Det ser absolutt spennende ut ja. De har jo en app som er oppe å går allerede som jeg prøvde å laste ned, så det er ikke bare en drøm nei.
Du som har lest deg opp på dette har nok mer å tilføye enn meg som bare har tatt en rask titt nå
Det ser absolutt spennende ut ja. De har jo en app som er oppe å går allerede som jeg prøvde å laste ned, så det er ikke bare en drøm nei.
Du som har lest deg opp på dette har nok mer å tilføye enn meg som bare har tatt en rask titt nå
Takk for du tipset før denne tok helt! slik jeg nå tror den gjør
Har samme spørsmål, fant ikke noe organisasjonskart?
Tok et lodd i Frontier etter å hørt denne podcastepisoden med CEOen deres:
Det virker som Ravindra har kontroll på sakene sine og har store planer for framtiden. Jeg får rett og slett inntrykk av at det er lite bullshit med denne mannen
For dere som trader eller kjøper desentralisert på Uniswap og lignende, og også som har lyst til å komme inn i BSC-markedet, ville jeg tatt en kikk på unidexbeta.app!
De er under utvikling, så det er mye som skjer, synes de har levert godt så langt, har limit-ordre som er en utrolig stor bragd og noe som sårt har manglet på ETH-nettverket så langt. Limit-ordre fungerer fint.
Foreløpig er det bare charting av BSC-tokens, ikke trading.
De bruker noe 2.nd layer teknikk som gjør at de finner den billigste ordren over ulike exchanges, og snapper opp den, som i tillegg gir mindre fees.
DYOR! Men er helt klart blitt min foretrukne desentraliserte exchange. Husk at den er under utvikling.
Kjøper du token får du 50% av din andel fees som går gjennom unidex. Nettsiden er unidex.finance, men den er under reutvikling. De leter etter VC’s trenger tydeligvis kapital for å vokse raskere, men etter min vurdering er det et sårt etterlengtet produkt - som faktisk fungerer.
Man får ikke lyst til å bruke Uniswap mer etter å ha testet BSC sine versjoner, som f.eks pancakeswap.
Sinnsyke blodpriser og veldig tregt vs nesten gratis og hurtig
Hvilken BSC token er det snakk om her?
Ser det er flere med samme token navn, er det BitSonic?
Update:
Tror muligens jeg misforstod diskusjonen og at det er vel snakk om Binance SmartChain og at Unidex ønsker seg inn på blockchainen?
For sent og starte med dette nå? Bedre og evt. vente til neste bear marked?
Viss ikke, har dere noen DEFI med giveaways det er verdt og se på?
Var ganske sugen på denne i 2018, men den kom aldri på markedet. Glemte den av og så den i fjor høst igjen og gjorde noen kjøp da til en forholdsvis høy snittpris. Et team som innbyr til både hype og mulig suksess. Gått under radaren ganske lenge nå, så hyggelig med fremgang og interesse. Men lukter litt vel inflasjon av APY eller?
Ganske friskt av Buffet å låse dem for ett år, blir ikke tilgjengelig igjen før uti neste bear-market da Men h*n klarer seg nok, har jo vist seg å være en ren Buffet innen krypto
Ja unidex er en exchange som er verdt å ta en titt på; de har store planer og mye er sllerede implementert. Så vidt jeg kan se fyller de et udekket marked; bare limit-order på eth- og bsc-chains er stort…! Og mye annet og. Bsc er ikke implementert med trading enda men kommer snart. De folka står på og implementerer raskt.
Her står litt om hva de har gjort og planlegger. Både uniswapbeta og uniswap.finance-nettsidene får store endringer, i hvertfall .finance.
For folk som ikke har brukt uniswap osv er det kanskje ikke såå stort, men for meg som har brukt 1inch og uniswap mye og brukt titusenvis i gebyr så er dette ekstremt heftig!
Vanskleig å si, jeg tror det fortsatt er en del å gå på, spesielt for en del alts. Personlig tror jeg BTC når 200-300 denne runden, og mange alts vil også få nye all time highs. Og så stuper det igjen
Pga danseband navnet til Polkadot, så har jeg dessverre kommet litt sent til polkafesten Noe som er litt kjipt, for jo mer jeg leser om prosjektet jo mer giret blir jeg. For token-universet med det sprudlende navnet kommer virkelig med noen geniale konsepter!
Så i et indirekte forsøk på å ta del i de massive gainsene til Polkadot, så tok jeg i helgen et lodd i ChainX. Vet at jeg er veldig tidlig ute (ICO- tidlig), så kan gå begge veier, himmel elr. h… Men jeg tar sjansen med noen få %-er av porteføljen min, som jeg tåler og tape.
Veldig kort oppsummert så har ChainX som mål å fungere som en slags bru for andre coins inn til Polkadot universet. En mer dyptgående forklaring kan dere lese her:
PS! Massiv risk, så anbefaler ingen å gjøre den samme investeringen.
Det var jo et usedvanlig bra tips:)
Liten oppdatering på Front:
7,5 millioner tokens frigjøres for tidlig-investorer i løpet av 15. mars. Vil tro kursen vil stige da bremsen er unnagjort.
Det er også mulig å stake Front gjennom Oin finance og Metamask. 242% APY.
Er det ChainX som i PCX du har invistert i?
Ja det stemmer.
242% apy får jeg ikke til å stemme, mulig jeg som er noob. For å stake på metamask så må du gjennom Matic, og Matic tilbyr 12% APY. Har du en guide på hvordan man får 242% APY (noe som er helt vilt)?
Det har jeg;
Link: MultiCurrencyList
Koble metamask til oin, kan gjøres både i chrome, eller i browseren til metamask
Takker! Skal prøve meg på denne i morgen.
Dette får jeg ikke til.
Så langt har jeg kommet:
Logget inn på Oin via Metamask
Sendt Frontier tokens til Metamask
Får opp hvor mye Frontier jeg kan minte på Oin.
Men når jeg bekrefter minting via ledger, så blir transjaksjonen bekreftet, men jeg får ikke opp at de er staket.
Jeg mistenker at det er fordi jeg ikke har satt opp kontraktsdetaljene (tilpass RPC), så ender med at jeg prøver å minte Ethereum og ikke Frontier tokens. Kan du hjelpe meg videre?