Jeg skal ikke men noe som helst Aaleby, var litt irritasjon der som gikk urover deg. Vet hvor dyktig og reflektert du er når det gjelder både oppside og neside, fra softox kanalen. Har vært like mye eufori og hauss der til tider.
Fint om vi kan legge denne ballen død og fokusere på selskapet.
@Oppsann
Seriøst - du har fått frem poenget ditt nå.
Kanskje du bør begynne å begrense antall innlegg? Og hvis du skal skrive noe, heller ha færre og lengre innlegg.
Nå er vi igjen tilbake til “chatting” som er til ulempe for alle.
@pdx Kunne du ryddet litt her? Det har blitt endel ugress som flytter fokus fra selskapet.
Jeg har jo bare svart de som svarer meg, må da for svarte få lov til å forsvare meg her, Hayen.
Forøvrige helt enig med det du skriver nederst der. så legger den død. Var jo ingen stor sak heller, men har tatt lærdom, her inne skal man tråkke jævlig forsiktig.
Ja…. D tror jeg er best… kan bli angrepet veldig hardt her…
Heisan, la oss snakke «butikk».
Synes at kursen holder seg bra i dag. Bra interesse på kjøpersiden, og fin disiplin på salgs siden. Får nok litt «Fomo»før helgen tenker jeg.
Den blir stadig større, men med ørsmå forandringer og fra et nærmest ekstremt utgangspunkt. Free float er på ca 16% per i dag.
Tenkte at noen nye, mindre aksjonærer også ønsker å sitte langsiktig. I så fall kan antall aksjer som er tilgjengelig for handel hver dag bli mindre,.,.,.,så lenge topp50 ikke selger.
Greit å være like under topplistene slik at man er anonym og ingen vet hva man gjør
Man er ikke anonym uansett…. har tilgang på alt av kjøpt og salg uansett…
Åhhh, det visste jeg ikke.
Står det med navn i listene til TI hvis man kjøper/selger og er under topp50 ?
ja… d stemmer… topp 50 største salg LG kjøp hver dag… så ingen kan lure seg bort under topp 50… hehe… d er stort sett under 20 salg og kjøp hver dag så alt er offentlig…
Er mange under Nordnet livsforsikrings paraplyen
Velkommen tilbake «LUR»…
Dette er ikke noe jeg har vurdert… på en måte blir jeg meget overrasket om så stor del selges så tidlig, men samtidig har jeg jo sett siste året hvor kortsiktig enkelte kjente investorer kan være… Selskapet har vel ytret ønske om å komme seg på en større børs, så får satse på de aller fleste ser hvor mye mer de kan få om noen år enn nå.
Slik ja. Da var det tomt for aksjer til kr. 35.-
Bare hyggelig
Det stemmer som @Lur sier, hvis du bestiller Insider Pluss kan du se de største 50 kjøp og salg hver dag, gitt at den samlede handelen for den investoren var på over 100 000 kr den dagen, eller over 0,1% av selskapets aksjer. Så det dekker de aller fleste store handler fra større investorer Regnet ut i går at vi har 4,7 millioner handler i systemet
takk jensemann… når noen kjøper de få aksjene opp til 35 neste gang åpner det seg for direkte t 36-37…!
For de som er kjent med “limits to growth” og world3 modellen til Jørgen Randers og gjengen er det gode grunner til å være bull på desertcontrol, fornybarteknologi osv. Se på “food per capita” fra standardkjøringen av modellen. Ellers er den ganske dyster - se på industrial output per capita - total kollaps.
Interessant chart fra Randers. Vet du faktorene bak “food per capita” som synker faretruende ?
Har han bare regnet med befolkningsvekst og at jordbruksarealer erstattes med betong eller kan det bli enda verre fordi matjord forsvinner ?