Nei… d kommer ingen melding nå… det kommer når sluttforhandling er over før 20 desember fra relativt sikre kilder
Sivertsen har uttalt januar hva angår resultater fra forhandlingene. Det får komme når det kommer
Dette skrev ok på e-post til min kontakt;;
«Det jeg kan si er at vi oppdaterte vår finansielle kalender med “operational update” for H2 i linje med dette og da regner med at sluttforhandlinger på dette er avklart innen den tid - da blir det en god og innholdsrik oppdatering på alle områder vi delte i H1 rapporten med webcast og Q&A og full pakke samlet.»»
Dette er en sabla stor julepakke…. Ok blir ikke lenger nevnt som pastoren etter dette men julenissen
Ok skrev også dette;
Nå som jeg er tilbake fra USA reiser jeg videre til Abu Dhabi til helgen for å lede sluttforhandlingen omkring dette gjennom de kommende uker her.
Veldig oppklarende, takker Forhandlinger as we speak, avklaring rett rundt hjørnet. Blir en spennende måned med forhåpentligvis gode muligheter for en heftig førjulsgave!
Covid herjer… nye varianter… ok gir alt nå, alt kruttet for å sikre avtalene asap å få fart på aktiviteten i emiratene… han er ikke dum… dette var nok planlagt i forkant av publisering av H2 update til 20 desember… garantert hans siste arbeidsdag før noen dager velfortjent juleferie… vi må bruke litt logikk… hvorfor stuper amerikanerne inn på dette tidspunktet…? Tror dere virkelig d er fordi ok var i USA en tur? Neineinei… de har luktet på Desert en stund, og nå har de tatt noen overbevisende telefoner til emiratene om hvor bra dette fungerer, da «de ønsker dette» til USA asap… så er d rett inn å starte oppkjøp av aksjer…
Nå har kursen gått litt forbi dem tenker jeg… of de må følge etter… men dersom estimatene mine skal gå inn… antar jeg at aksjekursen i Desert ligger en plass mellom 42-52 kr 17 desember… og viss ukke melder jeg meg ut av forumet
Ikke minst… godt poeng… jeg er ikke her for å heusse opp Desert… men jeg blir veldig ivrig pga all infoen man kan få tak på…
Hadde vært litt av en julegave med nesten 3x penga
Ligger det avtaler til grunn som forsterker caset betraktelig burde verdien på selskapet minimum verdt 2 milliard,! Før man tar en ny dobling før februar til 100kr… 4 milliard er INGENTING for en fungerende teknologi… hold aksjene tett til brystet
Med avtale synes jeg at Kahoot og DC burde bytte markedsverdi.
En dag blir d vell sant… d tror jeg!!! Se hvem som kom inn på 40 plass…. merill lynch & co., en av de viktigste internasjonale investerkngsbanker i verden!!!
Det eneste som er sikkert her er at de aller fleste (meg selv inkludert) sikkert vil selge for tidlig
Nå som d krakker ute i verden, oljeprisen kraftig ned og mange drar ut pengene sine med tap fra oljerelatert siste måned… da tror jeg flere kommer til å handle Desert… d blir mer likviditet i denne skuta etterhvert
Lur,
Du kan redigere innlegg og gjøre de lengre. Ser du har tre innlegg etter hverandre om samme tema
Kursen ligger og «ulmer», kan fort antenne her…
Kan ikke se at likviditeten i denne aksjen er en utfordring, den har bra omsetning om dagen.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Jeg kan ikke unngå å legge merke til forskjellen i aktivitet på denne tråden, på grønne og røde dager. På grønne dager har jeg gjerne 12-15 uleste innlegg hver gang jeg sjekker tek (noe som er relativt ofte), mens på røde dager som i dag, har ingen postet noe som helst på 2 timer Det er litt morsomt.
Blir litt som dårlig vær; man står den av og venter på at solen skal gløtte frem.
Ser for meg veldig mye arbeid for bolaget når vi kommer inn i det nye året på flere kontinenter samtidig så jeg er veldig spent på hvordan de har tenkt å gjøre det med underleverandører for å produsere flere clustere i parallell. Utrolig spent på neste update.