Hvis du ser på omsatt volum så går den ikke under radaren. Det er noen som hadde en plan om å komme seg ut nå. Kanskje det til og med er dem som har fått Pareto til å se på saken. Hvem vet. Når de som vil ut er ute så beveger kursen seg igjen - akkurat nå er det fastpris.
De har vel ventet til noe økt volum for å i hele tatt komme seg ut… de kunne garantert tjent mer på å la den gå og heller vente på tilbud på større blokksalg, men de har vel såpass bra avkastning at de sier seg fornøyd
En ting er iallfall sikkert :
Risikoen I caset er vesentlig redusert idag.
Kan noen som kjenner meglersalg forklare oss litt om hvordan det tenkes omkring grensen på 37 kr i nedslaget som pågår?
Hadde det vært jeg som solgte meg ned hadde jeg blitt ganske forbanna over at boten som selger ikke har en adaptiv algoritme som lar ATH brytes. Vil tro det raskt hadde utløst en mye høyere gevinst, uten særlig tap av volum.
Hva skjer på 37? Kun liten synlig salgspost, men flere titallstusen aksjer går for 37kr?
HFT?
High frequency trading . Kupper ordrene
Selgerbot som er stuck på 37 siden ingen kjøper ordrene over? Hvertfall blitt omsatt en jævlig god sum aksjer på 37kr i dag og forrige uke
Ja, men det er et utrolig amatørmessig opplegg som ikke tar ut maksimalt potensiale.
Selgeren går glipp av millioner av kroner pga en dum bot som ikke tilpasser seg markedsforholdet.
Ja da har kona blitt aksjeeier. Dog igjennom min konto:)
Enig exit.
Men bra for oss som har satt oss inn i caset, og benytter muligheten til å øke på dagens veldig hyggelige melding
Helt riktig, her er det bare å utnytte botten så lenge det går
Jeg har økt posisjonen min kraftig i dag. Opplever situasjonen som betydelig derisket og giret mot kraftig vekst i tiden som kommer. Ser frem til informasjon om ytterligere piloter i nær fremtid. Bare å holde på hatten her.
Herlig. Samboeren min kom inn stort på snitt 26.
Blir nok en del DC haussing i familieselskaper denne jula🎅
Helt enig. Det er nå morroa begynner! De er ikke kjent for å satse lite disse fra emiratene.
Den spede begynnelse. DSRT er på god vei ut av startgropa… Vi sitter på noe stort. Veldig stort.
Ja, fantastisk fastpris å kunne øke på.
Jeg er “dessverre” all-in fra før, men kanskje jeg selger bilen;)
Helt vilt hvor tett toppene når 37,000 nå, mye aksjer i handelen. Spent på hvor lang tid det tar før bottolf er ferdig å selge- og ikke minst hva som skjer med kursen når vi bryter taket.
Trenger ikke bruke penger på fyrverkeri i år, denne raketten smeller hvert øyeblikk.
Så fin melding å våkne opp til i Nordsjøen. Gratla hele hurven. Bare bli kvitt de jævla ipo-aksjene nå så drar det godt videre
‘Mawarid Desert Control’ fremstår nå som en mulig partner for FN i arbeidet med the Great green wall.