Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

En tilfeldig dansk forståsegpåer

Har vi et «Elvis-øyeblikk» hos vår danske venn?
Ikke bare vil platene selge dårlig, men de stinker også :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Eller bare et nett troll som alltid vil dukke opp i alle fora…
Og prøver du å hugge hue av det dukker det opp et til.
La de ha meningen sin, så følger vi med på reisen, UTEN å la det gå inn på oss.
Nett troll uten motstand dør…
:grin::grin::grin:

Han refererer jo bare til to god to be true… og d kan d jo virke som av og til… vi får se, Mawarid er klar for avtale… og d er godt nok tegn for mine penger

Han har tydeligvis brent seg på AquaPorin hvertfall, de er nevnt som eksempel i begge postene du har delt fra han :rofl:

Viktig å huske at Janteloven faktisk er dansk :grin:

Noen kjenner seg betydningsfulle når de kan rakke ned på andre. Uten å ha satt seg inn i saken.

Goldman sacks på topplista​:wink::wink::wink: d må da ver et godt tegn… kjøpt på 31-33kr

AKSJEKURSEN KOMMER TIL Å SMELLE OPP I DAG!!!

6 Likes

Fint kjøpstrykk nå :smiley:

Dersom folk klarer å holde igjen nervene i dag… da vil amerikanerne kjøre opp kursen selv da d er lite aksjer til salgs oppover… logisk…! Noen vil inn og er villig å betale mye… da er trikset for de kortsiktige å holde igjen nervene og se fremover… d blir ny All time high i dag… sikker som strømmen er dyr

Selvsagt hyggelig at kursen tikker oppover, men jeg ser på dette som bare oppvarming før avtaler forhåpentlig tikker inn som perler på en snor i 2022.

2 Likes

Goldman Sachs handler på growth… Pluss det andreamerikanske fondet… Ja da kan man begynne å lure på om dette var starten på en opptur. Desember blir spennende folkens.bare å laste opp nå som de sover der borte da:)

2 Likes

Spennende i det korte bildet hvilket nivå Falnes fortsetter å lette seg for aksjer. Han sitter vel fortsatt med 600 k aksjer.

Falnes har ikke solgt en eneste aksje på flere uker.

2 Likes

Bare så de som eventuelt feilet kan lære av sine feil….

Kan ikke se GS på lista på desert control sine sider. Hva er de listet som?

Goldman har kjøpt 134k aksjer, og ligger på 32’e plass på topp50.
Dette blir vel etter onsdagens handel.
Dessverre var det småsparere som solgte :man_shrugging:t2:

Jeg har på en mild måte etterspurt opptak av torsdagens webinar vedrørende åpning av RD laben i den gamle brannstasjonen, og fått følgende svar :

“Det ble recordet i Zoom webinar og den dårlige kvaliteten på grunn av feil på den nye internet linjen som ble levert samme dag vi flyttet inn gjorde at opptaket ble likedan. Vi jobber med en løsning med bilder og andre sekvenser sammen med lyden som ble helt fin.”

De jobber også med transcript slik at vi får tilgang til innholdet

9 Likes

Nå våkner amerikanerne snart… spennende slutt hver dag fremover nå…

Kom deg ned på 31 tallet da så skal jeg ta noen til :dart:

1 Like