Hmm, det gikk ganske automatisk for meg. Måtte legge til Front som en custom token i Metamask. Har du gjort det?
Ja det har jeg gjort.
Jeg tror det er dette bildet det er noe feil med (burde det ikke stå Front øverst og ikke eth?):
Jeg mener å huske at jeg måtte betale en Fee i ETH. Tror det er riktig det som står der…
60 usd i gebyr for å få de inn og 60 usd for å få de ut
Dersom folk skal stake med småbeløp så må man holde på litt bare for å komme break-even med gebyr.
Ja det er heftig, Men har lyst å få til disse minting greiene, så tar det som kursgebyr.
Av og til må man gjøre slike transaksjoner 2 ganger. Første for å gjøre tokens/coins tilgjengelig i et pool eller hva det måtte være og så en gang til for å bekrefte hvor mange man skal stake, minte eller hva det måtte være.
Har du prøvd minting?
Kan nok tenkes at jeg har bommet på timingen, men kjøpt litt Fantom på nivået vi er på nå. Syns den har konsolidert lenge nok nå
Ja den steg vel kraftigst tidlig iår i januar, men har troa på $1+ iløpet av året, bare å holde og smøre seg med tålmodighet
Ser ut som flere som kom seg på Binance Smart Chain, BSC plattformen vokser fort
For ett tipps dette ble. Og dette bare en mnd senere!
Prising
Tipps dag : 0.36
i dag: 1.84
Godt det er flere som har gjort noen kroner på Ogn!
Har kommet mange YouTube videoer den siste uka. Bla. Sheldon Evans som har over 500k følgere er Bull🚀
Ogn på coinbase pro🚀
GLCH. Noen som har hørt om? Snublet over denne
Hadde ikke fått med meg dette Go Fantom
Vurderer å ta et lodd selv her, virker litt som liknende tokenomics som Ampleforth. Og ikke listet på noen børser enda, vil vel tro at de burner litt tokens før listing. Kan gå begge veier denne DYOR
Litt morsomt at Fantom (FTM) tok kontakt med Unidex for å ha en tilknyttet trading-plattform…! Win-win for alle