Leste at den får kort rekkevidde og dyr pris et sted, men veit ikke om det stemmer. Bilen er forøvrig sinnsyk kul , og helt lik golf fra 84 hehe
Honda ja,en av verdens beste biler her,går garantert ikke opp i flammer som Tesla`n gjør…
ville glatt gitt 400 000,- for den jeg,-usett.
https://www.bloomberg.com/news/videos/2019-04-22/tesla-investigating-care-fire-in-china-video
Så da bruker også du kobolt.
Bommet på Ferrarien😕
bommet på en del…til og med wolksvagen “sirokkio”…som jeg trodde var polo…
Jeg var innafor, lurte på om det var Dino eller den som jeg valgte, så det var i det minste 50/50, må si jeg bryr meg mindre om nyere modeller ja…
Gjettelek:
jeg gjetter …pga aerodynamikk?
…hadde ikke fått det til om jeg hadde prøvd.
Det mest imponerende her er at dette er et rimelig trangt og lite parkeringshus, er ikke mye plass til å akselerere, så hun har jobba godt for å få det der til
Er ikke vanskelig når du tar feil av gass og brems og trykker pedalen helt inn i panikk
her får vi kalkulert inn fart,som man får med god avstand,-noe som skulle til for å få seg selv innlagt på sykehus…
mao hun har hatt god tid til å “tenke” seg om,før hun traff stolpen.
men hvordan kvinnfolk “tenker” er det ikke umulig med det mulige,-selv om det skal godt gjøres.
enda sies det at damer er bedre sjåfører enn menn,-noe jeg er udiskutabel uenig med…etter min erfaring.
matematikken lyver aldrig
Ser at dette var en eldre dame, så mistenker hun har sett dårlig fått panikk trykket på feil pedal.
Mao burde det vært lettere å ta førerkort fra eldre.
ok,hvis dette var en eldre dame,kan vi gi litt kritikkrabatt,-men utsagnet mitt nevnt ovenfor består.
Menn klipper gjerne lyktestolper i 220 i stedet for å tråkke på feil pedal.
Kunne vært meg, men bilen gikk ikke kjappere enn 185, så slapp den.
87% av gangene skjer dette natt til søndag,-da som regel under ruskjøring.
“fun” facts:
daglig er det ca. 32 000 ruskjøringer her i landet
Eksen stoppet trafikken fordi en vennegjeng skulle kappkjøre. Ikke noe alkohol involvert.
altså…her har vi et klart eksempel,-men hun her vil nok mest sannsynlig gå til rettsak mot lokalet for å tjene penger
…det var jo tross alt ikke hennes feil
biltur noen?