Tråden dirrer av spenning. En aldri så liten nyhet nå vedr. «Pilotene» så smeller det.
''The clay came from a reservoir Mr. Dantas’s great-grandfather built in the 19th century to supply water for their 506-acre land. When it evaporated each dry season, the family had planted beans, corn and cotton in the fertile bed left behind. It was one of their most productive plots of land.
But in 2010, instead of planting, the family watched four men with shovels excavate and haul away the soil. It took them three months. They paid about $3,500 for the clay.
The money helped the family survive through the yearslong drought that followed. But the land around the reservoir was left nearly barren. Paulo Dantas planted corn, beans and watermelon several years later, but the produce was so pitiful, they fed it to the cattle.
Then, last year, it rained much more than usual. The reservoir filled to about six feet. Hellena, Mr. Dantas’s granddaughter, swam in it. When it dried up, the family planted seeds. Grass for the cattle grew, but the beans and corn wilted.
“I really regret it,” Mr. Dantas said of selling the clay. “I saw it wasn’t good. But the children needed it.”
Standing on the reservoir’s embankment, he looked over the parched land as the sun set. “I had no choice,” he said.’’
Her har de altså tatt ut ekstreme mengder clay fra jorda, for å lage takstein og div potter.
Dette har nå gjort at jorda ikke lenger er like dyrkbar.
Desert Control kommer ikke til å få lite å gjøre fremover, det er helt klart!
Resultater fra piloten 2h November. Ikke usannsynlig med en melding før open på mandag.
-Helligdag i UEA i går.
-Diskusjoner mellom partene i dag.
Ja, ikke umulig at det lekker ut litt info før helgen…
(Forventningene er det ikke noe å si på)
Bra kjøpstrykk i dag! Virker sprekk klar.
En som prøver å liste seg inn ihvertfall. Galskap å selge denne nå.
-Vi kan få nyheter om USA organisasjonen som er igang med å etableres.
-nyheter om pilot #2
-nyheter om videre fremgang i UAE.
-snart bare 10 handelsdager igjen før H2 rapport hvor vi garantert får svar på nyheter om pilot #2.
Altfor spennende!
Edit: gleder meg også til den dagen det trekkes en kanin opp av hatten. Slik vi forstår fra CEO får de enormt mye henvendelser. Det vil komme en dag hvor en annen stor kunde vil teste produktet. Bare å glede seg!
Nostradamus;p
Aldri galskap å sikre gevinst………
Aldri feil å sikre gevinst nei, for all del
100% UENIG !
Selg tapere, behold vinnere.
Nettopp. Vanskelig å tjene penger over tid om man får de uunngåelige tapene og samtidig selger vinnerne alt for tidlig. Samtidig er det mulig å forstå om man hadde snitt på type kr 14 og ønsker å skru ned risikoen i et brokete børsklima.
Ikke dumt å sikre gevinst om du er mye opp på en aksje. Men vil si det er litt galskap å gjøre det i akkurat denne aksjen, på dette tidspunktet.
Ja, teknologien er allerede validert.
Men det er klart at denne piloten er ikke bare piloten til UAE, den er piloten til hele DC.
De skal ikke bevise at LNC funker, de skal bevise at DC funker, de skal bevise at Pastor S. ikke er full av luft. Når (ikke om) dette er bevist kommer avtalene til å komme på løpende bånd.
Videre til de som “gevinstsikrer” nå.
Jeg ser det det som en mye større risiko at aksjen tar av opp mot 50, enn at en skal kunne klare skrape til seg noen få aksjer på nedsiden.
Jeg ser for meg at selskapet kommer seg opp til en verdsettelse på ett sted mellom 40-80 mrd innen si 2-3 år. Hvorfor drive å trade nå i håp om at selskapet kanskje skal gå fra 1,2 til 1,02 mrd?
Det skjønner jeg ikke.
Om de listes på Nasdaq tror jeg faktisk det kan stemme… vi får se fasit om 3 år
Jeg tror veldig mye kan skje bare om de kommer seg over på hovedlisten. Bare fomo og Nikola Motors fikk NEL opp til 40 mrd. Og NEL er konkurranseutsatt som bare fy.
Companies making desertsand into growable soil:
- Desert Control
Competition is for losers
Mange som vil inn før helga ser det ut til.
Jula må komme fort nå, jeg har knapt negler igjen. Dette er spennende!
Var hos tannlegen idag. Satte på Q2 2021 for å slippe lyder osv på headphones. En ellers kjip opplevelse ble ganske bra! Syntes vi burde samle all info i en melding hvor Sivertsen eller børsmeldinger snakker om potensialet om bawari avtalen. Det er ganske spennende.
I Q2 blir han spurt om en eventuell omfang finansielt om en avtale.
Det blir for tidlig å si men sier at folk kan regne ut selv. Ikke ulikt noe som ble gjort oppover i tråden.
Eneste problem med utregningen er at kalkulatoren går varm. Så skal man oppskalere og behandle osv. Men at potensialet er enormt bare med mawarid er soleklart.
Negler, de er passert. Jobber med albuen akkurat nå.