Du har jo totalt missforstått. les innelgget over å kos deg, istedet for å legge meninger på andre. Skjerp deg. Å sånne svar som Hkirk kommer med på fjærlett kritikk, var egentlig ikke kritikk engang, gjør at folk reagerer.
Du fungerer bedre som “blindpassasjer”.
Herlig gjeng
Lite volum. Synes det er sterkt at så få er villige til å selge etter rask oppgang fra 30kr.
Klart for nytt klyv snart ?
Floaten blir vel stadig mindre med flere nye aksjonærer (?)
Det sagt, det er fåtallet som bidrar her. Er 4-5 stk, resten er gratispassasjerer. Aaleby og bamse er to av som bidrar bra
Svaret ditt taler for seg selv. Gir opp. Ikke bryet verdt.
Har gjentatt til det uendelige at det som stresser 24/7 med dette caset er vissheten om det uforutsette. Er det å være blind?
Man kan kun kontrollere det man vet. Det fine i så måte er at man har en børsmelding hvor Mawarid svart på hvitt uttaler seg svært bull. Noe helt annet enn fadesen med PCIB for 1 1/2 år siden, hvor selskapets løpende uttalelser ble forsøkt tolket ned til den minste detalj, men hvor ingen egentlig kunne vite noe som helst om AztraZeneca sine tanker. Som endte med at aksjonærene ble tatt fullstendig på sengen i det motparten trakk sin interesse. Med 50% ned i kurs som resultat.
I dette caset har man i større grad kontroll på hvor motparten står i det hele og det hjelper. Selv om det åpenbart er svært mye man ikke vet. Som er en evig stressende faktor for en som har stort fokus på potensiell nedside.
Noe @Finance nylig delte i gruppen… men det er nesten umulig å finne igjen pga endeløs scrolling gjennom all støyen @Oppsann har forårsaket
Det lever jeg veldig fint med du
Jeg skal ikke men noe som helst Aaleby, var litt irritasjon der som gikk urover deg. Vet hvor dyktig og reflektert du er når det gjelder både oppside og neside, fra softox kanalen. Har vært like mye eufori og hauss der til tider.
Fint om vi kan legge denne ballen død og fokusere på selskapet.
@Oppsann
Seriøst - du har fått frem poenget ditt nå.
Kanskje du bør begynne å begrense antall innlegg? Og hvis du skal skrive noe, heller ha færre og lengre innlegg.
Nå er vi igjen tilbake til “chatting” som er til ulempe for alle.
@pdx Kunne du ryddet litt her? Det har blitt endel ugress som flytter fokus fra selskapet.
Jeg har jo bare svart de som svarer meg, må da for svarte få lov til å forsvare meg her, Hayen.
Forøvrige helt enig med det du skriver nederst der. så legger den død. Var jo ingen stor sak heller, men har tatt lærdom, her inne skal man tråkke jævlig forsiktig.
Ja…. D tror jeg er best… kan bli angrepet veldig hardt her…
Heisan, la oss snakke «butikk».
Synes at kursen holder seg bra i dag. Bra interesse på kjøpersiden, og fin disiplin på salgs siden. Får nok litt «Fomo»før helgen tenker jeg.
Den blir stadig større, men med ørsmå forandringer og fra et nærmest ekstremt utgangspunkt. Free float er på ca 16% per i dag.
Tenkte at noen nye, mindre aksjonærer også ønsker å sitte langsiktig. I så fall kan antall aksjer som er tilgjengelig for handel hver dag bli mindre,.,.,.,så lenge topp50 ikke selger.
Greit å være like under topplistene slik at man er anonym og ingen vet hva man gjør
Man er ikke anonym uansett…. har tilgang på alt av kjøpt og salg uansett…
Åhhh, det visste jeg ikke.
Står det med navn i listene til TI hvis man kjøper/selger og er under topp50 ?
ja… d stemmer… topp 50 største salg LG kjøp hver dag… så ingen kan lure seg bort under topp 50… hehe… d er stort sett under 20 salg og kjøp hver dag så alt er offentlig…