Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Blir nok ruglete og det ligger vel i kortene at det neppe blir reprise av gårsdagen. Men fortsatt voldsomt volum og mange aksjer skifter hender. Ikke minst; en dag nærmere avklaring.

6 Likes

Takk for gårsdagen peps. Første gang på flere år jeg har misset open, men når din bedre halvdel sover like godt så :joy: Som aale sier kan det nok bli ruglete, men snart 20/12. Hold hardt. Den flyr snart igjen. Bare tirsdag. :tumbler_glass::smoking:

2 Likes

Når 20/12 har lagt seg burde vi tipse svenskene :sweden:

1 Like

Da har jeg også blitt med i kulten deres, da skulle det vel bare mangle om kursen deiser i bakken :smiley:

5 Likes

Velkommen ombord :partying_face:

250k 11.00. Fornøyelse dagen derpå :partying_face:

2 Likes

Fikk endlig penger ut av fondskontoen…. Så nå endte d med å betale 2,5 krone mer pr aksje enn solgt på…: dyr bil,gidder ikke regne på d en gang…

Fikk endlig penger ut av fondskontoen

Toyota avensis. Velkommen til sunn fornuft lur. ( Å da mener jeg ikke bilen, men baken er nevnt delt i 2 :wink:) Nu kjør vi !!

Jeg tør ikke spå eller tippe noe som helst, for her ligger det store ting i løypa.

• Avtaler
  • Norsk media (TV, VG,.,.,) vil trolig oppdage DC etter en avtale
  • Konseptet er enkelt å forstå
  • Timingen er perfekt i forhold til “det grønne skiftet”
6 Likes

Å da er hundringsen på papiret å vel fortjent 5x :face_with_hand_over_mouth::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

I tillegg :

• Til og med navnet er enkelt å forstå. Man trenger ikke tolke seg frem til hva de driver på med. Navnet trigger forsåvidt i seg selv en nysgjerrighet på hva de skal gjøre med ørkenen.
6 Likes
  • En leder som er svigermors drøm, som brenner for å redde verden, ekstremt god på å engasjere og pr.

(hadde Støre ledet DC hadde kursen stått i 2,50 og en Bugg i dag).

4 Likes

Har vært en pur fornøyelse i flere måneder, selv for en som ikke går i dybden på det tekniske. Mer observering in the moment. Skyhøyt volum noen dager, før det går over til sideveis gevinstsikring innenfor en radius på 10-15% med merkbart lavere omsetning inntil tørken inntreffer, hvor ingen selgere er villig til å matche bid. Med nytt bykst bare dager unna. Om og om igjen.

3 Likes

Ganske åpenbart at momentum for alvor har begynt å utspille seg frem mot avklaring med Mawarid. Ser ikke bort ifra flere nye ATH innen den tid, så står og faller det på hvilken type avtale de ender opp med.

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Kan være meget good news for DC:

Målet er å etablere et fond på totalt 100 milliarder euro, tilsvarende over 1.000 milliarder kroner. Fondet skal investere i «lønnsomme klimaløsninger som skaper verdier», ifølge Slyngstad.

5 Likes

Når det gjelder akkurat Røkke føler jeg meg ikke helt trygg på at han holder fingrene fra DC-fatet.
Det kunne grønnvaske hans andre bedrifter.

2 Likes

Nei når du spytter inn 500 mill på bitcoin reisen kan vel ikke ministeren selv eller hans disipler unnlate å spekulere videre når gjelder hindring i ørken spredning :man_shrugging: Lettere penger på bordet i nuet med denne hypen skal man lete lenge etter spør du meg :wink::man_shrugging:

1 Like

Da forblir DC kanskje norsk!

Norsk, arabisk europeisk eller amerikansk. Så lenge patentene å politikken har beskyttelse spiller det liten rolle for det Stavanger baserte DC hvor til slutt fingrene tar på fatet. Det kommer nok alltid på reisen til å hete DC. Aksjonærene blir rikere å patentene ivaretatt