En helt annen ting er at coinmarketcap bruker måneder og lengre på å oppdatere informasjon om en del coins/tokens.
Binance er eieren.
En helt annen ting er at coinmarketcap bruker måneder og lengre på å oppdatere informasjon om en del coins/tokens.
Binance er eieren.
Fantom passerer 10 mill transaksjoner milepæl på rekord tid
Fantom har og en DEX kalt SpiritSwap under utvikling https://www.spiritswap.finance/, er bare å HODL fantom videre top prosjekt
Så fort Spiritswap er oppe så linkes nok også den til Unidex, som snart blir den desidert beste trading-terminalen for desentralisere nettverk
Unidex tok forresten ned limitordre for FTM-nettverket for å utbedre og slippe for testing igjen i løpet av uka.
Har mye Bnb stående på Pancakeswap. Flytter over bscBnb til FantomBnb. Swapper så Bnb til Ftm. Da kan man sende det til wallet om man ønsker.
Helt latterlig slik Binance holder på nå.
Tenkte Bnb skulle til 1000 og er i utgangspunktet positiv. Men dumper resten også dersom de ikke ordner opp i Ftm-withdrawels snart.
Er det fantom selv som står bak denne?
Så geckoswap var ganske lik en stund tilbake og viste seg å bli en rugpull/scam.
Man kan ikke ha DeFi (Decentralized Finance) på en PoA chain sentralisert under Binance eller noen andre. Man får eventuelt kalle det CeFi. Hvis man ønsker å bruke DeFi som kan skalere så vil jeg anbefale: https://exchange.loopring.io
Bedre å swappe gratis å enn å betale et par tusen i gebyrer pr swap på eth-blokkjeden
Er noen mikroskopiske gebyr på Loopring, så er ikke gratis. Det beste med Loopring er at du har samme sikkerhetsgarantier som on-chain Ethereum selv om det er L2. Koster litt å få midlene dine inn til L2, men når du er der er det veldig lave gebyrer.
Prøvde Unidex nå, gjennom å kjøpe både DAI og UNIDX og det funka ganske bra. Tydeligvis lavere fees selv om tradene gikk gjennom både 0x og Uniswap v2.0. Men hva er forskjellen på f.eks. Loopring og Unidex, og hvorfor vil Unidex bli en foretrukket DEX? Veldig lite volum og såvidt jeg kan se ikke noe revolusjonerende nytt?
Ja nå har jeg midler som jeg venter på, gjorde en swap på multichain.xyz fra FTM erc20 til FTM på Opera mainnet, enten så har jeg mista alt eller så får jeg det om noen dager
Burde bare ha venta på ting fungerer som det skal med Binance og FTM mainnet. Tydelig at multichain.xyz operer gjennom Binance
Er ikke Fantom som står bak men de har tvitret og retweeter litt om SpiritSwap og SpookySwap
Tenkte skulle ta en sjanse her på begge, men venter på at midler som er i limbo kommer fram eller så var det et tap som svir litt (ren genvinst, men irriterende om det blir tapt i limbo)
Jeg har posisjonert meg i Spirit i dag med noen tusen FTM.
Moonbags som jeg satset på er følgende: FOO og ZOO. Den siste nevnte vil nok mange doble seg når NFT sesongen starter i juni.
Spirit staker jeg nå til ca. 100% APR og compunder hver dag.
Tips: hvis du har mer enn 50 FOOs vil du også få en automatisk gratis airdrop.
Har du mer enn 10000 ZOOs får du tilgang til kule charts.
Det var planen posisjonere meg med noen tusen her og der
Det er bare tidsspørsmål før “moon guys” fra BSC, Solana og Matic kommer over til Fantom.
Her har jeg åpenbart ikke hengt med. Hva er SpookySwap og SpiritSwap? Høres jo ut som rugpulls begge to
Haha! Ja, må være forsiktig for rugpulls!
Må kjenne til teamet, gjøre seg godt kjent i discord gruppene før man satser.
Hva er konseptet her da?
Hvis du har hørt om pancakeswap for BSC nettverket.
Spirit vil få den samme rollen for Fantom sitt nettverk.
Flyttet over bsc-bnb til fantom-bnb. Tok kanskje 2 minutter hver gang. Her blitt en del ganger i går og idag☺
Les i Unidextråden