Blir nok ruglete og det ligger vel i kortene at det neppe blir reprise av gårsdagen. Men fortsatt voldsomt volum og mange aksjer skifter hender. Ikke minst; en dag nærmere avklaring.
Takk for gårsdagen peps. Første gang på flere år jeg har misset open, men når din bedre halvdel sover like godt så Som aale sier kan det nok bli ruglete, men snart 20/12. Hold hardt. Den flyr snart igjen. Bare tirsdag.
Når 20/12 har lagt seg burde vi tipse svenskene
Da har jeg også blitt med i kulten deres, da skulle det vel bare mangle om kursen deiser i bakken
Velkommen ombord
250k 11.00. Fornøyelse dagen derpå
Fikk endlig penger ut av fondskontoen…. Så nå endte d med å betale 2,5 krone mer pr aksje enn solgt på…: dyr bil,gidder ikke regne på d en gang…
Fikk endlig penger ut av fondskontoen
Toyota avensis. Velkommen til sunn fornuft lur. ( Å da mener jeg ikke bilen, men baken er nevnt delt i 2 ) Nu kjør vi !!
Jeg tør ikke spå eller tippe noe som helst, for her ligger det store ting i løypa.
- Avtaler
- Norsk media (TV, VG,.,.,) vil trolig oppdage DC etter en avtale
- Konseptet er enkelt å forstå
- Timingen er perfekt i forhold til “det grønne skiftet”
Å da er hundringsen på papiret å vel fortjent 5x
I tillegg :
- Til og med navnet er enkelt å forstå. Man trenger ikke tolke seg frem til hva de driver på med. Navnet trigger forsåvidt i seg selv en nysgjerrighet på hva de skal gjøre med ørkenen.
- En leder som er svigermors drøm, som brenner for å redde verden, ekstremt god på å engasjere og pr.
(hadde Støre ledet DC hadde kursen stått i 2,50 og en Bugg i dag).
Har vært en pur fornøyelse i flere måneder, selv for en som ikke går i dybden på det tekniske. Mer observering in the moment. Skyhøyt volum noen dager, før det går over til sideveis gevinstsikring innenfor en radius på 10-15% med merkbart lavere omsetning inntil tørken inntreffer, hvor ingen selgere er villig til å matche bid. Med nytt bykst bare dager unna. Om og om igjen.
Ganske åpenbart at momentum for alvor har begynt å utspille seg frem mot avklaring med Mawarid. Ser ikke bort ifra flere nye ATH innen den tid, så står og faller det på hvilken type avtale de ender opp med.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Kan være meget good news for DC:
Målet er å etablere et fond på totalt 100 milliarder euro, tilsvarende over 1.000 milliarder kroner. Fondet skal investere i «lønnsomme klimaløsninger som skaper verdier», ifølge Slyngstad.
Når det gjelder akkurat Røkke føler jeg meg ikke helt trygg på at han holder fingrene fra DC-fatet.
Det kunne grønnvaske hans andre bedrifter.
Nei når du spytter inn 500 mill på bitcoin reisen kan vel ikke ministeren selv eller hans disipler unnlate å spekulere videre når gjelder hindring i ørken spredning Lettere penger på bordet i nuet med denne hypen skal man lete lenge etter spør du meg
Da forblir DC kanskje norsk!
Norsk, arabisk europeisk eller amerikansk. Så lenge patentene å politikken har beskyttelse spiller det liten rolle for det Stavanger baserte DC hvor til slutt fingrene tar på fatet. Det kommer nok alltid på reisen til å hete DC. Aksjonærene blir rikere å patentene ivaretatt