Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Den Store IPO-tråden

Kommande intressanta IPOer

1 Like

OKEA, noen som snuser på denne ?

1 Like

Något spännande nytt på IPO fronten ?

Väcker denna til liv.

Liker ikke helt utviklingen i denne IPO’en

Har du artikkelen @HO5? (PM)

The application period for the Private Placement commenced on 22 September 2020 at 09:00 CEST and will close on 25 September 2020 at 16:30 CEST. The first day of trading on Merkur Market is expected to be shortly after completion of the Private Placement and is currently anticipated to be on or around 5 October 2020.

Se pm

2 Likes
1 Like

När är den ipon ?

Fredag :slight_smile:

1 Like

Brukt patientsky själv många gånger

Noen som har noen gode ressurser på kommende noteringer på OSE og Euronext Growth?

Er det en generell oversikt over alle noteringer du tenker. Har ikke det, men jeg har investor presentasjoner på et par.

Mpc energy solutions er en spennende som kommer nå i januar. Solenergi i Karibien. Henter usd 100 mill nå, hvor MPC går inn med 10 i cash og 10 i eksisterende prosjekter. Skal se om jeg får laget et engen tråd på den. Boken stengte i dag. Noteres rundt 18. jan.

Ellers er CrayoNano en som kommer H2. Har egen TI-tråd. Hadde emi på 16 i høst. Ligget i dvale fram til nylig, og handles rundt 24 på NOTC nå. Fortsatt en gunstig inngang etter hva jeg kan se.

Vekke liv i denne tråden kanskje?

Veldig fint å kunne diskutere case’ne.
Jeg er med på Integrated Wind Solutions og Tekna og er spent på dem.

Nå er det jo seks (!) nye idag.
Noen som vurderer å gå inn i noen av disse?

Hvem er disse 6 nye, det kommer så mye om dagen at jeg henger ikke med.

Norse Atlantic (fly), Norse Solar, Desert Control (noe med sand i Sahara), Frøy har frist idag. Da var det kanskje ikke fler? Jeg leste et sted at det var seks.

Jeg vurderer Norse Solar og Desert Control. Norse Solar virker høyt priset i forhold til Aega og Alternus, men jeg er usikker på om forretningsmodellene er helt sammenlignbare. Jeg glemte dessverre presentasjonen de hadde idag.

1 Like

Takk :slight_smile: Skal sjekke de opp :slight_smile:

Frøy IPO har frist i morgen 16.30. De kom med oppdatering i dag morges, pris forventet til 61 kr (lavt i intervallet), men samtidig skrev de at emisjonen var fulltegnet.

https://newsweb.oslobors.no/message/528586

Noen som vet betingelsene for å tegne seg på Desert Control?

1 Like