Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store biltråden 🏎🚗🚙

Leste at den får kort rekkevidde og dyr pris et sted, men veit ikke om det stemmer. Bilen er forøvrig sinnsyk kul , og helt lik golf fra 84 hehe

Honda ja,en av verdens beste biler her,går garantert ikke opp i flammer som Tesla`n gjør…

ville glatt gitt 400 000,- for den jeg,-usett.

https://www.bloomberg.com/news/videos/2019-04-22/tesla-investigating-care-fire-in-china-video

:astonished:

1 Like

Så da bruker også du kobolt.:wink:

:oncoming_automobile:

Bommet på Ferrarien😕

bommet på en del…til og med wolksvagen “sirokkio”…som jeg trodde var polo…

:man_shrugging:

Jeg var innafor, lurte på om det var Dino eller den som jeg valgte, så det var i det minste 50/50, må si jeg bryr meg mindre om nyere modeller ja…:blush:

Gjettelek:

jeg gjetter …pga aerodynamikk?

:man_shrugging:

:+1:

…hadde ikke fått det til om jeg hadde prøvd.

:thinking:

Det mest imponerende her er at dette er et rimelig trangt og lite parkeringshus, er ikke mye plass til å akselerere, så hun har jobba godt for å få det der til :smiley:

Er ikke vanskelig når du tar feil av gass og brems og trykker pedalen helt inn i panikk

2 Likes

her får vi kalkulert inn fart,som man får med god avstand,-noe som skulle til for å få seg selv innlagt på sykehus…

mao hun har hatt god tid til å “tenke” seg om,før hun traff stolpen.

men hvordan kvinnfolk “tenker” er det ikke umulig med det mulige,-selv om det skal godt gjøres.

enda sies det at damer er bedre sjåfører enn menn,-noe jeg er udiskutabel uenig med…etter min erfaring.

matematikken lyver aldrig :relieved:

1 Like

Ser at dette var en eldre dame, så mistenker hun har sett dårlig fått panikk trykket på feil pedal.

Mao burde det vært lettere å ta førerkort fra eldre.

ok,hvis dette var en eldre dame,kan vi gi litt kritikkrabatt,-men utsagnet mitt nevnt ovenfor består.

Menn klipper gjerne lyktestolper i 220 i stedet for å tråkke på feil pedal.

Kunne vært meg, men bilen gikk ikke kjappere enn 185, så slapp den. :see_no_evil:

3 Likes

87% av gangene skjer dette natt til søndag,-da som regel under ruskjøring.

“fun” facts:
daglig er det ca. 32 000 ruskjøringer her i landet :thinking:

Eksen stoppet trafikken fordi en vennegjeng skulle kappkjøre. Ikke noe alkohol involvert. :thinking:

altså…her har vi et klart eksempel,-men hun her vil nok mest sannsynlig gå til rettsak mot lokalet for å tjene penger :sweat_smile:

…det var jo tross alt ikke hennes feil :roll_eyes:

biltur noen?

:golfing_man:

1 Like