Skal bli spennende å følge med på dette de nærmeste årene for å se om denne karen hadde rett.
Haha, Volvo Joker! Den der likte jeg, designet fra en barnetegning.
Tydelig at gutta i Lego som fikk jobben å designe den
" Feil på feil på feil for Volkswagens ID.3: - Jeg turte ikke å kjøre videre"
Jeg har fått tilbud om å kjøpe en fabrikkny Audi SQ8 V8 TDI med 300 000,- rabatt på nybilpris.
Det er jo et tegn i tiden at Audi har gått over til å produsere disse med V8 bensin fra juli 2020, men min tanke er at en så spesiell bil vil være ettertraktet i lang tid fremover. Spesielt i dalstrøkene og nord hvor man ofte sverger til diesel.
Jeg tror ikke det er mer enn 5 - 6 slike i landet.
Hva tenker ekspertisen her inne om et slikt kjøp rent økonomisk? Man må selvsagt ta i betraktning standard fall på 40 % på tre år på nybil, men min tanke er at det skal gjelde for denne også, selv om «alle» skal ha el-bil.
(Bilen er et smykke i Daytona Grey med 23» hjul og røde kalipere, og spesialsøm på setene. Den har 430 HK og 900 nm)
Drit i det økonomiske. Løp og kjøp!
Er jo en rå bil…så skal være forsiktig med å helle kaldt vann i årene dine. Men som du selv sier det så er det jo maks 5-6 slike i landet. Har du da fått 300k i rabatt på den reelle nybilprisen de 5-6 andre har betalt eller har de gitt deg et reelt avslag på 30k for å bli kvitt fjorårets modell?
Kjøper selv morrobil ift prinsippet «mest mulig morro for pengene»
Har du alternativer til 1,5 mill som gir deg like mye morro ev. passer bedre til ditt bilbehov?
Prisen er et reellt avslag ja, så det er et veldig godt tilbud. Har sett på en del ulike på Mobile.de og det er ikke mange der som kommer inn til 1.5 MNOK med riktig farge og vinterhjul (egentlig ingen )
I tillegg er de 8 - 14 mnd gamle, importert og har gått 20 - 40K…
Har en X5 hybrid nye typen nå, den fyller egentlig alle behov, men det er ikke en V8 Og så er Q8’n litt tøffere å se på da.
Har en lekebil ved siden av som golfbagen ikke går inn i, så det må bli en hyttebil med nok plass. Er ikke fan av Cayenne utvendig og Range Rover henger etter i evolusjonen, så føler jeg har saumfart markedet godt
Disse fra Tyskland er de momsfrie eller inkl tysk moms? Hvis det er med både tysk og norsk moms så blir det dyrt…
Da er det avgjort! Løp og kjøp! Vennlig hilsen 3xVAG produkt eier
Du betaler tysk moms, deretter blir den refundert når bilen krysser grensa, så det er kun norsk moms når alt kommer til alt.
Når det gjelder VAG så er jeg godt kjent med merket, pleier å bytte BMW og Audi annen hver gang på familiebilen
Har importert bobil, da fra forhandler.
Er det leasingbiler da, for en får ikke moms tilbake fra privateide biler? Fikk ihvertfall ikke før.
Hadde heller kjøpt en Plaid+
Høres ut som godt tilbud på en rå bil.
Den har ikke V8!
Noen som har kjøpt den nye IONIQ 5?
syns den virker litt spennende.
Jeg betaler 500 for tilsvarende denne.