Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Med de avklaringene som er kommet i dag, hadde det jo vært på sin plass om DC i sin kommende oppdatering gir litt indikasjoner på capex-estimater framover. Blir litt bedre ‘visibility’ på finansieringsbehov da.

1 Like

https://www.facebook.com/884430082/posts/10166081464920083/

4 Likes

For et herlig kjøpstrykk! 38.5

1 Like

Folka i Northern Trust kommer straks på jobb :+1:

1 Like

Da kommer den seg opp på 10 på topp på omsetning av alt som er notert i Norge. Er du misfornøyd med det @Fartin

Jeg foreslår at vi konsentrerer oss om selskapet, meldingen og kursen i stedet for enkeltaksjonærers kjøp, salg og meldinger.

11 Likes

For et sexy volum :partying_face::muscle:

2 Likes

Bare å nyte!

Skjermbilde 2021-12-15 kl. 14.52.33

Skjermbilde 2021-12-15 kl. 14.52.44

Gratulerer alle ørkenrotter!

6 Likes

Merkelig hvor lang tid etter mld før det tok av.
Regner med at mange nye investorer trengte litt tid til å sette seg inn i caset.
Man hiver jo ikke inn millioner bare på en melding i et selskap man aldri har hørt om.
Regner med at DC kommer på radaren hos flere nå :slight_smile:

Nå våkner folket i USA :slight_smile:

5 Likes

Det tok av.

Da har jeg tatt all avkastning og transformert det over i en nesten ny Toyota Corolla 98’. Fortsatt god børsuke folkens. Løkke te! :sweat_smile:

2 Likes

For en fantastisk dag når ELABS, DSRT og SOFTX er 3 av 4 største poster i porteføljen :partying_face:

@anon6994212 : mangler bare førjulspresang på BIOEX nå :wink:

8 Likes

Å de skal jo selvfølgelig sitte med oss i resturang vogna. Må være kjipt å ha solgt seg ned til ståplass :wink: Stemningen er stor blant gutta offshore her som fikk tipset. Fri bar på meg sier de når vi kommer i land :partying_face:

6 Likes

Lukter 40 lang vei

5 Likes

Har Pinnekjøtt lag i dag, med kompiser.
Jeg er kokken. Har tjuvstartet på Akkrevitten, Akkarvitsen, what ever.

9 Likes

Sjeiken skal få pryde skjermspareren t.o.m søndag. På mandag er det tilbake med OKS!

5 Likes

Toget durer videre. 40 passert

3 Likes

bilde

Dette vil gå gææærnt i kveld🥂

3 Likes

Noen som har en litt større ordrebok? Mye til salgs oppover?

E24 har. Men mye som dyttes ut etter hvert med roboter.