Da har jeg investert i dsrt for første gang. Satser på fortsatt oppgang
Ikke noe å si på optimismen på denne tråden ihvertfall. Dere har vårt innom det tidligere, men at ingen ser noen som helst eller få faresignaler er en fare i seg selv… Er selv en forholdsvis liten aksjonær i DC, men kjenner lysten på å kjøpe enda mer. Har det meste av aksjeinvesteringene i andre selskaper.
Ser et gedigent potensiale i DC og tør derfor ikke stå utenfor, men så var det dette med at alt sjelden går helt på skinner og selvfølgelig det uforutsette som plutselig dukker opp. Men spennende er det, og lykke til alle sammen
Da har du ikke fulgt godt nok med
Husk at denne tråden har blitt beskyldt for haussing siden langt ned på 20-tallet faresignaler har vært et gjentagende tema og det er fortsatt stående invitasjon til å bidra. Mitt største ankepunkt er nettopp at uforutsette ting har en tendens til å skje og at ingen ting bare går på skinner. Som isolert sett er et elendig argument med tanke på at det gjelder alle case, til enhver tid.
Tror nok vi alle er mer enn klar over at pilen ikke bare vil gå strake veien rett opp. Handler om å være i forkant i mest mulig grad. Bruke kunnskap i det fundamentale til å forutsi sjansen for at ting skal gå skeis. Og være villig til å stå i det om en meteoritt skulle komme fra oven.
Det er laget lange lister over ting som kan bli problematiske i DSRT. Du må gjøre leksene dine!
Hilsen Lektor Christensen
Kanskje litt dårlig formulert av meg. Har lest dere har laget en “smørbrødliste” av ting som kan gå galt, og mulig jeg har oversett noe, men alt koker vel ned til hva man selv anser som mest sannsynlig og handler deretter.
I det store og hele er jeg enig med dere. Og flere av dere har helt sikkert satt dere enda grundigere inn i selskapet enn det jeg har som er forholdsvis ny i denne aksjen.
Jeg setter meg som regel grundig inn i selskapene før jeg handler…
Jeg kjøpte Palantir pga hårsveisen til Alex Karp
Grundig D.D
Slik jeg ser det; DC går til himmels og forbi hvis det lykkes med å kommersialisere produktet gjennom å få landet en avtale av en viss størrelse med Mawarid. Da vil alt handle om tålmodighet for å få tynet ut mest mulig av oppsiden.
Mao; risikoen ligger i sjansen for at pilotene ikke var vellykket i stor nok grad. Den får hver enkelt vurdere.
Og jeg la merke til Targovax første gang fordi jeg ble så fasinert av språket til Gunnar Gårdemyr
Om man drar en analogi til pharma og biotek, så er DC allerede validert for lenge siden.
Og nå prøves medisinen ut på ulike pasientgrupper.
Vil si vi er i fase 2-3?
Viktig å merke seg at dette går mye raskere og er mye billigere enn i pharma.
Hadde jeg godt tung inn i selskapet burde jeg satt meg enda bedre inn i selskapet, men foreløpig utgjør ikke min investering i denne aksjen så veldig stor andel av min portefølje og da er det kanskje litt tilgivelig at jeg ikke har gjort like grundig jobb som deg, men så er du også mye tyngre inn i aksjen
Den kjangsen tar vi aale med dyrkbar jord på 7 timer å spisbar/høstet meloner på 40 dager.
Her inne er vi anonyme, så den du prater med kan ha fra null aksjer til å være på topp-lista.
Men %-ene er de samme for alle
Toyota avensis Finn.no
Close på 35,- å 0,77,- ned er godkjent det. Onsdag i morgen. Nyt kvælden peps
Minner meg litt om denne:
Det hadde vert interessant å fått en pekepinn på i hvilken grad positivt pilot resultat med Mawarid er priset inn. Det virker som at de fleste har troen på positivt utfall og har posisjonert seg der etter. Men hvor mange avventer helt, og hvor mange tenker eventuelt å fylle på visst produktet viser seg å være så bra som antatt? Jeg prøver meg på min første avstemning:
- Jeg har aksjer nå og kjøper trolig mer dersom piloten blir vellykket
- Jeg har ønsket antall aksjer nå og kommer trolig ikke til å kjøpe mer selv om piloten blir vellykket
- Jeg har ingen aksjer nå og vil se an pilot prosjektet før jeg eventuelt kjøper meg inn
- Jeg har aksjer nå og selger trolig noe for å ta ut profitt ved vellykket pilot
0 stemmegivere
Mener du om piloten er bra, eller om kontrakten som kommer ut av piloten er bra (Cash)?
Hva piloten angår så er jo mye info allerede gitt:
Desert Control today announces that preliminary results from the pilot project have been assessed together with Mawarid. The interim results highlight broader opportunities for food security initiatives that will be of significant value when realized. Based on positive preliminary results and the successful collaboration, the pilot project is being extended to gain further knowledge in some additional areas, including more strategic crop varieties, formulations, and applications of LNC that may further expand the business opportunities for the parties. Both parties’ express commitment to move forward towards stage two of the MOU based on the positive results and experience gained thus far.