EA has entered the chat
Vedkommende som åpnet for loot-crates og DLC i bilverden burde blitt kjølhalt.
EA has entered the chat
Vedkommende som åpnet for loot-crates og DLC i bilverden burde blitt kjølhalt.
Vedrørende nye biler som i all hovedsak er elbiler fremover, så koster superlading med Tesla rundt kr 1,75 per kWt, her er Grønn kontakt sine nye priser.
Kjører en ofte langt er både pris, ladehastighet og ladekø i favør Tesla.
Som delvis kommer av at du har betalt mer for bilen når du kjøpte Teslaen.
Mulig det, men da tar de andre overpris ift Tesla, Model 3 til 402.000 inkl vinterdekk og hengerfeste, billigere enn Kia eNiro uten hengerfeste.
VW ID.4, begynner på 426.900, Max utgaven 509.500. Rekkevidde 496 og 487km. Begge er bakhjulstrekk, hengerfeste på 1000kg med bremser. Levering rett på nyåret
4x4 salg fra våren 2021 med levering sommeren.
Hva har skjedd med hengervekt ID4? Var den ikke antydet rundt 1600kg? 1000kg nå?
Er det mulig å få tak i model3 til den prisen nå ?
Nei, men det var det jeg betalte august 2019. Min kommentar var til Storg om at jeg hadde betalt høyere pris for bilen når jeg kjøpte den.
Kan ikke høre på rykter, samme greia med Enyaq, ryktet sa høyere
“WTF GTI”
Noen som har erfaring med e-Niro 2020?
Har du sjekka FB gruppa?
Jeg har ikke erfaring, annet enn at jeg har prøvekjørt 2019 og kjøpt og solgt en (som jeg aldri kjørte).
Det som er greit å være klar over er service hver 15000 km, og etter en stund/antall kilometer, usikker på kriterier, så må kjølevæske for batteri byttes, og det koster endel tusen.
Bortsett fra servicedel er det sikker en bra bil.
Du kan også sjekke Teslabjørn/Kiabjørn sine videoer.
Dagens biler er så stilrene og prikk lik hverandre at folk nå søker etter nostalgi!
20 år gamle biler? Nostalgi? Jeg tenker heller på utrangerte biler med dårlig sikkerhet og høye utslipp.
Når vi kjøpte elbil med hengerfeste i fjor så ble også den da 15 år gamle bensinbilen bytta ut med en 4 år gammel elbil.
Det var ikke mye nostalgi med bensinbilen…
Avgiftskutt fungerer. Nå vil det gå ned igjen pp 20+ siden det nå blir 90% kutt på 10 år og eldre feks.
Nå blir det plutselig fordelaktig kjøpe biler i utlandet som er eldre enn 5, men veldig bra for 10+.
Dette var på tide!
Frister litt med en pent brukt Tesla x100,noen som har erfaringer?
Svigers 7-seter har kødd med den midterste seterekken. Ellers veldig praktisk når man som familie på 5 kommer på besøk og all kjøring kan gjøres i en bil.
Skulle satt noen kroner på NIO i sommer da den lå på 6$. For et rally vi har vært vitne til vedr kinesiske El biler.
Spørsmålet er jo hvor mye det er å hente. Vi snakker rundt 1000 % oppgang på noen måneder.