Trading-range på 10-15% har DC alltid hatt. Ingen ting nytt.
Å skrive innlegg der en gjentar seg selv til det kjedsommelige, er fullstendig meningsløst.
Til syvende og sist er troverdighet alt man eier og har på TI. Der har du minus på kontoen.
Jepp, det skal man vokte seg vel for.
Kjøpte litt DC igår så får vi se hvordan det barker i vei
Kjenner ikke selskapet altfor godt, men har fått med meg at de har en i overkant entusiastisk og ivrig CEO
Hyggelig å ha deg på laget, Roger
Ja, CEO er unik.
Hvis det tikker inn en kontrakt fra Mawarid tror (håper) jeg det har vært lurt å posisjonere seg i forkant
Edit: Lurer på hva lure Lur synes om traden sin nå
Velkommen i gjengen Og ja, Ole er helt klart mannen til å føre skuta!
Jeg trenger penger til å kjøpe ny bil… så jeg er godt fornøyd enda… og d er 1 aksje som løftet kursen hehe… har fortsatt en del aksjer her så er ikke helt tømt for sunn fornuft… og man tar heller 31kr aksjen enn 25-27kr om d skulle bli tilfelle mot helgen… logisk for meg…
Det hjalp at Lur solgte noen aksjer. Takk skal du ha, Lur!
Opplagt en ekstrem fordel å ha en slik “driver” som Sivertsen i et slikt selskap som Desert, mange som kan lære mye av hans måte å respondere på og følge opp sine aksjonærer.
Får vi bare håpe at han ikke lar det gå så langt at han går på en smell, men det har han sikkert kontroll på.
Mawarid er spennende og det kan svært godt gå selskapets vei.
Umulig å ikke like en kar som Sivertsen. En slik entusiasme skal man lete lenge etter. Media liker ham tydeligvis også.
Inngir tillit og virker dyktig.
Sammen med et konsept som kommer akkurat til rett tid med tanke på all klimafokus,- en bra kombinasjon
13 handledager igjen til 20. desember, inkludert i dag. Noen har hatt stor appetitt på aksjer opp til 33 kr. Hatteland har foreløpig stoppet på 1,5 millioner aksjer.
En avtale med Mawarid vil bevise at dette er et kommersielt svært levedyktig produkt, og få flere av de som har sittet på sidelinjen i troa på at dette er for godt til å være sant til å ønske å være med på denne reisen de neste årene.
Jeg selger ingenting her . For meg er dette selskapet en potensiell multibagger på sikt. Første steg er avtalen med Mawarid. Hvis de beviser at forretningsmodellen fungerer og at de er i stand til å skalere i takt med etterspørsel så er det jo sky’s the limit. Med en mann som Sivertsen bak roret tror jeg selskapet kan ta enorme steg i årene fremover. Trader ikke moment nå.
Samme. Selv på 26,- har jeg solid inntjening. Denne skal bare få stå og heve langt og lenge fremover. Det er ingenting feil med å ta et utbytte hvis man føler for det, men for meg blir det nok tidligst ett til to år frem i tid før jeg begynner å lette på meg…
Tålmodighet er nøkkelen.
DS ha tross alt forsket på dette i mer enn ti år.
Derfor ville det være oppsiktsvekkende, dersom de skulle mislykkes.
Hadde det vert magisk hadde de nok hatt kontrakter for lenge siden…. Men d er nok bra nok for noe… så får vi håpe at d blir en avtale i uae eller usa…
For en dag siden skrev du det under. Gjelder det fortsatt?
“Nå har kursen gått litt forbi dem tenker jeg… of de må følge etter… men dersom estimatene mine skal gå inn… antar jeg at aksjekursen i Desert ligger en plass mellom 42-52 kr 17 desember… og viss ukke melder jeg meg ut av forumet”