Med de avklaringene som er kommet i dag, hadde det jo vært på sin plass om DC i sin kommende oppdatering gir litt indikasjoner på capex-estimater framover. Blir litt bedre ‘visibility’ på finansieringsbehov da.
For et herlig kjøpstrykk! 38.5
Folka i Northern Trust kommer straks på jobb
Da kommer den seg opp på 10 på topp på omsetning av alt som er notert i Norge. Er du misfornøyd med det @Fartin
Jeg foreslår at vi konsentrerer oss om selskapet, meldingen og kursen i stedet for enkeltaksjonærers kjøp, salg og meldinger.
For et sexy volum
Merkelig hvor lang tid etter mld før det tok av.
Regner med at mange nye investorer trengte litt tid til å sette seg inn i caset.
Man hiver jo ikke inn millioner bare på en melding i et selskap man aldri har hørt om.
Regner med at DC kommer på radaren hos flere nå
Nå våkner folket i USA
Det tok av.
Da har jeg tatt all avkastning og transformert det over i en nesten ny Toyota Corolla 98’. Fortsatt god børsuke folkens. Løkke te!
For en fantastisk dag når ELABS, DSRT og SOFTX er 3 av 4 største poster i porteføljen
@anon6994212 : mangler bare førjulspresang på BIOEX nå
Å de skal jo selvfølgelig sitte med oss i resturang vogna. Må være kjipt å ha solgt seg ned til ståplass Stemningen er stor blant gutta offshore her som fikk tipset. Fri bar på meg sier de når vi kommer i land
Lukter 40 lang vei
Har Pinnekjøtt lag i dag, med kompiser.
Jeg er kokken. Har tjuvstartet på Akkrevitten, Akkarvitsen, what ever.
Toget durer videre. 40 passert
Dette vil gå gææærnt i kveld🥂
Noen som har en litt større ordrebok? Mye til salgs oppover?
E24 har. Men mye som dyttes ut etter hvert med roboter.