Jeg ville ventet på pullback, men er som regel for sein uansett
Er vel Pullback nå iaf.
Da prøver jeg meg på en inngang her
Jeg begynte å hamstre FTM med begge never på 0,017 usd. Har ikke solgt én eneste coin.
Den er jo grei:money_mouth_face: Da har du greit med % Jeg kjøpte meg inn litt igjen nå, kommer til å fylle på hvis den går lavere.
Ja det er vel den beste investeringen min så langt i livet til nå ihvertfall
Har nøytralisert litt av tilbakegangen denne ja
Nermer seg enden på triangelet med en solid støtte i bånn og en 3 dagers nedovertrend.
Fortsetter diskusjonen fra DeFi- Desentralisert Finans:
Her var du spot on, Buffet. Hva er hemmeligheten?
Har investert i Origin protocol (ogn) nå.
Partnerskap med Amazon, nft, veldig godt team.
De har også rykket oppover listene for mest populære mynt den siste uka.
Markedcap: 87 Mill dulls. (350 fully diluted)
Ble startet l 2018. Prisen har vært veldig stabil til å være crypto. Lav: 0.1, høy: 0.63. Nå: 0.36.
Håper den kan stige endel etter å ha fått mye oppmerksomhet siste måneden.
Andre som har sett på denne?
Denne så virkelig interessant ut ja. Hopper like gjerne ombord med en gang
Edit:
Sånn, nå slipper jeg å følge med på kursen også
Hvor og hvordan locker du up, Buffet?
Linken her:
Så er det jo OGN og ikke stablecoinen, så må du koble til din lommebok. F.eks. Ledger+Metamask
Mulig jeg henger litt etter i DeFi, men 25% årlig yield høres jo nesten for godt ut til å være sant. Hva er catchen?
Hva mener du her?
25% er jo dersom du låser for ett helt år.
Stakingyield er alltid høyest i starten og høyere dersom færre staker. Færre stakere er riktignok ikke et bra tegn, men slik er det i starten. F.eks. Fantom lå vel på 80% i starten og nå er den vel på 13-14 % om jeg ikke husker feil og da med lang lock-up.
Edit:
Ulempen er jo at man staker via Ethereum-nettverket. Dvs man må stake ganske lenge bare for å komme break-even med inngangs- og utgangsgebyr man betaler for Eth-smartkontrakt. Helt latterlig.
Ikke uvanlig dette. Har 20-30% Yield jevnt på Swissborg sin plattform selv. Men vær obs på fees på noen pools ved Uniswap og lignende. Kan fort spise opp mye av summen om du ikke skal inn med en større sum.
Løfter frem Frontier igjen. Har lest meg opp på caset og syns det ser fryktelig spennende lukrativt ut mtp R/R. Begynner å få mange store og gode samarbeidspartnere.
Begynt å følge twitterkontoen deres og det slippes nye samarbeidspartnere nesten daglig. Bitboy hadde en video om Frontier på YouTube som forklarer caset godt. Han hyper noe voldsomt, garantert med egne motiver, men jeg syns det virker lovende. RSI og MFI begynner å bli bra, men mangler volum. Mcap på 72M$.
Legger ved link til YouTube og Twitter for de som er interessert:
Den gikk litt i glemmeboken ja. Tok bare en rask titt nå på hjemmesiden via mobilen. Går det ikke an å lese om teamet en plass?
Helt i bunnen på hjemmesiden presenterer de teamet ser det ut som (?)