Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store biltråden 🏎🚗🚙

Takker for tips! Da blir det å sjekke ut egolfen og BMW i3.

Hva med Kia og 7års nybilgaranti (det er vel Soul elbilen de har heter) Er det verdt å sjekke opp?

Fikk tatt en titt på e-golf og e-soul.

Golfen virket litt liten innvending, men veldig hyggelig pris på 280-320 eller hva det var avhengig av utstyrspakke. Og jeg trenger egentlig ikke så mye utstyr. Den var fortsatt på kampanje.

Soulen var romslig innvendig, den med minst batteripakke uten noe særlig utstyr kosta rundt 300.

Jeg får ta en titt på BMW i3 i morgen og se hvordan den virker.

Sjekk ut brukt ampera-e. Mye bil for pengene spørr du meg.

Veldig god elbil på alle parametere bortsett fra hurtiglading.

1 Like

Handla meg en egolf for noen uker siden meget happy. Meen tror den byttes ut om et pr med nye id3 pga rekkevidde

2 Likes

eUp har vel ca 20 km lenger rekkevidde, spør du meg så er det en genial bil, tenker på @Chrkni som skal bruke den som pendlerbil. Latterlig lav pris, rimelig god komfort om en ikke er veldig mye høyere enn 185-190 cm, bagasjeplass til helgehandel for de fleste, og sinnsykt lettkjørt og lett å finne parkeringsplass.

1 Like

Maksimalt med bekymringsfritt bilhold per krone.

Greit å være sikker på at din nest største investering blir dønn frustrasjonsfri

Det sagt så kjøpte vi en brukt e-up som bil nr to og det er nesten komisk mye bil for pengene

2 Likes

Denne tråden har tapt seg fælt siden funcom testet ATHs - da var det mye mer snakk om fete biler. Nå er det OL i snusfornuftige folk som kjører Skoda og prius!:joy: @Hakon må sende bilder neste gang du har polert Porschen, dette er jo ikke et børsforum verdig!:wink: (jeg bare tuller altså)

7 Likes

Bare vent til PCIB ig BGBIO har gått hundregangeren, da skal du få se rå bobil med sportsbil i garasjen😅

3 Likes

9 Likes

Fint på Nøtterøy

2 Likes

deilig:D

1 Like

Må nesten poste et bilde av Toyotaen for å veie opp. :joy:

10 Likes

Jeg ville valgt Toyota’n 10 av 10 ganger! :ok_hand:

4 Likes

Skjønner ikke hypen, du må jo lade bilen i ukevis for at den skal gå så langt!

https://www.bbc.com/news/technology-52966178?

altså @Christian hva skal du gjøre med alle pengene du tjener på børs!? Et eller annet sted på ønskelista må det da finnes en bil? drit i barneseter og fuel efficiency - hva er det FETESTE du kan tenke deg!? :rofl:

3 Likes

THIS IS IT …!!!

7 Likes

Akkurat nå mangler jeg 57k på å nå syv siffer på investeringskontoen, så går ikke en krone før det er på plass! :joy:

Jeg synes jeg dro på når jeg gikk fra en tolv år gammel corolla. Merker at jeg ikke egentlig burde hatt noe sprekere bil enn det. Går plutselig for fort. :see_no_evil:

3 Likes
4 Likes

Et herlig flak av en bil! I motsetning til mange av de vederstyggelighetene som ruller rundt på veiene i dag… :disappointed:

1 Like

bilene idag ser man ikke hva er lengre før de er nærme nok til at man ser emblemet på bilene,-og til og med da er det ikke sikker at man enda vet hvilken bil man kikker på… :sweat_smile:

lite fantasi hos designere nå,-kjedeligt og stil-løst…trykk på en knapp,så kjører bilen av seg selv…akkurat som den lokale bussen :minibus:

BMW har hatt samme j*vla grillen på bilene sine i 30(?) år!! :disappointed:

1 Like