Litt selvinnsikt der altså
Skal inn igjen…. må bare la kursen stagnere
Ikke mange lukene igjen nå til julekvelden på kjerringa.
Tviler på at den skal ned dit, isåfall står jeg og antakelig flere klare til å ta imot
Husk at kursen har gått mye fordi mange had trodd på positiv børsmelding i slutten av november + økt smitte mtp omicron… man må bruke litt fornuft
I mitt hode er fornuft å akkumulere, ikke selge
Syntes det hørtes lurt ut. Man skal ikke la seg blende av alle hauserne her inne som reagerer med latter når noen selger. Du har i allefall sikret gevinst, noe dem ikke har. Well done!
Er vel mer at det for kort tid siden var haussing fra akkurat samme person.
Ja, og nå har han sikret gevinst. Ikke noe galt med det…
Kan du fortelle meg hvordan man skal kunne tjene mye hvis man selger når man har tjent lite ?
Herregud for en tåpelig kommentar.
Men et svar har du ikke.
Jeg er her for mange millioner, ikke femtilapper.
(Snart Topp50)
Blir for dumt å ikke ta 80% fortjenste når sannsynligheten for en kraftig korreksjon tilbake til 25-26-27kr… da har jeg jo mer å handle for… dramatisk
Lurte på Lur med enegang jeg så en kontakt han hadde har fått svar av OK, verdens letteste ting og fabrikere. Og makan så bull han har vært. Man skal aldri stole på anonyme nick på forum.
Du tar jo ikke 80% fortjeneste om du ønsker inngang igjen 10% under salgskursen.
Du trader.
Helt greit, men mtp tidligere hauss og rakettferdskissering henger det ikke på greip
Lur får vel gjøre som han vil … Så får man se om d var lurt
Med O.K.S I UAE as we speak så tenker jeg at jeg sitter godt jeg Handla igår og fikk jammen meg idag og
Jasså…? Jeg har jo levert mye bra her…