Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Det er helt ok. Ikke dumt på sikt at aksjene byttes over i lengre, gjerne institusjonelle hender.

2 Likes

Skal si de satser på en grønn fremtid…

1 Like

Satser på at E24 låner denne etter hvert. Tør ikke kopiere artikkel, må følge loven. Her er link

Er frøken Ramsess som har vært ute igjen?

3 Likes

Et utdrag er innafor:

2 Likes

Flott!

Syns det er helt fair and square at man kan holde det balansert, at ikke det eneste som skrives er 110% bull til enhver tid og at alt annet av tanker og aktive grep holdes for en selv. Alternativt blir tråden ala PCIB første halvår 2020. Kort sagt; farlig opphausset.

3 Likes

Det er både kjøpere og selgere hver eneste dag.
Ingenting å bry seg om at en selger skriver om det.
Jeg er overbevist om at DC vil lykkes. Kommer ikke til å selge en eneste aksje under 100kr.
Unik mulighet nå, før kontrakt meldes.

3 Likes

Det var nok flere som ble litt misunnelig på avensis’en til luringen :wink:

på tide at noen lukker igjen kjeftn nå… mobbeforum… jeg selger ned 5000 aksjer til… er ganske sikker på at vi går mot 25krone innen fredag…. og jeg gidder ikke å delta mer her…

Spådd i kaffegruten ?

Mer sugen på en lambo, og da trenger man flere aksjer
Kjøpt flere i dag :slight_smile:

1 Like

Mandag er det den 20 luken i kalenderen da :slight_smile:

helt sikker på d ikke bli noen avtale før jul… og veldig mange vil selge fordi skatten er myyyye lavere……

Helt enig i det.
So what ?

d trigger mange salg… aksjer er ikke for slle

Hvorfor det ?
Tror du folk ønsker å betale skatt ?
Jeg tror det er tapere som selges før årsskiftet for å få skattelette.
Vinnere, som DC, blir ikke solgt.

Vet ikke hva andre forventer den 20ende, og om de fleste tror det blir meldt kontrakt da kan det sikkert bli en reaksjon nedover, men kontrakt innen ett par måneder er nok til at jeg sitter stille hvertfall. Om de melder at de når 180 000 L/t burde vel det også være meget gode nyheter?!?

Håper dere blir straffet :relaxed:

Ja. Det jeg ser mest frem til på mandagen er hvordan de skal skalere opp produksjonen og om de kommer med noen konkrete tiltak her. Utrolig spennende.

2 Likes

Har heller ikke skjønt det skatte utspillet… Det må jo være kortsiktige investorer… All skatt utsettes vel til uttak om man bare bruker riktig konto