Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Men nå får de inntekter
Og de slipper å ta kostnaden med nær sagt noe som helst i UAE.

Det begynner å se vanvittig ut dette.
Det jeg savner er mer info om inntektsmodellen MDC-DC. Vi får sikkert høre mer om dette på mandag.

Jeg har lenge lurt på hva OKS mente med denne posten på FB…
Det var kanskje denne dagen at alt mer eller mindre falt på plass

image

10 Likes

Spennende.

DC slipper neppe unna kostnader til oppskalering av produksjonen. Det Mawarid finansierer er knyttet til nedstrømsvirksomheten i MDC.
Men nå hadde jo DC ca 200 MNOK på konto ved siste rapportering, så forhåpentligvis kan en (gradvis) oppskalering skje uten at emisjonsspøkelset blir altfor påtrengende.

Ja, det blir kostnader, men så påtrengende at det blir behov for emisjon?
Som i at kostnadene spiser opp kontantbeholdningen før inntekter overstiger kostnader?
Det tviler jeg på

Med de avklaringene som er kommet i dag, hadde det jo vært på sin plass om DC i sin kommende oppdatering gir litt indikasjoner på capex-estimater framover. Blir litt bedre ‘visibility’ på finansieringsbehov da.

1 Like

https://www.facebook.com/884430082/posts/10166081464920083/

4 Likes

For et herlig kjøpstrykk! 38.5

1 Like

Folka i Northern Trust kommer straks på jobb :+1:

1 Like

Da kommer den seg opp på 10 på topp på omsetning av alt som er notert i Norge. Er du misfornøyd med det @Fartin

Jeg foreslår at vi konsentrerer oss om selskapet, meldingen og kursen i stedet for enkeltaksjonærers kjøp, salg og meldinger.

11 Likes

For et sexy volum :partying_face::muscle:

2 Likes

Bare å nyte!

Skjermbilde 2021-12-15 kl. 14.52.33

Skjermbilde 2021-12-15 kl. 14.52.44

Gratulerer alle ørkenrotter!

6 Likes

Merkelig hvor lang tid etter mld før det tok av.
Regner med at mange nye investorer trengte litt tid til å sette seg inn i caset.
Man hiver jo ikke inn millioner bare på en melding i et selskap man aldri har hørt om.
Regner med at DC kommer på radaren hos flere nå :slight_smile:

Nå våkner folket i USA :slight_smile:

5 Likes

Det tok av.

Da har jeg tatt all avkastning og transformert det over i en nesten ny Toyota Corolla 98’. Fortsatt god børsuke folkens. Løkke te! :sweat_smile:

2 Likes

For en fantastisk dag når ELABS, DSRT og SOFTX er 3 av 4 største poster i porteføljen :partying_face:

@anon6994212 : mangler bare førjulspresang på BIOEX nå :wink:

8 Likes

Å de skal jo selvfølgelig sitte med oss i resturang vogna. Må være kjipt å ha solgt seg ned til ståplass :wink: Stemningen er stor blant gutta offshore her som fikk tipset. Fri bar på meg sier de når vi kommer i land :partying_face:

6 Likes

Lukter 40 lang vei

5 Likes

Har Pinnekjøtt lag i dag, med kompiser.
Jeg er kokken. Har tjuvstartet på Akkrevitten, Akkarvitsen, what ever.

9 Likes