Nå må vi bli flinkere til ikke å gå i strupen på hverandre. Aksjer går opp og aksjer går ned, akkurat som børsen. Det fundamentale i aksjen har vi ikke engang sett begynnelsen på, fordi vi ikke vet noe konkret hverken om oppskalering muligheter eller avtaler. Til modighet folkens. Sjefen gjør en glimrende jobb, så vent på nyheter. Er glad for alle nye investorer, bare ha litt is i magen. Husk vi som har 80 % avkastning, vi tenker ikke så mye på noen prosent, de kommer tilbake. Pust med magen, at noen er skeptiske, det vil det alltid være UANSETT hvilken aksje du kjøper, husk det.
Prosentene kommer ikke alltid tilbake da
Nei, ikke om du satser på feil hest…men DSRT er ikke det.
Om du har tolmodighet vil du se det. Om ikke iår, vil aksjen gå opp før neste Q rapport.
Men det er lov å ha egne meninger.
Det blir jo fort litt «harselas» på en småprat tråd å er man med på leken så må man tåle steken
9,5,- igjen til 25,- på tre børsdager
Håper ikke Sivertsen og Mawarid får greie på at kaffegruten til Lur viste 25kr, for da dropper de sikkert avtalen
dere vil angre på dere ikke solgte… snakk om å bli trangsynte… blir ikke overrasket om vi går under 32 krone først i dag…
Enhver ATH følges som regel av en dupp.
Helt standard chart det her.
Å spå kortsiktig utvikling er umulig. Det er en viss sannsynlighet for at den skal ned og en viss sannsynlighet for at den skal opp. Og ikke minst en viss sannsynlighet for at den skal bortover.
Det er ikke så lenge siden du mente den skulle ned fra 30 og noe. Du kaldte de dumme, som ikke skjønte det. Etter det steg den til over 37.
Litt ydmykhet hadde kanskje vært på sin plass?
Om du får rett eller ikke aner jeg for øvrig ikke.
Din eneste funksjon her inne er støy.
Bil og campingvogn på en og samme uke….
Ramton Campingplass neste…
Fyfff, hatt det håve…
Sist endte du opp med å selge for å kjøpe Avensis (lol). Så kjøpte du tilbake 2,5kr dyrere et par dager etterpå iflg deg selv. Og nå er det plutselig helt åpenbart for alle med IQ over 12,4 at kursen skal falle til de grader. Hva har egentlig endret seg mellom nå og sist du kjøpte deg tilbake dyrere? Er du bipolar eller noe?
Jeg har for øvrig full forståelse for at folk som har dårlige erfaringer med spesifikke datoer osv tar profitt nå. Helt innafor, jeg har vurdert det samme.
Jeg har derimot null forståelse for verdensmestere som ‘‘Lur’’. Brukernavnet ditt lurer ingen, du intet annet en klovn.
Snakk om å møte seg selv i togdøra.
Får da inderlig ikke håpe du er politiker, for snakk om å snu på flisa å male fanden på veggen.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Men den funker bare i appen?
For oss med desktop?
Har ikke for vane å måtte ignorere noen som helst, bare regner med at funksjonen fungerer all over (bruker selv chrome og ikke appen)
Tror kanskje noen av de “seriøse” som er her inne også av å til går litt lei… det gjelder ikke bare “Lur”.
Ikke det at jeg trenger å forsvare noe eller noen, men tror dere kunne tjene på å la “Lur” slippe å høre mer om denne Avensis’en. Nå har dere “mobbet” han mer enn nok med det og det bare provoserer han. Slutter dere med det tror jeg han slutter med sitt tull (skjønner faktisk at han er dritt lei av å høre det gnålet om denne Avensis’en)
Fra nå av kan dere gjerne konsentrere dere om Desert Control. Forumet blir bare ødelagt,og det å våre ekle mot hverandre er aldri bra, uansett årsak.