Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Ja, fantastisk fastpris å kunne øke på.
Jeg er “dessverre” all-in fra før, men kanskje jeg selger bilen;)

Spent på oppdatering til fredag @Gl1gl1 :slight_smile:

2 Likes

Helt vilt hvor tett toppene når 37,000 nå, mye aksjer i handelen. Spent på hvor lang tid det tar før bottolf er ferdig å selge- og ikke minst hva som skjer med kursen når vi bryter taket.
Trenger ikke bruke penger på fyrverkeri i år, denne raketten smeller hvert øyeblikk.

Så fin melding å våkne opp til i Nordsjøen. Gratla hele hurven. Bare bli kvitt de jævla ipo-aksjene nå så drar det godt videre :tada:

8 Likes

‘Mawarid Desert Control’ fremstår nå som en mulig partner for FN i arbeidet med the Great green wall.

4 Likes

Hvor mye IPO aksjer er det som potensielt skal ut?

Tror 37 er passert for godt…

Deilig, der kom det et brudd.
37.375 i dette øyeblikk!

3 Likes

Space control to Desert Control. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 :rocket:

4 Likes

DER smalt åpningssalven :muscle: Ring NASA!

3 Likes

Faktisk helt vanvittig at dette selskapet verdsettes til 1.5 mrd NOK. Enn så lenge :slightly_smiling_face:

5 Likes

9 % opp på 50 millioner omsatt og ny ATH. Det er 3 timer igjen av dagen. Krysser vi 40 i dag?

Vi burde doblet idag på dagens melding. Er ett selskap som går fra utvikling og test fase direkte til mega kommersiell fase en forskjell på 10%???

4 Likes

Vi har nok tapt litt til Bottolf hva utviklingen angår, men dagen er ennå ung og Yankeen gnir søvnen ut av øynene as we speak.

1 Like

Dårlig timing å selge “alt innskudd” i går, ElDiablo

Blir nok finfin omtale i div internasjonal media også etter hvert. Mangel på rakettbensin skjer ikke med det første.

2 Likes

Er jo ikke det når han fulgte planen han hadde satt. Hadde vært verre og ikke stått fast ved planen. Generelt taper man oftere av og ikke følge plan.

1 Like

Jeg er overbevist om at vi bryter 100kr i 2022
Nå kommer spekulasjoner om USA

3 Likes

Det er flere av oss her inne som også er i softox, så tillater meg å tipse om den. Ekstremt potensiale der også (og opp 15% i dag).

3 Likes

Nå vet vi også at Mawarid stiller med kapitalen i det nye selskapet MDC. Mao kan kostandsmodellen til DC langt på vei fortsette som idag siden MDC håndterer “alt” i MENA-regionen. DC må sikkert ansette jevnt med folk i Norge, men det er for småtteri å regne.

Risikoen for mulige emisjoner fremoverble nærmest eliminert idag. I tillegg vet vi at DC vil ha inntekter fra MDC ca q1 neste år.

5 Likes