå FTM. Holder til 5 dollar

2 Likes

:rocket::rocket::money_mouth_face: Mye mediaomtale på Fantom nå:+1:
#1 AltRank.

1 Like

Må jo snart kunne pensjonere deg du, som du treffer for tiden😃

2 Likes

Fytti hvor denne går nå :blush:

2 Likes

Gikk inn på 0,23 på bakgrunn av denne tråden😅 må så klart takke for det! Var mitt første krypto kjøp forøvrig også. Men ønsker i grunn å skyte inn litt til, det er vell ikke seint? Hva tenker dere sånn på mellomlang sikt?

1 Like