Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Denne redselen kan da overføres på alt som er av størrelse 20-fots shipping container…
Jeg selger DC og kjøper meg opp i verdisikringsbransjen i stedet :smiley:

Men seriøst, som @anon6994212 er inne på, de er beskyttet av ett patent, videre skal man skjønne denne maskinen, videre skal alt jordsmonn analyseres og leireblanding skal tilpasses der etter.

1 Like

Dette fortjener faktisk applaus! Imponerende fantasi. Liker også at du sier at det et omfattende hackerangrep mot «dataanlegget». Kan du henvise til kilde, da dette er nytt for meg.
For en som jobber med IT sikkerhet i oljeindustrien kan jeg trøste deg med at dette er helt normalt :slight_smile: Ellers hadde ikke jeg eller mine 250 kollegaer hatt jobb!

Kanskje de kan boltre fast containerne så det ikke kommer masse helikoptere å stjeler dem. Case closed :slight_smile:

1 Like

De får sette GPS trackere på :wink: kanskje de allerede har det ift å spore hvilke områder de plasseres etter hvert for behandling

1 Like

Hvis DC blir så hott at fremmede makter prøver å rappe containere med helikoptre tror jeg vi er rimelig rike allerede :innocent:

7 Likes

Det er akkurat det jeg ser for meg, Bamse :innocent:

1 Like

Hva da? At fremmede makter i rene James Bond stil kommer med uidentifiserte helikoptere å prøver å stjele containeren eller at vi blir rike :thinking::wink:

Har man ikke fantasi lykkes man aldri :upside_down_face:

Det er helt sikkert!
Uten folk med god fantasi og evnen til å tenke utenfor boksen hadde ikke DC eksistert.

6 Likes

Tiden flyr fort å selv om de foreløpige resultatene skal ha vært gode så skal det vel kanskje holde hardt om markedet får en oppdatering på fase2 av piloten når det gjelder det strategiske partnerskapet for utplasseringen av LNC innen 20. desember :man_shrugging: Selv om kontrollreferansen ble filleristet kontra analysene fra dyrefôret å jordprøvene når det gjelder den vannholdige kapasiteten så er jeg så utrolig spent på resultatene fra frukttrærne. Greier OKS å DC å lande avtalen vi her på forumet drømmer om å den videre innbefatter eksklusivitet i UAE å prioritert partnerskap i andre jurisdiksjoner som Nord-Afrika å Midtøsten ja da kommer de russiske prosentene å Donald Duck tallene til å snakke for seg.

4 Likes

Og worst case, blir dette skuff, så er det ikke kroken på døra, toget har ikke engang forlatt garasjen.
UAE folka kom inn i garasjen mens Pastoren lå under lokomotivet å mekka.

Beklager denne veldig folkelige tilnærmingen, men det er tråssalt søndag :innocent:

2 Likes

Det er lov å ta seg en velfortjent strekk på en søndag kveld, etter bra avkastning de siste månedene.
Snippa kan klage så mye hun vil :rofl:

4 Likes
20 Likes



6 Likes

Sprengstoff!

3 Likes

Ble en god start på uken dette :+1:

2 Likes

Sendte følgende til journalisten:

Strålende artikkel i kveld :slightly_smiling_face:

Eneste lille å bemerke er at Sivertsen blir til Kristiansen ut i artikkelen, kan du endre dette?

“Kristiansen traff Gates i Dubai”

Ha en flott kveld videre.

Med vennlig hilsen 

Vi kan jo ikke risikere at han blir Kristiansen…

4 Likes

Denne uttalelsen er sprengstoff/dynamitt!!

I samtalen understreket Kristiansen at å regenerere klodens forfalne jordøkosystemer kan bidra til seks gigatonn i årlig CO2-fangst. For å sette det i perspektiv: I 2020 var verdens totale CO2-utslipp 34,8 gigatonn.

6 gigatonn fra DC å 34,8 gigatonn globalt.
Dette blir min beste innvestering på børs gjennom 25 år. Slår til å med Algeta.

5 Likes

Bra, har tapt altfor masse tid og penger på Øystein Soug! :sweat_smile:

“- At Desert Control nå også er i gang med etablering i USA, med fokus på California, Arizona og andre områder som lider av økende vannmangel og utfordringer som truer landbruket, er nok noe han tar med seg videre, sier Stavanger-mannen.”

Noe som ikke gjør satsingen i USA mindre interessant med tanke på at

Ifølge The Land Report eier Bill Gates hele 242.000 acres eller rundt 979,3 kvadratkilometer med dyrket mark i en rekke amerikanske delstater gjennom investeringsselskapet Cascade Investment.

6 Likes

Grunnen til at Spetalen ble så stor var at ellers ville ingen ha sett at det var han… :innocent: