Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Jeg er ikke klar for å selge aksjene mine til Aker-Desert-Control for 50 eller 75kr.

Ja, så lenge de er deleiere som oss og det ikke er snakk om oppkjøp.

2 Likes

Aker Desert Control :joy: Ja er faen ikke et umulig senarie. Gud veit hvilken vei høna sparker når det gjelder storeulv gutta. Som skrevet over så er vel ikke 500 mill i bitcoin investering noe hinder mot en mulig treffer i DC når det gjelder å ta en kjangs.

1 Like

Fingerprint ab gikk 65x på fire år.
Vi må tørre å tenke stort i dette caset

4 Likes

Kommer aldri til å tørre å selge aksjene mine i DC av nettopp frykt for dette. Går heller ned med skipet til grunn

6 Likes

Kombinasjonen av et produkt som folk MÅ ha, ingen reell konkurranse, og folk som kan selge det, er intet annet enn unikt.

Kort sagt har VI monopol på et produkt halve verden snart blir klar over eksisterer, og som de vil trenge.

Da blir kurspotensialet vanskelig å kvantifisere.

6 Likes

Legger meg på kursnivå med yara :wink: så får andre heller i mellomtiden ta gevinst i bil eller båt. Palass i omegn, på Sørlandet eller fjellet ligger litt lengre frem :wink:

2 Likes

Trenger ikke gå lenger enn til NEL.
Samme verdsettelse av Desert gir ca 600, - per aksje.

4 Likes

Har ikke fulgt NEL, men var ikke den i 40mrd ?
(1000kr for DC)

Hydrogen har konkurrenter.
DC ser ut til å være alene på toppen, så hvorfor ikke ?

2 Likes

Jo på fomo og Nikola.

1 Like

Når vi har NEL-verdi så hopper vi over på nasse og får rivian motors verdi :innocent:

3 Likes

Eller med noen ord til….hoppe bukk over :joy::wink: Dæven jeg ønsker en chatte tråd :face_with_hand_over_mouth:, men vi blir her @pdx :partying_face: Gutta/hen stemning :upside_down_face:

Hoppe bukk DC style:

ded

2 Likes

Liker ikke helt den sammenligningen med NEL eller andre bobler.
DC er hel ved

Det skader vel ikke å ønske seg bobleavkastning på toppen?

3 Likes

Enig, men var potensialet så bra for NEL på OBX, så må det jo være enda bedre for DC?

2 Likes

Psykologi er ofte en større kursmotor enn det fundamentale, og den har dratt NEL langt.
I DC kan vi få en veldig hyggelig dobbelteffekt med både psykologi og fundamentale nyheter.

5 Likes

Og ikke minst; man kan få ekstrem drahjelp fra det store utland. I vesentlig bredere grad enn NEL, som har lent seg på mange tusen smågærne tyske retails.

1 Like

Vi ser allerede konturene av det på aksjonæroversikten

5 Likes

2 Likes