Absolutt… informasjon tilgjengelig tilsier at d vil bli avtaler… men at kursen er på vei ned igjen mot støtte rundt 26KR er ikke vanskelig å se… d er noen dager igjen til halvørsrapporten og ting går skeis i verden.: men jeg skal kjøpe mer jeg på 26… vær du trygg
Aiaiaiaiaiai… Dette er jo som i gamle Funcom tider. Det huases å baises i samsvar med tradinga
Lur
Prøv å komprimer.
Ikke nødvendig med skrivekløe.
Det viktigste er ikke å skrive flest mulig innlegg i løpet av dagen.
Det meste går tilbake om børsverdenen får det for seg at armageddon er neste. Det har nada å gjøre med DC og bajsingen er et pinlig skue. Ingen ting gale med å ta ned risikoen,
Nånå. Skal vi ikke prøve å tone dette ned litt og heller konsentrere oss om det vi er her for, nemlig å se gresset gro.
Det er direkte usportslig å kalle folk kloakkrotte.
DC og aksjen er som å leke med «nitroclyserin», før eller siden smeller det. Det er 13 aksje dager igjen til 20 desember. De aller fleste som er i markedet kan telle baklengs vil jeg tro….
men er alle her uenig i at aksjekursen kan få en smell nå…? Ned mot støtte på 26….? Jeg synes d er svært ubehagelig å bli angrepet så brutalt for å være ærlig om noe reelt
den brøt gjennom 30 som en fyrstikk så teknisk viser den jo videre ned før neste støtte… prøver å dele mine erfaringer uten å bli angrepet og nevnt som kloakkrotte
Alle har sin egen agenda. Noen tyr til skitnere midler enn andre. Slik er det på børs, ingenting overraskende i det. Man er ansvarlig for sine egne handlinger og blir respektert/ikke respektert deretter.
Til det siste innlegget til Lur:
Aksjen kan godt dippe ned nå. Poenget her er at du selv har hausset opp aksjen i et offentlig forum for så å dumpe selv. Det er dårlig stil og gjør at du mister all troverdighet.
Jeg solgte 3tusen av 18tusen for å cashe inn en bil… følte d var bedre å ta litt gevinst på denne kursen fremfor å ta av oppsparte midler… om d var lurt vil vise seg om jeg får kjøpt tilbake aksjene fir under 31kr!! Neste uke… og d tror jeg
Selvsagt kan det skje, men da ved hjelp av makro. Skal samtlige aksjer bajses av samme grunn? Eneste motivasjon er din egen posisjon. Per nå trades den innenfor sitt vante intervall. Hverken mer eller mindre.
Hei.
Hvem refererer du egentlig til, når du går over streken?
Står 100% bak at de som bevisst oppkonstruerer meninger i skiftende retning for å kynisk påvirke kursen etter eget forgodtbefinnende er av nevnte valør. Finnes i hopetall på andre foraer, heldigvis mangelvare så langt på TI.
La oss opprettholde kvaliteten og den gode stemningen her inne, som skiller oss fra mange andre forum.
Snart 20 desember. God jul
Ja ja, folkens. Vi er på samme lag, tross alt. Nå, blir dette veldig person rettet.
Jeg foreslår at vi hopper opp på tribunen igjen og heier på laget vårt.
Kjekt at denne tråden finnes, så man slipper å reise helt til FA/Hegnar-forum for å huske hvor lavmål det kan bli.
Viktig å ha fokus.
Innlegg av useriøs karakter bør konsekvent innrapoorteres, som useriøse
Uttaler meg av prinsipp. Og viker ikke en tomme. En fordømt uting som ikke bør ties ihjel.
Synes ikke det er så interessant om noen trader litt, tar gevinst eller får omni-noia.
Vi har spennende uker i vente. Det fundamentale er utmerket og globale markeder skjelver litt uten at DSRT kollapser. I tillegg rykker fond og storbanker inn. Må vel tåle en liten dipp når ATH brytes.
Det slukkes aksjer på 30 kr, volumet er høyt og jeg tar gjerne litt pause på trygg grunn før neste rykk.
Ja da «hjelper» det i høyeste grad å lese innlegg som dette som har null verdi å lese. Fokus på bolaget nå
Folk må gjerne hausse og baisse etter eget trading -taktikk. På kort sikt er avtalen med UAE selskapet vi venter på. Går det som vi håper så blir det reprising. Jeg har troen på det. Blir det flopp i UAE så er det mange som stormer ut. Da blir det så trangt i døra at det er like godt å låse aksjene ned i en skuff for min del. De som har tatt gevinst på 60-100 prosent håper jo selvsagt at den skal langt ned mot 25-26 tallet. I så fall bra for de. Blir spennende å se fortsettelsen.