Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Den store biltrĂ„den 🏎🚗🚙

Just yanking your chain @halling :slight_smile:

2 Likes

Ironisk at det er Bosh som har klart Ă„ lage fornuftig ny teknologi siden det var de som muligjorde juks for alle de tyske fabrikantene :smiley:

Stemmer, de har jobbet lenge med dette systemet. Problemet med diselmotoren er att gÄrsdagens rensesystem mÄtte ha full driftstemperatur for Ä virke. AltsÄ mye nox med kall halvvarm motor. Det nye renser kall halvvarm motor. Disse to systemene jobber nÄ sammen for Ä optimalisere utslippet. Sender ut en link pÄ dette i kveld.

3 Likes

Jeg henter E-tron til uka, og vurderer lakkforsegling. Tror MĂžller bil TĂžnsberg tilbyr DiamondCare, men de kunne ikke ta den inn fĂžr om 2 uker. Da kommer det garantert noe steinsprang allerede, hvis jeg kjenner Murphy rett. Fikk denne behandlingen pĂ„ E-golfen jeg hentet i november, men jeg synes bilen ser litt “ruglete” ut. Er det noen som som har erfaringer med denne typen lakkforsegling kontra andre typer. Kjenner at jeg er motivert for Ă„ gĂ„ for “state of the art” siden den tross alt ble en 900k doning og vil prĂžve Ă„ holde den pen.

1 Like

Hvor lenge kan du avse bilen?
Hvis du dropper mÞller og ringer Talset Autocare sÄ vil du ikke angre. Reidar er en travel mann men han er en av Norges beste i faget og verdt Ä vente pÄ

2 Likes

Hva slags system bruker de? PÄ hjemmesiden deres stÄr det ingenting om lakkforsegling i det hele tatt
??

Reidar bruker primÊrt Max Protect (leveres av meg), Men ogsÄ noen andre coatinger pÄ billigere jobber.

Bare vit det at Mþller leverer typ polering og “forsegling” for en billig penge. Vi som driver med detailing leverer jobber i toppsjiktet. Tipper det vil koste deg rundt 20 tusen hos Reidar. Men jeg kan garantere at det er verdt det og du vil bli vannvittig fornþyd!

:slight_smile: Tror aldri ungene hadde sluppet inn i en bil til 900 lapper


Lakkforsegling er fint uansett, lettere Ă„ holde ren da.

2 Likes

Er vel snart pÄ tide Ä planlegge en skikkelig Þkt med bilen igjen nÄ, mÄ innrÞmme at det har vÊrt litt mindre entusiasme de siste par Ärene enn de fÞrste tre. :stuck_out_tongue:

Det jeg har brukt en god del ganger er Duragloss 101 og 111, veldig enkelt Ă„ jobbe med og har den store fordelen at det kan legges i solskinn uten problemer. Fordel for oss uten en hensiktsmessig garasje.

2 Likes

Jeg takker Bosch for at Audien min henter ut ca. 65hk og 100NM mer kraft - godt innenfor alle grenseverdier.

Kan varmt anbefale Flissundet Motorservice. Han som leder sjappa der var tidligere senioringeniĂžr (eller noe tilsvarende) i nettopp Bosch :ok_hand:

3 Likes

Unger
?? :hugs: litt pause nÄ fÞr barnebarna melder sin ankomst :sunglasses:

SkjĂžnner. :slight_smile: Snakker bare ut fra ukentlige erfaringer med stĂžvler som sklir nedover innerskjermene ved inn og utlasting av unger. Da er det greit med bil <200K. :wink:

Flott den nye e-tron. :call_me_hand:

2 Likes

Tok helt av I gÄr. Ble kjappe 15 timer og coating pÄ alle overflater :sweat_smile:

12 Likes

misunnet over din gigantiske garasje
:unamused:

4 Likes

hvor mange Är har ikke vi sett denne annonsen nÄ?

5 Ă„r minst??

“NB: Bilen lar seg ikke registrere i Norge 
”

liksom,hva er vitsen med Ä brenne 1 mill. pÄ en bil som ikke kan brukes
?

:man_shrugging:

Alt kan regges.

Min tidligere sjef kjÞpte en Dodge demon. Han mÄtte fly inn to mann fra tuv for Ä fÄ den godkjent :sweat_smile:

5 Likes

Min favorittstripe:

7 Likes

Kjedelig. :frowning: http://www.ladbible.com/news/news-ship-carrying-2000-cars-worth-millions-of-pounds-sink-20190320?c=1553105544880?source=facebook

2 Likes

nytt salgstriks?

:sweat_smile:

Bla. 4 stk. 911 (991.2) GT2 RS :cry: ,men litt kult at Porsche bare «vi har sluttet Ä produsere denne modellen nÄ i Feb. ,men gjenopptar produksjonen og du har bilen i Juni» :star_struck: