Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Det eneste som er sikkert her er at de aller fleste (meg selv inkludert) sikkert vil selge for tidlig :wink:

1 Like

Nå som d krakker ute i verden, oljeprisen kraftig ned og mange drar ut pengene sine med tap fra oljerelatert siste måned… da tror jeg flere kommer til å handle Desert… d blir mer likviditet i denne skuta etterhvert

Lur,

Du kan redigere innlegg og gjøre de lengre. Ser du har tre innlegg etter hverandre om samme tema

Kursen ligger og «ulmer», kan fort antenne her…

Kan ikke se at likviditeten i denne aksjen er en utfordring, den har bra omsetning om dagen.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Jeg kan ikke unngå å legge merke til forskjellen i aktivitet på denne tråden, på grønne og røde dager. På grønne dager har jeg gjerne 12-15 uleste innlegg hver gang jeg sjekker tek (noe som er relativt ofte), mens på røde dager som i dag, har ingen postet noe som helst på 2 timer :joy: Det er litt morsomt.

Blir litt som dårlig vær; man står den av og venter på at solen skal gløtte frem.

Ser for meg veldig mye arbeid for bolaget når vi kommer inn i det nye året på flere kontinenter samtidig så jeg er veldig spent på hvordan de har tenkt å gjøre det med underleverandører for å produsere flere clustere i parallell. Utrolig spent på neste update.

2 Likes
1 Like

Jeg har kjøpt litt mer i dag. Det er nå vi har mulighet til å kjøpe FØR avtale.
Risiko bør vurderes som langt mindre etter en avtale. Mindre risk betyr som oftest høyere pris :slight_smile:

4 Likes

Det har faktisk jeg også gjort. Men var litt for tidlig ute.men har tro på at dette snur kl 16.15. ,:grin::grin::grin:

2 Likes

Ikke mange dagene igjen heller. Ser vi 29 tallet skal jeg doble det tok på 31 tallet i går. Begynner å bli drøyt lastet her nå :laughing:

2 Likes

Spørs om ikke makro legger en demper på den amerikanske børsen i dag, så tviler litt på om de handler så mye i vekstaksjer da…

" Dow futures fall more than 300 points as Moderna CEO predicts existing vaccines will be less effective against omicron variant"

Er egentlig fullastet selv her, men om den ikke holder seg over 30, så må jeg kanskje flytte litt til midler hit selv :wink:

2 Likes

Bedre at det er litt stille enn at det sutres hver gang det går ned hvertfall :wink:

Sånn er det på annet forum alle røde dager…

Det er faktisk helt sant👌

Har akkurat snakket med OKS som er ankommet til Dubai kl 04.00. Han vil svare på spørsmålene mine i løpet av morgendagen.
Han beklaget at det ikke var mulig å få Wi-Fi da han landet.
Så svaret kommer.:grin::grin::grin:

16 Likes

Ny VICE News-reportasje om tørke og vannmangel i USA:

4 Likes

Solgte noen tusen aksjer i dag…. Denne uka er dømt til nedgang fordi så mange trodde d skulle komme kortsiktig melding… dumme tradere😴 på vei mot 26-27 igjen tenker jeg…

Haha. Fjomp

2 Likes