Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Hvor mye IPO aksjer er det som potensielt skal ut?

Tror 37 er passert for godt…

Deilig, der kom det et brudd.
37.375 i dette øyeblikk!

3 Likes

Space control to Desert Control. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 :rocket:

4 Likes

DER smalt åpningssalven :muscle: Ring NASA!

3 Likes

Faktisk helt vanvittig at dette selskapet verdsettes til 1.5 mrd NOK. Enn så lenge :slightly_smiling_face:

5 Likes

9 % opp på 50 millioner omsatt og ny ATH. Det er 3 timer igjen av dagen. Krysser vi 40 i dag?

Vi burde doblet idag på dagens melding. Er ett selskap som går fra utvikling og test fase direkte til mega kommersiell fase en forskjell på 10%???

4 Likes

Vi har nok tapt litt til Bottolf hva utviklingen angår, men dagen er ennå ung og Yankeen gnir søvnen ut av øynene as we speak.

1 Like

Dårlig timing å selge “alt innskudd” i går, ElDiablo

Blir nok finfin omtale i div internasjonal media også etter hvert. Mangel på rakettbensin skjer ikke med det første.

2 Likes

Er jo ikke det når han fulgte planen han hadde satt. Hadde vært verre og ikke stått fast ved planen. Generelt taper man oftere av og ikke følge plan.

1 Like

Jeg er overbevist om at vi bryter 100kr i 2022
Nå kommer spekulasjoner om USA

3 Likes

Det er flere av oss her inne som også er i softox, så tillater meg å tipse om den. Ekstremt potensiale der også (og opp 15% i dag).

3 Likes

Nå vet vi også at Mawarid stiller med kapitalen i det nye selskapet MDC. Mao kan kostandsmodellen til DC langt på vei fortsette som idag siden MDC håndterer “alt” i MENA-regionen. DC må sikkert ansette jevnt med folk i Norge, men det er for småtteri å regne.

Risikoen for mulige emisjoner fremoverble nærmest eliminert idag. I tillegg vet vi at DC vil ha inntekter fra MDC ca q1 neste år.

5 Likes

Men nå får de inntekter
Og de slipper å ta kostnaden med nær sagt noe som helst i UAE.

Det begynner å se vanvittig ut dette.
Det jeg savner er mer info om inntektsmodellen MDC-DC. Vi får sikkert høre mer om dette på mandag.

Jeg har lenge lurt på hva OKS mente med denne posten på FB…
Det var kanskje denne dagen at alt mer eller mindre falt på plass

image

10 Likes

Spennende.

DC slipper neppe unna kostnader til oppskalering av produksjonen. Det Mawarid finansierer er knyttet til nedstrømsvirksomheten i MDC.
Men nå hadde jo DC ca 200 MNOK på konto ved siste rapportering, så forhåpentligvis kan en (gradvis) oppskalering skje uten at emisjonsspøkelset blir altfor påtrengende.

Ja, det blir kostnader, men så påtrengende at det blir behov for emisjon?
Som i at kostnadene spiser opp kontantbeholdningen før inntekter overstiger kostnader?
Det tviler jeg på