Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

15min lagg på denne

da var resten solgt…. takk for meg, til de som var hyggelige her… hade for denne gang

5 Likes

Fint å få nye aksjonærer på plass…

Den kommer @stone :handshake::clap::partying_face::tada:

Hvor mange aksjer har du i DSRT
  • 1000
  • 5000
  • 10000
  • 20000
  • 30000+

0 stemmegivere

Nysjerrig på endringer.
Har forøvrig over doblet beholdningen min siden forrige avstemning

Synd jeg måtte snitte opp i dag 🥲

Den fortsetter på sin forbausende sunne ferd. Null fomo-eksplosjon, bare stødig stigning. Behagelig dag med visshet om at oppsiden har tatt et kvantesprang vs nedside.

4 Likes

0 aksjer var ikke et valg så måtte velge 1000 (har ingen altså)

11 Likes

Godt å ha deg med in spirit hvertfall @holmes :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Caset er derisket,med Mawarid som partner er det rigget for vekst også utenfor UAE(les Saudi-Arabia), god base for å vise teknologien for resten av verden(les USA). Dette er bare begynnelsen. Her er det bare å pante flasker for å kjøpe aksjer. IPO aksjene var ikke evig, her skal det nye spillere inn.

5 Likes

Det har vært en fin dag for oss. Men, kursen burde gått 30% på denne meldinga

1 Like

Jeg tenkte mer på at den kun gikk skarve 7% på det tidspunktet jeg skrev meldingen. Det er altså 10-15 år med utvikling som går over i komersiell fase så slår det ut 7%. For meg virket det som en underreaksjon. Så jeg overtalte kona til å bruke penger satt av til neste unge til å investere​:sweat_smile::joy::pray::pray::pray::pray:

Oppsummert fra i dag så tror jeg dette tok både oss og Pareto litt på senga. Når vi leser børsmeldingen så tyder det på at de vil satse hardt på dette. Er det selve gjennombruddet som kom idag? Vi kjenner ikke detaljene men de kommer om 4 dager .

Tror vi skal være glad for en joint venture hvor mawarid har hoved ansvaret. Det å handle med en del Gulf stater er ikke knirkefritt og man får fort negativt lys på seg. Dette kan de og de har åpne dører overalt. Nå også ett samarbeid med Israel. De kan dele teknologi slik at Israel produserer ferskvann fra sjøen og mawarid produserer lnc for eks.

1 Like

Alt kommer ikke på en gang.
Gode nyheter må vurderes og fordøyes, spesielt av de med dype lommer.

Nyheten idag kommer noen dager før de skal fortelle om alt som har skjedd og er gjort siste halvår. DC har nå lagt et godt grunnlag for å skape mye interesse for den seansen.
Vi vil nok oppleve ceo Sivertsen i toppform på mandag.
Han vil kunne utbrodere hvor fantastisk denne avtalen er for både Desert Control og Mawarid.

2 Likes

Kjære menighet.

Idag skal vi lese fra Jesaja 51:3

Si sier skriften.

For Herren trøster Sion, trøster hennes ruiner og gjør ørkenen der lik Eden og ødemarken lik Herrens hage. Fryd og glede skal finnes der, takk og lovsang.

Oversatt til dagens språk:

I will make the earth green again.

3 Likes

Fytti Sivertsen har jammen gjort en fantastisk jobb.

Det halvåret her har han vært ihvertfall to turen til uae en tur til usa. Åpnet hovedkontor og stått på dag og natt. For en mann

3 Likes

Det er vel ikke planlagt noe webinar?

Tull. Når man ser andre aksjer sine forventningsrally og dagens mcap i dc hadde det ikke vært noe å si på 30% opp idag. Men dette er bare tull å diskutere med deg. Jeg er fornøyd.

1 Like

DC får helside i Finansavisen i morgen :blush:

13 Likes

På tide at noen litt større norske aktører begynner å hamstre, ikke kun utenlandske hender.