Kontraktsstørrelsen vil signalisere ambisjonsnivået til Mawarid. Sett i lys av de lokale utfordringene er det lov til å drømme om det helt store. Samtidig blir man oftest skuffet. Av alt for store forventninger.
Derfor tror jeg på en stegvis kontrakt.
Der DC må bevise sin evne til vekst. Ikke sikkert kontrakten initielt er på en stor sum, men at summene blir utbetalt ved måloppnåelse.
Må være rimelig psykopat om du arrangerer market update 20 desember og serverer elendig nytt eller? Man har potensiale til å ødelegge julen for en del, så jeg tipper han har rimelig god feeling på hvordan dette ender.
Claro, tror nok han melder om kontrakt, bare ha litt is i magen ang størrelsen i $.
En mulighet er at ingen ting blir meldt, at signeringen finner sted først i januar slik det ble antydet i nettavisen for en måned siden. Gir liten mening med tanke på at OKS allerede befinner seg i UAE og at han nok prøver å begrense reisevirksomheten, men umulig er det ikke.
Kan det hende de fremskynda det pga faren for innskrenka reising? Kontrakten kan hende meldes i januar. Men det hadde ikke gått elendig med de planteområdene og mawarid på vei ut tenker jeg. Men det forrige innlegget mitt var ment som en grad av humor. Deres Q3 må vel være utsatt pga reisingen og forhandlingene?
Jeg tenker at det er greit å legge forventningen til utpå nyåret. Bedre å forvente lite og at de overgås, enn det motsatte.
Det skjer jo “aldri” at nyheter kommer tidligere enn annonsert.
Tålmodighet er en dyd.
Dette går nok veien. Noe annet vil overraske
Om vi kan kalle 17 dager venting tolmodighet så ok. Aksjemarkedet har blitt kronisk utomodig. Om folk vet det er noen måneder igjen til en nyhet er det sell off. Merkelig. Men til slutt vinner vel de som venter. Blir jo lettere å holde når man vet at det kommer fundamentale nyheter innen en måned ca.
Tråden dirrer av spenning. En aldri så liten nyhet nå vedr. «Pilotene» så smeller det.
''The clay came from a reservoir Mr. Dantas’s great-grandfather built in the 19th century to supply water for their 506-acre land. When it evaporated each dry season, the family had planted beans, corn and cotton in the fertile bed left behind. It was one of their most productive plots of land.
But in 2010, instead of planting, the family watched four men with shovels excavate and haul away the soil. It took them three months. They paid about $3,500 for the clay.
The money helped the family survive through the yearslong drought that followed. But the land around the reservoir was left nearly barren. Paulo Dantas planted corn, beans and watermelon several years later, but the produce was so pitiful, they fed it to the cattle.
Then, last year, it rained much more than usual. The reservoir filled to about six feet. Hellena, Mr. Dantas’s granddaughter, swam in it. When it dried up, the family planted seeds. Grass for the cattle grew, but the beans and corn wilted.
“I really regret it,” Mr. Dantas said of selling the clay. “I saw it wasn’t good. But the children needed it.”
Standing on the reservoir’s embankment, he looked over the parched land as the sun set. “I had no choice,” he said.’’
Her har de altså tatt ut ekstreme mengder clay fra jorda, for å lage takstein og div potter.
Dette har nå gjort at jorda ikke lenger er like dyrkbar.
Desert Control kommer ikke til å få lite å gjøre fremover, det er helt klart!
Resultater fra piloten 2h November. Ikke usannsynlig med en melding før open på mandag.
-Helligdag i UEA i går.
-Diskusjoner mellom partene i dag.
Ja, ikke umulig at det lekker ut litt info før helgen…
(Forventningene er det ikke noe å si på)
Bra kjøpstrykk i dag! Virker sprekk klar.
En som prøver å liste seg inn ihvertfall. Galskap å selge denne nå.
-Vi kan få nyheter om USA organisasjonen som er igang med å etableres.
-nyheter om pilot #2
-nyheter om videre fremgang i UAE.
-snart bare 10 handelsdager igjen før H2 rapport hvor vi garantert får svar på nyheter om pilot #2.
Altfor spennende!
Edit: gleder meg også til den dagen det trekkes en kanin opp av hatten. Slik vi forstår fra CEO får de enormt mye henvendelser. Det vil komme en dag hvor en annen stor kunde vil teste produktet. Bare å glede seg!
Nostradamus;p
Aldri galskap å sikre gevinst………
Aldri feil å sikre gevinst nei, for all del
100% UENIG !
Selg tapere, behold vinnere.
Nettopp. Vanskelig å tjene penger over tid om man får de uunngåelige tapene og samtidig selger vinnerne alt for tidlig. Samtidig er det mulig å forstå om man hadde snitt på type kr 14 og ønsker å skru ned risikoen i et brokete børsklima.