Utrolig hva de får til med få folk.
Ja, det er vanskelig å forstå at det er mulig. Mange små og mellomstore har mye å lære av Desert hva gjelder PR og IR
Indeed vi er heldige som har en så engasjert leder som Pastor Sivertsen.
Når ble denne filmen gitt ut a…?
Over 1 år siden ifølge Vimeo.
De mener vel kanskje tilgjengelig for DC og Mawarid og ikke tilgjengelig for offentligheten.
Mulig de bare er ‘available’ for selskapet for videre analyse /sammenstilling?
Fremstår litt uklart og ser absolutt ikke bort fra den muligheten.
Nei… d kommer ingen melding nå… det kommer når sluttforhandling er over før 20 desember fra relativt sikre kilder
Sivertsen har uttalt januar hva angår resultater fra forhandlingene. Det får komme når det kommer
Dette skrev ok på e-post til min kontakt;;
«Det jeg kan si er at vi oppdaterte vår finansielle kalender med “operational update” for H2 i linje med dette og da regner med at sluttforhandlinger på dette er avklart innen den tid - da blir det en god og innholdsrik oppdatering på alle områder vi delte i H1 rapporten med webcast og Q&A og full pakke samlet.»»
Dette er en sabla stor julepakke…. Ok blir ikke lenger nevnt som pastoren etter dette men julenissen
Ok skrev også dette;
Nå som jeg er tilbake fra USA reiser jeg videre til Abu Dhabi til helgen for å lede sluttforhandlingen omkring dette gjennom de kommende uker her.
Veldig oppklarende, takker Forhandlinger as we speak, avklaring rett rundt hjørnet. Blir en spennende måned med forhåpentligvis gode muligheter for en heftig førjulsgave!
Covid herjer… nye varianter… ok gir alt nå, alt kruttet for å sikre avtalene asap å få fart på aktiviteten i emiratene… han er ikke dum… dette var nok planlagt i forkant av publisering av H2 update til 20 desember… garantert hans siste arbeidsdag før noen dager velfortjent juleferie… vi må bruke litt logikk… hvorfor stuper amerikanerne inn på dette tidspunktet…? Tror dere virkelig d er fordi ok var i USA en tur? Neineinei… de har luktet på Desert en stund, og nå har de tatt noen overbevisende telefoner til emiratene om hvor bra dette fungerer, da «de ønsker dette» til USA asap… så er d rett inn å starte oppkjøp av aksjer…
Nå har kursen gått litt forbi dem tenker jeg… of de må følge etter… men dersom estimatene mine skal gå inn… antar jeg at aksjekursen i Desert ligger en plass mellom 42-52 kr 17 desember… og viss ukke melder jeg meg ut av forumet
Ikke minst… godt poeng… jeg er ikke her for å heusse opp Desert… men jeg blir veldig ivrig pga all infoen man kan få tak på…
Hadde vært litt av en julegave med nesten 3x penga
Ligger det avtaler til grunn som forsterker caset betraktelig burde verdien på selskapet minimum verdt 2 milliard,! Før man tar en ny dobling før februar til 100kr… 4 milliard er INGENTING for en fungerende teknologi… hold aksjene tett til brystet
Med avtale synes jeg at Kahoot og DC burde bytte markedsverdi.
En dag blir d vell sant… d tror jeg!!! Se hvem som kom inn på 40 plass…. merill lynch & co., en av de viktigste internasjonale investerkngsbanker i verden!!!