Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Bekrefter bare mine anelser den siden, men uansett ikke pr nå eller pr måte en konkurrent til DC.

Analysen til Pareto på 50 kr ble vel skrevet før avtalen idag var offentliggjort? Dvs at de bør justere kursmål? Eller var det etter?

2 Likes

Korrekt. Både Arctic og Pareto bør komme med oppdatert etter hvert.

5 Likes

Arctic har nå høynet kursmålet til 52 kr ser jeg.

DSRT: ARCTIC HØYNER KURSMÅL TIL 52 FRA 31

Oslo (Infront TDN Direkt): Arctic Securities oppjusterer sitt kursmål på Desert Control til 52 kroner pr aksje fra 31 kroner pr aksje. Kjøpsanbefalingen fastholdes.

Det fremgår av en oppdatering fra meglerhuset torsdag.

TDN Direkt finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70

8 Likes

Når det kommer prognoser fra Mawarid og pilotprosjekter fra USA kommer de på etterskudd igjen :slight_smile:

3 Likes

Synes det er en grei løsning, jeg. La selskapet overraske positivt og få analytikerne til å løpe etter.

2 Likes

Hva skal man si? Håper ingen hørte på luringen.

Grattis til alle som har utført egen due diligence og overbeviste seg selv. Nå er det bare å nyte utviklingen :slight_smile:

8 Likes

52 kr der altså. Klockrent pr nu, dog litt lite H1 2022.

Det er nok flere som leser Finansavisen i dag enn de de som fulgte vår venn ut døra :slight_smile:
Noen som vet om det blir webcast mandag ?

3 Likes

En halv time tok det i dag å komme på 7 på topp lista over største omsetning i kroner noen sinne.

5 Likes

Husk at vi i hvertfall har denne i morgen:

Nei vent litt, den var egentlig til i morgen… nå er den forskjøvet til 4 januar??

1 Like

Noen som kan dele fra Finansavisen i dag? :smiling_face_with_three_hearts:

Haha ja merket det samme i går @Ramsess
Altså at utsatt til 4 januar

1 Like

Hmm…
Har han har noe mer som skal meldes børs før han kan snakke kanskje :innocent:

Eller utsatt pga Corona? Han fortjener uansett en liten pustepause selv før mandagen :wink:

2 Likes

Du grønne glitrende konto, god dag…
Hvilken hygge det er å åpne Tek om morgenen, lese nyheter, følge med på børsåpning, og nyte opptil flere kopper fersk kaffe- og skue over resultatene av det som er kanskje det viktigste selskapet for planeten og menneskeheten akkurat nå.
Blir faktisk oppriktig stolt over Desert Control og Sivertsen, at en liten norsk bedrift kan bety så mye for så mange på sikt.
Man blir litt ydmyk.

8 Likes

Ja, merker selv at kombinasjonen å tjene penger samtidig som man “redder verden” føles veldig bra.

2 Likes

13 Likes

Takk :star_struck: :star_struck:!

1 Like

Får litt meldinger om emisjon nå, priset ned til 35kr. Basert på tilgjengelig cash for selskapet og Mawarid med på laget anser jeg det som usannsynlig. Dog har de gutta her hatt rett nesten samtlige ganger. For oss som har vært med fra 12-25kr er det jo ikke krise. Hva tenker dere? Kjør debatt.