Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Mr. Bennett, who arrived Sunday, said he would be discussing cooperation on a number of fronts, including strengthening economic ties.

Ser for meg en deal de kan gjøre:

Israel hjelper med vann teknologi og uae hjelper med ørken teknologi.

På den måten kan de faktisk gjøre store.elngder ørken om til park:)

3 Likes

Ja det er lov å prøve seg med en stopp. Det ble ikke mange aksjene i fangst :clap:

Ok, happy ending

1 Like

Covid la desverre en demper på kursen i dag, pytt pytt nye tak i morgen.

Ble lagt en ok sum på bordet i noen sekunder

Kursen kan ikke stige hver dag selv om ørkenspredningen og behovet for LNC gjør nettopp det - øker for hver eneste dag.

4 Likes

Enig @bamse.
Utviklingen er supersunn.
Ingen tegn på at den pumpes opp, utlendinger tar jevnt flere og flere aksjer av bordet, den stiger i kontrollerte rykk og faller lite tilbake… Osv.

For hver gang den går opp, blir det nye nivået den nye normalen.

4 Likes

Vært oppom 37,885 i dag da, er det ny ATH? :wink:

Siden dagen endte litt :chart_with_downwards_trend:, repostes denne fra UAE :blush:

3 Likes

Prøver å ikke forvente for mye 20 des, men det føles likevel litt sånn…

Tok selv ut en del gevinst i dag på kr 37, men det var utelukkende av to grunner; misliker slike datoer som blir løftet opp og frem og følte det var på tide med tanke på omikronen som lurer i sivet.

DC er fortsatt min klart største posisjon og må si meg helt enig. Fascinerende at den kan forbli like sunn gjennom hele reisen fra kr 18 (kjøpte mine første) og frem til i dag på det doble. Med en evig behersket selgerside og med utlendinger som bretter opp sjekkheftet i like kontrollerte former.

5 Likes

Krutt i denne som @Hayen publiserte på fundamentaltråden:

Var jo en oppløftende kommentar fra Sivertsen om at det nå handler mest om hvor mye de klarer å levere… Blir rart å si sånn om det ikke blir noe deal …

1 Like

Kommentaren er tatt fra et tidligere intervju.

Men, det ble i grunn gjentatt av Atle Idland i videoen DC postet i går: https://fb.watch/9TY5Bh9Zld/ (spol til 2:15).

“I think we are going to be very busy in months and years coming ahead”

Bull!:star_struck:

2 Likes

En behøver ikke å ha «svart belte» i kropps språk for å se at mannen var sprekkeferdig av stolthet av sitt produkt. Han hadde ikke fremstått slik om det var dårlige nyheter.
Men, «time vil show».

Den videoen er også helt tydelig spilt inn i forkant av Expo.

Spennende om Bill Gates tar en eierandel her. Det hadde vært skikkelig gøy :slight_smile:

2 Likes

Føler meg trygg på kontrakt, men tviler på at vi får vite mye om den nå den 20’ende når de skal komme med sin operational update.

Når det er sagt så var denne meldingen rimelig stålbull:

https://newsweb.oslobors.no/message/544778

The interim results highlight broader opportunities for food security initiatives that will be of significant value when realized. Based on positive preliminary results and the successful collaboration, the pilot project is being extended to gain further knowledge in some additional areas, including more strategic crop varieties, formulations, and applications of LNC that may further expand the business opportunities for the parties.

Det er litt som om ett kreftselskap får en tilbakemelding om at ikke bare hjalp “X” på den kalkulerte krefttypen men den viser også tydelig effekt på ett par andre krefttyper, ja og på polio og malaria :sweat_smile:

6 Likes

Fortsatt IPO-aksjer som er sirupet som holder igjen kursen

1 Like