Står 100% bak at de som bevisst oppkonstruerer meninger i skiftende retning for å kynisk påvirke kursen etter eget forgodtbefinnende er av nevnte valør. Finnes i hopetall på andre foraer, heldigvis mangelvare så langt på TI.
La oss opprettholde kvaliteten og den gode stemningen her inne, som skiller oss fra mange andre forum.
Snart 20 desember. God jul
Ja ja, folkens. Vi er på samme lag, tross alt. Nå, blir dette veldig person rettet.
Jeg foreslår at vi hopper opp på tribunen igjen og heier på laget vårt.
Kjekt at denne tråden finnes, så man slipper å reise helt til FA/Hegnar-forum for å huske hvor lavmål det kan bli.
Viktig å ha fokus.
Innlegg av useriøs karakter bør konsekvent innrapoorteres, som useriøse
Uttaler meg av prinsipp. Og viker ikke en tomme. En fordømt uting som ikke bør ties ihjel.
Synes ikke det er så interessant om noen trader litt, tar gevinst eller får omni-noia.
Vi har spennende uker i vente. Det fundamentale er utmerket og globale markeder skjelver litt uten at DSRT kollapser. I tillegg rykker fond og storbanker inn. Må vel tåle en liten dipp når ATH brytes.
Det slukkes aksjer på 30 kr, volumet er høyt og jeg tar gjerne litt pause på trygg grunn før neste rykk.
Ja da «hjelper» det i høyeste grad å lese innlegg som dette som har null verdi å lese. Fokus på bolaget nå
Folk må gjerne hausse og baisse etter eget trading -taktikk. På kort sikt er avtalen med UAE selskapet vi venter på. Går det som vi håper så blir det reprising. Jeg har troen på det. Blir det flopp i UAE så er det mange som stormer ut. Da blir det så trangt i døra at det er like godt å låse aksjene ned i en skuff for min del. De som har tatt gevinst på 60-100 prosent håper jo selvsagt at den skal langt ned mot 25-26 tallet. I så fall bra for de. Blir spennende å se fortsettelsen.
Uansett hvor “Lur” man viser seg å være, tror jeg ikke dette er tiden å selge DC på.
Du kan risikere at den “bilen” blir veldig dyr.
Som når jeg solgte 4 BTC’er for 100k nok for å handle Trvx…
Problemet med ørkenifisering og jorderosjon vil bare akselerere, Kina bygger kullkraftverk som om de var på tilbud, og India har ett eget romprogram samtidig som de har 600 millioner mennesker uten tilgang på strøm. Ila de neste 30 årene vill over 1 mrd mennesker klatre ut av fattigdom og opp i lavere klasser. Alle forventer og vil forlange strøm, den strømmen vil komme i form av kullkraft.
Jeg ser veldig mørkt på klima framtiden vår og tviler veldig på at vi i det hele tatt kommer til å nå 2 graders målet.
Men som investor i DC og i P. Sivertsen ser jeg ganske lyst på det. Vi kommer aldri til å gå tom for ørken. Og når Ørkenifisering skjer i stadig rikere og rikere land som USA og Spania, så vet vi at vi kommer til å få betalt for dette.
Kanskje kommer vesten også til å betale for DC i fattigeland:
Beklager at dette ble mørkt, men dessverre er det nok sannheten,
12 virkedager til en avklaring forhåpentligvis er på plass. Klarer fortsatt ikke å klekke ut troverdige argumenter for at OKS reiser tomhendt hjem. Vanskelig å ønske seg et særlig bedre utgangspunkt.
Her var jeg sikker på melding etter 60 nye meldinger i tråden. Men nå ble det 61 så beklsger det:)
Nå har jeg lest alt av bolaget frem å tilbake å når det gjelder svarene på dine spørsmål du venter på tror jeg ikke eplet mitt er langt fra stammen av svaret du får.
Tror du har mye rett her. Er litt spent selv. Har også stilt spørsmål på hva et cluster koster å produsere, svaret kommer sikkert etter hvert. Er jo bedre om han konsentrerer seg om å skrive en kontrakt… hahahaha…
Ble faktisk 1000 aksjer til idag…
Endel tall bør og skal selskapet holde for seg selv
87 570 aksjer
Top 50 starter på 87000. Aksjer
Skal du selge bilen da?
Tror det var en sånn “jeg har ikke gjort leksene lærer for en tyv stjal boka mi”-historie