Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den store biltråden 🏎🚗🚙

Tenker det kan være en kombinasjon av dårlig innstilt bil og ny fører. Stort sett, så går det jo fint med regenerering, så kan være den kjørte i normal modus.

Jeg ville i hvert fall sjekket, for jeg har isete veier utenfor døra desember - februar.

2 Likes

Det der er IKKE en M60!

Men det er myyye lettere! I hvert fall i 80, 90, 100 og 110 soner.

Vet jo det…. var bare for å synliggjøre at om en stapper på litt hester på EV9 så blir den fort dyr den også

Tilhenger må eu-godkjennes hvert 2. år…?:thinking:den har jeg ikke hørt om…

Gjelder bare de som har godkjenning for at man kan kjøre i 100 med de. Tempo 100 godkjenning som krever dette.

3 Likes

https://www.carcarekiosk.com

3 Likes

2 Likes

måtte bare vise nok en bil jeg ikke kommer til å ha råd til… :sweat_smile:

image
https://x.com/i/status/1812869731856064758

@pleximus83 Kom på denne når du delte Rollsen.
En av de sykeste, om ikke den sykeste reproduksjonen ever!
Omtrent ren magnesium-bil.
Så en lang bygge-video/serie for noen år siden jeg gjerne kunne tenkt meg å se igjen, men fant den ikke igjen i farten her fra solsengen😅

1 Like

“Teslas kunder er i stor grad urbane og miljøbevisste velgere - en gruppe som i hovedsak støtter demokratene i USA. Musks støtteerklæringer til Trump kan derfor være skadelig for Tesla, mener Tangen.”

Helt enig i dette! Jeg vil aldri kjøpe bil fra en slik drittsekk. Det gjelder også hans støtte til Putin og hans forhold til fagforeninger.

7 Likes

Du får kjøpe en tesla produsert i Kina da.

2 Likes

Det eneste logiske blir å kjøpe japansk eller koreansk :sweat_smile:

1 Like

Det finnes vel fortsatt også en del Europeiske alternativer som ikke er eid av Kinesiske selskaper…?

Joda, men hvem vil kjøpe europeisk bil? :see_no_evil:

Kanskje jeg ikke skjønner helt notene her nå, men personlig er jeg uansett svært fornøyd med min Europeiske bil…

2 Likes

Bare jeg som spøker litt med at europeiske biler er kjent for å være dyre å reparere, spes Audi…

1 Like

Eller produsert i USA uten «ulovlige subsidier»*.

*Tesla tjener penger fordi de selger CO2-kvoter og skatteincentiv på 7500 USD per amerikanskproduserte bil.

Også en mulighet

6 Likes